Whitecaps' Yordy Reyna معافیت های فیزیکی-فاصله پروتکل وارد قرنطینه

ونکوور وایت کپس به جلو Yordy Reyna وارد 14-روز خود شده و جریمه شده و پس از شکستن فیزیکی-دورى از پروتکل های.Rey

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

ونکوور وایت کپس به جلو Yordy Reyna وارد 14-روز خود شده و جریمه شده و پس از شکستن فیزیکی-دورى از پروتکل های.

Reyna دستگیر شد در تصویری سهشنبه در یک وانت فوتبال بازی در ونکوور پارک.

MLS باشگاه گفت: 26 سال پرو بین المللی انجام شد شخصی تمرین هنگامی که او در سراسر بازی. او می دانست که دو نفر از شرکت کنندگان و در زمان بازی برای حدود پنج دقیقه پس از او دعوت برای پیوستن به در.

بازی بود که فیلم برداری جهانی-تلویزیون به عنوان بخشی از یک گزارش ساکنان محلی پس از نه فیزیکی-فاصله دستورالعمل در طول COVID-19 بیماری همه گیر. کسی در این باشگاه دیدم این گزارش که ذکر Reyna اما او نشان داد که به طور خلاصه و ارسال آن به اکسل شوستر باشگاه ورزشی مدیر در سه شنبه شب.

"او ساخته شده است یک اشتباه ، او بسیار باز در مورد کل موضوع" شوستر به خبرنگاران گفت: در یک کنفرانس رسانه های تماس شنبه. "او بلافاصله عذرخواهی کرد. او می دانست که او تا به حال انجام کاری اشتباه است."

هنوز شوستر به نام رینا عمل غیر قابل قبول است به ویژه هنگامی که دیگران نیستند زیر قوانین وقتی که می آید به فاصله فیزیکی از آب و هوا را بهبود می بخشد و رشد می کند خسته از محدودیت.

"ما باید به یک مدل نقش" او گفت:.

"آن را حتی بیشتر مهم است که ما گام به گام تا و می گویند: "هی نگاه کن که چگونه ما در حال انجام این کارها'," او اضافه شده است. "این بد بود برای بسیاری از دلایل آنچه که او انجام داد. اما در پایان او یک انسان است."

شوستر گفت: باشگاه مشورت لیگ قبل از اعلام به خود قرنطینه و تحریم. و او به یاد بازیکنان خود را "احترام به قوانین و باید بسیار مراقب باشید."

MLS به حالت تعلیق در این فصل به دلیل COVID-19 همه گیر در مارس 12, بسته شدن همه تیم امکانات. یک leaguewide توقف در تمرین تیم باقی مانده در اثر تا مارس 15 و معلوم نیست که فصل ممکن است از سر گرفت.

از روز شنبه لیگ باز درب به فردی بازیکن تمرینات خارج از منزل در تمرین تیم, زمینه, اما تنها تحت دستورالعمل های دقیق. مانند دیگر کانادا باشگاه وایت کپس در فرایند مشاوره با مقامات محلی و لیگ در خود پروتکل برای تمرینات فردی.

Reyna امضا شده با ونکوور در ماه ژانویه سال 2017 از اتریش FC Red Bull Salzburg استفاده هدفمند تخصیص پول است. او به دست آورده $713,140 (ایالات متحده) آخرین فصل چهارم-بالاترین در Whitecaps حقوق و دستمزد.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

او 70 به طور منظم فصل بازی برای ونکوور (از جمله 55 شروع می شود) با 19 گل و 16 پاس گل. پرو تا به حال هفت گل در 25 بازی فصل گذشته.

پنج-پا-هفت 145-کوبنده وارد ونکوور با نام مستعار "سحر و جادو است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن