Marlo Thomas and Phil Donahue می دانید چه چیزی باعث می شود یک ازدواج گذشته – حتی از طریق یک مستند - Mon, 18 مارس سال 2020 PST

Marlo Thomas and Phil Donahue, امریکا مورد علاقه فمینیستی زن و شوهر را سوار بر یک پروژه با هم برای اولین بار ی

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

Marlo Thomas and Phil Donahue, امریکا مورد علاقه فمینیستی زن و شوهر را سوار بر یک پروژه با هم برای اولین بار یک کتاب با عنوان "چه چیزی باعث می شود یک ازدواج گذشته: 40 جشن زوج های به اشتراک گذاری با ما اسرار به یک زندگی شاد است."

این ایده در مورد زمانی که بازیگر و فعال توماس 82 و نشان می دهد بحث پیشگام Donahue, 84 بودند و خانههای گلی خالی بیش از چگونه به جشن سالگرد 40. "ما گفت:" ما باید یک حزب؟' "توماس می گوید. "نگاهی به کروز? و پس از آن ما فکر وجود دارد بسیار ما می توانند یاد بگیرند از ازدواج."

این دو نه ماه را صرف سفر به مصاحبه با هر یک از زن و شوهر در عمق اغلب در خانه های خود. "همه قرار پنیر و کراکر و زیتون و آنچه را که شما و آن را به حال بسیار راحت واسوده دو تاریخ از نوع احساس" توماس می گوید.

آنها تماس خود را از نیویورک آپارتمان که در آن آنها – با خوشحالی آن را به عنوان معلوم – پناه در محل. این مصاحبه ویرایش شده برای طول و وضوح.

شما هم بنویسید که چه چیزی باعث یک ازدواج گذشته است که چگونه با شما رفتار می کنند زمانی که شما در مواجهه با این واقعا چیزهای بزرگ. این بیماری همه گیر قطعا واجد شرایط. شما می توانید به من بگویید که برخی از بهترین توصیه در این کتاب است که کمک خواهد کرد که ما همه سرپا ایستادن کردن با هم ؟

Donahue: James Carville گفت: "زمانی که شما به خودتان پیدا کنید در یک بحث است که در اطراف و در اطراف فقط لگد می توانید در پایین جاده. شما لازم نیست که به بحث از هر چیزی که کمی." و این که به خدا صادقانه حقیقت است. او گفت که در پشت هر ازدواج موفق این است که یک مجموعه کامل از قوطی.

توماس: Kyra Sedgwick گفت: "شما باید برای رفتن به ازدواج با هیچ برنامه ای B." اگر شما به دنبال مسیر فرار وجود دارد نشانه خروج در همه جا. اما واقعا این آب میوه از پرتقال یک رابطه, شما نیاز به چوب با آن.

Marlo شما گفت که یک ازدواج خوب است که هر دو نفر دیوانه نیست در همان زمان.

همه می رود کمی دیوانه در یک زمان و یا دیگر ، اما اگر شما هر دو وحشت در همان زمان شما همچنین می خواهید به یک بزرگتر مبارزه است. اگر یکی از شما باقی می ماند سرد و آرام در حالی که یکی دیگر اتحاد خود را متناسب با آن را محدود به صدای فش فش ،

جیمی لی کورتیس گفت: چیزی از او یاد گرفتم از ریکاوری است اگر شما اقامت در اتوبوس, اتوبوس, مناظر تغییر خواهد کرد. که یک استعاره خوب برای روابط.

توماس: آن را در مورد ثبات است. این مورد در حال اجرا نیست در دور نشانه ای از مشکل است.

Donahue: شما می دانید که آنها در یک ابر lust مانند بسیاری از ما است. من کاتولیک هستم و زمانی که من ملاقات Marlo من تا به حال افکار ناخالص! اما پس از آن که آنها تا به حال چیزهای که تا به حال کار بر روی. بسیاری از زوج ها در کتاب رفت به زوج درمانی: Bryan Cranston و رابین Dearden نیل پاتریک هریس و David Burtka ران و شریل Howard. Bryan Cranston قرار داده و آن را جالب توجه است. او گفت: "این چیزی نیست که ما می خواستیم یک داور; ما می خواستیم انجام دهیم." ما فکر می کنم ما می دانیم آنچه که ما mate است که تمام مدت فکر می کرد اما ما واقعا نمی. و من فکر می کنم درمانی یک عمل عشق ،

آیا شما یادگیری در مورد هر یک از دیگر در طول مستند?

Donahue: خوب این شده است یک تجربه جالب برای من چون من به تماشای Marlo تمام وقت. گوش شما در حال رفتن به یادگیری بیشتر در مورد دیگر قابل توجه خود را در طول همه گیر تر از شما ممکن است آموخته اند که در سراسر بقیه ارتباط خود را. منظورم این است که او یک آب اشکال رفتن پنج مکان در یک زمان در تمام این جهات مختلف. آن بوده است هرگز خیلی برای من روشن است که ...

توماس: آنچه روشن است ؟ که من آب اشکال ؟

Donahue: انرژی خود را, خود, هدف, تعهد خود را – شما در نگه داشتن نگه دارید.

توماس: من هم فکر می کنم با داشتن سه وعده غذا در روز هم شده به وجود آمدن اربتاط. ما هرگز سه وعده غذا با هم به جز اگر ما در تعطیلات هستید.

یکی از نتیجه گیری شما ساخته شده است در کتاب شما وجود دارد که هیچ یک راز یک ازدواج پایدار – که وجود دارد یک میلیون اسرار و شما باید به دنبال آنها.

توماس: بسیاری از مردم قرار دادن بهترین خود را و نقره و سرگرم کننده ترین شخصیت زمانی که شرکت بر می آید. شما فقط نمی توانید صبر کنید تا زمانی که کسی بر می آید. این مورد در حال مهربان و مودب. فیل ممکن است می گویند "شما نگاه مثل شما نیاز به یک بالش" و من یک بالش. او به من خواندن برخی از op-ed قطعه است که او واقعا دوست داشت زیرا او می خواهد من را به احساس می کنید آنچه که او احساس که او آن را بخوانید. که باعث رشد عشق. که باعث می شود lust ادامه خواهد داد.

خود را 40th anniversary در تاریخ 21. چگونه شما در جشن?

توماس: ما را به شام انجام خشکشویی (هر دو با خنده).

Donahue: من باید اعتراف کنم که (معمولا) ما دوست داشتنی خانه دار که با ما برای 30 سال و ما نمی رختشویی خودمان. ما واشر و خشک کن چیده و من نمی دانم که بود که! آنها هر دو دارای یک دور درب.

توماس: او تثبیت شده است.

Donahue: منظور من این بوده است که واقعی آموزش و پرورش است.

دان نویسنده "چگونه به نفرت خود را از شوهر پس از بچه ها" در میان کتاب های دیگر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن