Spokane County مدیر عامل rescinds استعفای ادامه خواهد داد برای نظارت شهرستان virus پاسخ - سه شنبه, 28 آوریل سال 2020 PST

Spokane County مدیر عامل جری Gemmill که برنامه ریزی شده برای بازنشسته این تابستان به لغو استعفای خود را ادامه

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

Spokane County مدیر عامل جری Gemmill که برنامه ریزی شده برای بازنشسته این تابستان به لغو استعفای خود را ادامه خواهد داد برای نظارت شهرستان به عنوان پاسخ آن را به COVID-19.

Gemmill شده است Spokane County مدیر عامل شرکت برای مدت پنج سال کار کرده است و در Spokane County برای نزدیک به 40 سال است. به عنوان مدیر عامل شرکت او توصیه می کند کمیسیون طی جلسات و نظارت همه ادارات در این شهرستان است.

در ماه فوریه او اعلام بازنشستگی خود را که گرفته اند را اثر در پایان ماه ژوئن. در روز شنبه انتشار اخبار در مورد او تصمیم به ماندن با county, Gemmill گفت: او می خواست به ارائه ثبات به عنوان شهرستان در ادامه به پاسخ به COVID-19.

"پس از حوادث سه ماه گذشته و یک مقدار باور نکردنی از نظر با هیئت مدیره تصمیم گرفته اند که در حال حاضر است که به سادگی زمان ایده آل برای ترک این شهرستان در یک مرحله گذار" Gemmill گفت. "تمرکز من این است که در ادامه کار با هیئت مدیره به شهرستان ما دولت و جامعه ما از طریق تلاش برای پاسخ و بازیابی از این COVID-19 بحران است."

شهرستان کمیسر Al فرانسه گفت: این امر شده اند دشوار است برای شهرستان به انتقال به یک رهبر جدید یا استخدام جدید اجرایی در سطح کارکنان در طول یک بیماری همه گیر است و او قدردانی Gemmill را decisoin به ماندن بگیرید.

"من واقعا سپاسگزار برای جری (Gemmill)," فرانسه گفت. "تعهد خود را به این جامعه آنقدر قوی است که او تصمیم گرفت به راه بازنشستگی خود را کنار گذاشته و این کار را انجام. ... من شخصا بسیار سپاسگزار برای تصمیم گیری است که او ساخته شده است. تجربه خود را در حال رفتن به بحرانی که ما حرکت رو به جلو است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب