بخش Halcomb: واشنگتن شکار گربه وحشی پشمالو افزایش نمی به اندازه کافی تهاجمی - سه شنبه, 16 Jun 2020 PST

در حالی که واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش است که مصرف یک موضع تهاجمی تر نسبت به کنترل گربه وحشی پشمالو, م

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

در حالی که واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش است که مصرف یک موضع تهاجمی تر نسبت به کنترل گربه وحشی پشمالو, مشکل در واشنگتن آن را بیش از حد کمی بیش از حد دیر است. ما باید صرفا نگاه به همسایه ایالت آیداهو برای دیدن چگونه به شدت واشنگتن را مدیریت فعلی برنامه شکست خورده است.

ما در حال حاضر 24 سال به یک فاجعه مدیریت برنامه بود که به حرکت مجموعه توسط رای دهندگان ابتکار که ممنوع سگهای برای شیر کوه و شکار خرس سیاه به عنوان به خوبی به عنوان outlawing طعمه برای خرس سیاه و سفید برای کمک به کارآمد اخلاقی برداشت.

ابتکار عمل را به دادگاه تجدید نظر به احساسات و نه از علم. سگهای تنها ابزار کارآمد مدیریت mountain lion جمعیت است که در حال حاضر مصرف حدود 104,000 گوزن سالانه از اراضی واشنگتن است. (2,000+ گربه ها به طور متوسط یک گوزن در هر هفته)

واشنگتن آهو و گوزن اعداد باید کاهش یافت در آخرین 24 سال در حالی که شمال آیداهو می بالد عالی برای شکار گوزن و آهو. آیداهو نیز سالم در جمعیت شیر کوه, سیاه, خرس, گرگ و گریزلیز. چه تفاوت های کلیدی بین این شبیه زیستگاه?

تفاوت بین ما متحده آمریکا است که در آیداهو شامل صدا و کارآمد درنده مدیریت در حالی که واشنگتن می کند کمی به توقف جمعیت انفجار, سیاه خرس و گرگ. متاسفانه سیاست نقش بزرگی در شکست WDFW.

دولت زیست شناسان مصاحبه کردن رکورد این ماده دولت است که واشنگتن آهو و گوزن در حال شکست انبوه با توجه به عدم تمایل ما برای کنترل شکارچیان. دولت زیست شناس در مصاحبه محرمانه اعلام کرد که ungulate شماره ادامه خواهد داد به سقوط تا فرصت شکار گوزن و گوزن ها عملا وجود ندارد به طور متوسط برای Washingtonian. شکارچیان خود را به تازگی درخواست برای توقف antlerless گوزن فصل در شرق واشنگتن به دلیل دیر به سادگی وجود ندارد دیگر. واشنگتن شکارچی اعداد کاهش و درآمد بیشتر برگ های دولت ما به عنوان آیداهو, اورگان و مونتانا ارائه به مراتب بهتر شکار فرصت های آهو و گوزن.

سالم mountain lion جمعیت مورد نظر است توسط محیط زیست-شکارچی و ضد شکارچی یکسان اما از آن است که گوشت سالم از آهو و گوزن که حفظ واشنگتن خانواده در جهان کنونی جو از بیماری های همه گیر و کمبود مواد غذایی. قوی و پایدار جمعیت آهو و گوزن بسیار مهم است برای جامعه ما. شکار و ماهیگیری و مشاهده حیات وحش و تولید $7.6 میلیارد دلار در درآمد سالانه در واشنگتن است. حیات وحش بودجه در حال کاهش به عنوان شکارچی استخدام در یک زمان کم است. WDFW cowers به گروه های زیست محیطی در حالی که تلاش برای قرار دادن درآمد به نگه داشتن چراغ.

در اسپوکن شهرستان در سه سال گذشته من خودم را از دست داده اند و دو بسته حیوانات به depredation توسط شیر کوه. هر دو بار سهام-کشتن گربه وحشی پشمالو بود دنبال شده توسط دولت شاغل بازی نگهبانان و شکاری گرداننده. دام depredation رفته از طریق سقف در سطح ایالت. دولت houndsmen اعلام کرده اند در چند پادکست چه خارج از کنترل شیر و خرس depredation در واشنگتن است. ما اتلاف پول و منابع reactively مبارزه depredation است که می تواند به کار گرفته فعالانه ورزشی شکارچیان که خواهد بود ما ارائه درآمد دولت در حالی که همچنین ارائه خدمات ارزشمند نگه داشتن ما درنده اعداد در یک سطح قابل کنترل.

ضد شکار شیر کوه طرفداران نقطه به کالیفرنیا به عنوان مثال از مدیریت مناسب. لازم به ذکر است که در حال حاضر در کالیفرنیا است که به شدت در تلاش برای کشف کردن راه برای مردم را به رفتن به شکار وجود دارد که خود را عملا غیر موجود درنده مدیریت برنامه نابود آهو و گوزن گله. اخیر ساکرامنتو زنبور عسل, مقاله, ناله, "شکار محو شدن در کالیفرنیا است. که خبر بد برای حیوانات است."

واشنگتن ساکنان سزاوار فراوان جمعیت آهو و گوزن بنابراین ما ممکن است ارائه سالم و مغذی آنتی بیوتیک و استروئید-رایگان گوشت به خانواده ما است. ما باید تقاضا که WDFW توقف pandering به ضد گروه شکار و در واقع انجام کار خود را از اولویت آهو و گوزن سلامت گله. واشنگتن شکارچیان پای این لایحه در حالی که در حال رد یک فرصت معقول برای پر کردن فریزر خود را.

علم باید غالب و نه از سیاست. WDFW باید با انجام کارهای درست و نه از ترس دولا شدن به علت ترس خود را از دادخواهی.

بخش Halcomb یک صنعت چوب اجرایی بازنشسته مامور اجرای قانون و اخلاقی شکار حیات وحش مدافع backcountry شکارچیان و ماهیگیران تفننی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن