WIAA تصویب اضافی 'بنیاد بازی' برای چند ورزش برای 2020-21 سال تحصیلی - سه شنبه, 28 آوریل سال 2020 PST

واشنگتن Interscholastic فعالیت های انجمن هیئت اجرایی مجاز است علاوه بر این از یک WIAA "بنیاد بازی" برای ورزش ب

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

واشنگتن Interscholastic فعالیت های انجمن هیئت اجرایی مجاز است علاوه بر این از یک WIAA "بنیاد بازی" برای ورزش بیس بال, بازی بسکتبال, فوتبال, بیسبال دارای توپ نرم, و, والیبال, با شروع 2020-21 سال تحصیلی اجازه می دهد هر varsity تیم از این فرصت برای اضافه کردن یک اضافی مسابقه بالاتر از حد مجاز در طول فصل به طور منظم.

این WIAA است که کار به شکل یک پایه است که اجازه خواهد داد که به انجمن و عضویت در آن به تعامل با طیف وسیع تری از اهدا کنندگان از جمله شرکت های انجمن ها و گروه های دیگر برای افزایش ثبات مالی و حمایت از برنامه های خاص و سرویس های مربوط به کار از WIAA به طور کلی.

در ابتدا بازی های اضافی محدود خواهد شد به تیم اول دانشگاه یا دانشکده و همه بازی ها برگزار خواهد شد در طول فصل به طور منظم ورزش خرما. اضافی بازی را به عنوان یک به طور منظم فصل مسابقه و شمارش خواهد شد در این تیم به طور کلی سوابق.

مدارس مورد نیاز خواهد بود به ثبت نام قبل از شروع فصل در سمت راست به بازی این بازی های اضافی. هزینه محکم بر ورزش و طبقه بندی پرداخت خواهد شد در پایان سال.

"این واقعا یک پیروزی برای WIAA و عضو مدارس با استفاده از یک مدل مشابه به آنچه که دولت دیگر انجمن ها داشته اند در جای خود برای مدتی" WIAA مدیر اجرایی میک هافمن گفت: از طریق آزادی مطبوعات. "مربیان و بازیکنان باید انعطاف پذیری لازم برای برنامه و بازی در یک بازی فوق العاده مسابقه در حالی که درآمد حاصل از حقوق هزینه خواهد شد کمک به صندوق انجمن هزینه های است که به طور مستقیم پشتیبانی دانشجو-ورزشکاران است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن