گرگور Chisholm: Blue Jays تعجب به زمین آستین مارتین, بهترین خالص hitter وظیفه در MLB پیش نویس با شماره 5 انتخاب

آبی جیز شده اند قادر به ضربه هر خانه اجرا می شود در این زمینه در این سال به دلیل همه گیر جهانی است, اما آنها م

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

آبی جیز شده اند قادر به ضربه هر خانه اجرا می شود در این زمینه در این سال به دلیل همه گیر جهانی است, اما آنها ممکن است تولید یک در دور اول چهارشنبه شب MLB پیش نویس است.

تورنتو به نظر می رسد به گرفتن یک استراحت پس از شدت تبلیغ کالج infielder آستین مارتین سقوط کرد و پنجم انتخاب شده است. محصول دانشگاه پیش بینی شده بود توسط بسیاری از خودیها به انتخاب چند میدارد اما قبل از یک تصمیم Baltimore Orioles کاهش یافته و او را به جیز آبی' دامان به جای.

مارتین به نام بهترین چشم انداز در سال جاری پیش نویس توسط ورزشی را در چشم انداز متخصص کیت قانون به دلیل عملکرد ورزشی و به طور کلی سرعت. MLB خط لوله رتبه 21 در سال دوم به طور کلی در حالی که شوی از او به عنوان بهترین "خالص hitter وظیفه" در دسترس است. به بسیاری از مارتین بود گوهر تاج در این سال کلاس و آبی جیز به نحوی که او را با وجود داشتن یک سه انتخاب کنید.

"من فکر می کنم ما کمی شگفت زده کرد (او در دسترس)," شین فارل آبی جیز مدیر تازه سراغ گفت: در یک کنفرانس پنج شنبه شب. "بدیهی است که ما در حال نگه داشتن یک چشم بر روی پیش نویس ساختگی به عنوان آنها را در طول هفته و آگاه از صنعت اجماع. من فکر می کنم آن را واقعا شروع به انتخاب کنید تا در تراکم دو و سه. ما شگفت زده شدند کمی, اما قطعا آماده شده را که انتخاب و ما در حال نشئه به شانس به انتخاب Austin."

دیترویت انتخاب قدرت ضربه ایالتی آریزونا اول/سوم baseman اسپنسر Torkelson با اولین انتخاب. ترین و مسخره پیش نویس در روزهای منتهی به چهارشنبه دور 1 تا به حال مارتین رفتن به آرام در شماره 2. به جای بالتیمور رفت و راه را از هیئت مدیره به انتخاب outfielder هستون Kjerstad. حرکت طراحی شده برای صرفه جویی در آرام کردن پول در روز 1 که آنها تلاش خواهد کرد برای استفاده در روز 2 برای متقاعد کردن برخی از بازیکنان مدرسه بالا به نوبه خود نرم افزار. دو بالا, کالج, اسلحه در مکس مایر و آسا بند دار هم که قبلا مرتبط جیز رفت و بعد به عنوان مارتین تضعیف تا پنجم.

دلیل اصلی تورنتو نبود اجازه رفتن به مارتین رها کردن هر پایین بود خفاش خود را. مارتین نمی داشتن مقدار زیادی از قدرت خام اما با توجه به سراغ گزارش بومی فلوریدا باعث می شود بیشتر از آنچه او و کمک در از راه های مختلفی به خصوص با قرار دادن توپ در بازی و اجتناب از strikeouts. به عنوان یک دانشجوی سال دوم مارتین رهبری در ثانیه در دمای (.392) بازدید در هر بازی (1.62) بر پایه درصد (.486) و اجرا (87).

یکی از تورنتو بزرگترین ضعف بیش از چند سال گذشته بود و داشتن بیش از حد بسیاری از تک بعدی بازیکنان در آن صف بچه ها که نوسان برای نرده ها تقریبا بر روی هر زمین و اعتصاب بیش از آنها در پایه. مارتین نشان دهنده نقطه مقابل است که همه-یا-هیچ چیز روش کار عمیق می شمارد و در نظر گرفتن بسیاری از پیاده روی. این یک مجموعه ای از مهارت های جیز آبی نیست در حال حاضر و با توجه به کالج خود را تجربه او باید حرکت را از طریق سیستم به سرعت.

زمانی که مارتین به دو اعتصاب او یک hitter وظیفه دشوار برای قرار دادن دور. در 323 صفحه ظاهر در فصل گذشته مارتین زده از 34 بار. در این سال او را زده فقط دو بار. موضع خود و صبر کشیده اند مقایسه به MVP نامزد آنتونی رندن در حالی که قفل و قدرت به شکاف در حال یادآور زمان Blue Jays rising star بو❄.

تنها چیزی که در مورد تورنتو انتخاب که ابرو مطرح شده بود و موقعیت خود را. ذکر شده مارتین در shortstop حتی اگر بخش عمده ای از کالج خود را تجربه رخ داده در پایه دوم و بیرون از محیط. فارل کاهش یافته است به می گویند که در آن جیز قصد استفاده از او و پس از تورنتو انتظار نیست Martin به در دسترس خواهد بود در شماره 5 این امکان وجود دارد که او نمی داند. این تصمیم می تواند صبر کنید زیرا در حالی که برخی از تیم ها ممکن است مشاهده عدم وجود یک موقعیت دائمی به عنوان یک مسئولیت جیز اولویت بندی بازیکنان که می توانید حرکت در اطراف میدان. انتظار می رود همان رویکرد در اینجا.

"او بدیهی است که یک مقدار زیادی از نقاط مختلف در واندربیلت" گفت: فارل است که نظارت خود را در اولین پیش نویس پس از مصرف بیش برای پس از ترک استیو Sanders. "این واقعیت است که او نشان داده است توانایی دفاعی به بازی در نقاط مختلف تا وسط هیجان انگیز و با ارزش در تیم ساختمان. نظر خود را در آینده موقعیت ما نمی خواهیم به نمودار یک بازیکن را توسعه بدون مشارکت خود را. ما به دنبال به جلو به آشنایی با آستین و حتی بیشتر و بحث در مورد کسانی که همه چیز."

مارتین موقعیت به احتمال زیاد مشخص خواهد شد تورنتو بزرگترین نیاز در زمان ورود خود را. او می تواند وارد زمین زیر کشت مخلوط در کنار دیگر در حال ظهور بازیکنان مانند ولادیمیر Guerrero جونیور, کون Biggio, ❄ اردن Groshans و سانتیاگو اسپینل. یا جیز آبی می تواند به جای انتقال او به بیرون از محیط شبیه به آنچه در تورنتو را با لورد Gurriel جونیور

در این نقطه, آن را واقعا مهم نیست به جیز که اولویت مهارت در بشقاب و اعتماد او ورزشکاری خواهد شد مراقبت از همه چیز. آن را نیز به نظر نمی رسد که بسیار مهم به مارتین بود که سریع به اشاره او با هم تیمی های ❄ زمانی که این دو در حال رشد بودند تا در فلوریدا و او فقط می خواهد برای رسیدن به لیگ برتر به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است.

"من حتی نمی توانم آن را توضیح دهید من فکر می کنم هنگامی که من شنیده ام نام من انتخاب من فکر می کنم من کاملا بی حس برای یک کمی" مارتین گفت: MLB Network چند دقیقه پس از برداشت. "این سورئال در حال حاضر. همه چیز شما را برای کار از شما یک بچه در حال آمدن است به برابر شده است. من هیجان زده هستم ممنون (جیز) به من این فرصت است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
Gregor Chisholm


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب