حرفه ای از کاریکاتوریست استفان Pastis - Mon, 10 Jun 2020 PST

استفان Pastis chucked نه حرفه ای سال تمرین قانون در کالیفرنیا به منظور جلب یک جناس پر از کمیک استریپ های باز

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

استفان Pastis chucked نه حرفه ای سال تمرین قانون در کالیفرنیا به منظور جلب یک جناس پر از کمیک استریپ های بازیگران خوک و موش و بز و اخیرا برای راه اندازی یک سری موفق "نشان داده شده وسط کلاس" کتاب های کودکان. در اینجا نگاهی به استاد روزانه کمیک استریپ puns:

Pastis می گوید او به نمرات خوب در مدرسه, بنابراین او نمیفهمد که به معنای یک حرفه ای به عنوان یک دکتر یا یک وکیل. و او "نمی خواهم به یک پزشک" او می گوید. او به عنوان یک وکیل برای نه سال. "من واقعا آرزو می کنم من می تواند آن نه سال به عقب," او می گوید. "من هرگز آن را دوست داشت." به عنوان یک کاریکاتوریست او می گوید: "98 درصد از آنچه که شما عشق است." (تیلور Jewell/تالار گفتگو/AP)

زندگی Pastis

Jan. 16, 1968
متولد شده در لس آنجلس

1989
فارغ التحصیلان دانشگاه UC برکلی در رشته علوم سیاسی.

1990
شروع مدرسه حقوق در UCLA.

1993
شروع کار به عنوان یک بیمه دفاع وکیل دعوی قضایی در منطقه خلیج است.

اواسط 1990s
تسلیم چندین کمیک استریپ ایده به سندیکاهای.

1996
در دیدار "بادام زمینی" خالق چارلز شولتز و solicits مشاوره در کمیک استریپ ایجاد.

1999
Pastis تسلیم نوار به بیشتر سندیکاهای.

2000
جهانی سندیکای می دهد Pastis شش ماه آنلاین ازمایش. بهره میدارد تا پس از "Dilbert" خالق اسکات آدامز تایید Pastis کار.

Jan. 7 سال 2002
"Pearls Before Swine" آغاز بکار در 150 مقالات. Pastis خود را واریز قانون کار است.

سپتامبر. 1, 2004
اول "مروارید" خزانه داری جمع آوری 18 ماه از نوار منتشر شده است. Pastis منتشر خواهد شد 10 مطلب بعدی بیش از 16 سال است.

2011
همکاری می نویسد: "بادام زمینی" تلویزیون ویژه "شادی یک پتو گرم Charlie Brown."

Feb 26, 2013
چاپ اول نه "Timmy شکست" کتاب های کودکان

20 مه 2019
برنده روبن جایزه: کاریکاتوریست از سال از ملی کاریکاتوریست جامعه

Feb. 7, 2020
Timmy شکست فیلم "اشتباهات ساخته شد" آغاز می شود جریان در دیزنی+.


Pastis کار ویژگی های یک ضد اجتماعی موش های ساده و بی تکلف خوک فلسفی بز و خود را همیشه گیج نویسنده, چه کسی شخصیت سرزنش خود را به خارج از ماشین چین دهنده punchlines. در این مثال "(این است که) چگونه می توانم در اطراف بودن سانسور" Pastis می گوید. "معرفی کمیک استریپ سانسور."

بخش بزرگی از آن کمدی است که نسخه ای از خود را Pastis قرار می دهد خود را به نوار. موش به خصوص دوست دارد به سرزنش Pastis برای آنچه که او در نظر subpar punchlines. Pastis تقریبا همیشه به تصویر می کشد داستانی خود را خود را به عنوان یک بازنده است. او که به دلیل "کسی که موفق در زندگی نیست, خنده دار," او می گوید. "خنده دار است کسی که رنج می برد بیشتر از شما."

"این سنگ محک از کمدی" Pastis می گوید: "لورل و هاردی. چاپلین. Charlie Brown. مایک Doonesbury. Calvin. اپوس. مرکزی ریخته گری از هر گونه کمدی است به یک بازنده است."

یکی دیگر از عوامل بزرگ در Pastis کار هستند puns. "این تنها راه مغز من کار می کند" Pastis می گوید. او می گوید که او تلاش می کند به فکر می کنم از یک نقل قول است که هر کس می دانید – در این مثال بعدی او ریف در سرود ملی.

او می گوید که او یک بار بود یک ریف در فرانکلین روزولت نقل قول: "ما باید چیزی برای ترس, اما ترس خود را به" اما پس از آن او از دست داده و 50 درصد از خوانندگان خود که نمی توانید مرجع. بار دیگر او به نقل از بروس اسپرینگستین را "متولد شده برای دویدن" از دست داده و در حدود 60% او می گوید. او جناس ها هستند "توسط برخی از منفور بسیاری از" Pastis می گوید.

همچنین توجه کنید که برخی از این نوارها Pastis فرستاده ما برای به اشتراک گذاشتن با شما سیاه و سفید و برخی از آنها رنگ. او می گوید که رنگ خود را روز شنبه نوار اما تساوی سیاه و سفید به صورت روزانه ، کسانی که رنگی توسط سندیکای برای مقالات است که اجرای آنها در رنگ هر روز.

ماندن موضعی می تواند دشوار است با توجه Pastis' مهلت: خود سندیکای نیاز به او را به کار شش هفته در نوار روزانه و هشت هفته از روز یکشنبه ، "اگر من سقوط بزرگ وجود دارد جریمه," او می گوید. آن را ممکن است برای او به جای نوار در داخل و خارج از آنچه که او تبدیل شده است.

در مورد این مثال: "چگونه من آرزو می کنم من در کلمبیا در زمان" Pastis می گوید.

در ماه ژوئن سال 2014 "Pearls Before Swine" زد سه روز سری از نوار که در آن او کارتون alter ego تبدیل نوار به یک کلاس دوم که فکر می کند او می تواند در قرعه کشی بهتر از او. بنابراین او می کند. عمدتا به این دلیل که پانل های او تساوی شد و در واقع کشیده شده توسط بازنشسته و معروف درجا "کالوین و هابز" کاریکاتوریست لایحه Watterson.

Pastis می گوید: او رفت و به بسیاری از مشکلات به خاطر همکاری راز تا پس از توالی اجرا کرده بود. او در نهایت به دیدار Watterson چند سال بعد و او را به فوق العاده است. "وجود دارد هیچ Calvin و هیچ هابز" Pastis می گوید. "نزدیک ترین شما تا کنون دریافت کنید به ملاقات با آنها جلسه کاریکاتوریست. این همه در سر خود را."

Pastis شده است انتقادی از نوار کمیک است که باقی می ماند در روزنامه ها پس از طول عمر خود را باید به پایان رسید. اما هنگامی که او به پایان رسید "مروارید"? "قبل از آن می شود بیات," او می گوید. او به نگه داشتن آن رفتن "تا زمانی که من بسیار هیجان زده هستم آن – به عنوان طولانی به عنوان آن را می سازد من بخندی."

(تقریبا) در دیدار با استفان Pastis

راب Curley سردبیر سخنگوی-نقد و بررسی خواهد شد مصاحبه Pastis از طریق livestream شنبه شروع و در ساعت 2 بعد از ظهر شما قادر خواهید بود برای ارسال سوالات از طریق یک فرم در سایت: spokesman.com/bookclub/livestream/

منابع: استفان Pastis سان فرانسیسکو کرونیکل واشنگتن پست و سی ان ان JDBlissBlog آمازون



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن