Q&A: دکتر اندرو اولسون در خط مقدم در بتسدا بیمارستان COVID تسهیلات در, St. Paul

هنگامی که M بهداشت فرویو تبدیل بتسدا در بیمارستان سنت پل به 90-تخت COVID تسهیلات دکتر اندرو اولسون بود خط مقدم

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

هنگامی که M بهداشت فرویو تبدیل بتسدا در بیمارستان سنت پل به 90-تخت COVID تسهیلات دکتر اندرو اولسون بود خط مقدم.

دکتر اندرو اولسون

اولسون مدیر بیمارستان پزشکی در دانشگاه مینه سوتا و استادیار طب اطفال در دانشکده پزشکی دانشگاه مینه سوتا.

از ماه مارس او نیز یکی از پزشکی مدیران در بتسدا ارائه مستقیم مراقبت از بیمار و کمک به مجموعه امکانات گسترده سیاست.

در زیر مصاحبه ویرایش شده برای وضوح و اختصار.

آن را برای تلفن های موبایل مانند کار شما این است که کمی شدید.

آن شدید است, اما از آن است که احتمالا مثبت بهداشت محیط کار من تا کنون بوده است. مردم وجود دارد که امضا کرده و گفت: "من می خواهم به خط مقدم از این چیز. من قرار داده است." من آن را دوست دارم وجود دارد. آن را فوق العاده مثبت در محیط زیست است. هیچ یک از ما خوشحال هستند این اتفاق افتاده است اما که گفت: من هرگز از خودمان افتخار از هر چیزی در کار حرفه ای. ما در حال انجام خوب در مینه سوتا و همه ما واقعا افتخار است.

پرستاران جمع آوری در یکی از بخش های در بتسدا در بیمارستان سنت پل. (جان Autey / پایونیر پرس)

آنچه شما انجام می دهند متفاوت امروز نسبت به چهار ماه پیش است ؟

در ماه فوریه و یا حتی در ماه مارس هیچ کس یک متخصص در COVID. زمانی که چیزی است که تکامل می یابد این ما باید برای مهار بسیاری از منابع مختلف به منظور دریافت اطلاعات مورد نیاز ما برای ارائه بهترین مراقبت از ما می تواند برای بیماران ما. زمانی که این آغاز شده وجود دارد پروتکل های. این تصمیم به استاندارد مراقبت و کاهش غیر ضروری تنوع. من واقعا معتقدم نگه داشتن COVID بیماران با هم در یک محل کار می کند. اگر شما قادر به اجرای خود را غیر COVID بیمارستان در حالت عادی حجم و یا نزدیک به آن است که کمک می کند تا همه است. آن را به ما اجازه داده اند اکثریت COVID بیماران در یک یا دو سایت و استانداردسازی مراقبت.

منظورتون از استاندارد مراقبت ؟

مثلا ما آموخته است که که در آن شما در دوره درمان خود را واقعا مهم است. آن را می گوید که آیا شما در شکوفایی یا بدتر. "این بیمار 10 روز در آنها ممکن است گرفتن بهتر است. این بیمار است که چهار روز در آنها ممکن است بدتر شدن است." بنابراین ما اضافه شده است که به استاندارد توجه داشته باشید قالب به صورت 100 درصد از بیماران ما. این بیماران دریافت لخته شدن خون در نرخ بسیار بالا بنابراین ما اضافه شده رقیق کننده های خون برای درمان بیماران ما بیشتر به شدت با ضد انعقادها از ما به طور معمول است.

چه چیز دیگری است COVID تدریس ما ؟

سلامت اختلافات جدید نیست. این چیزی که تابیده نور که در راه بزرگ. سوار بر مرگ جورج فلوید آن زمان به حساب به عنوان یک سیستم بهداشت و درمان و می گویند می تواند ما را در انجام کار درست برای این جوامع است ؟ ... این زمانی است که من امیدوارم که ما شروع به رسیدگی به برخی از اساسی بی عدالتی.

چه چیز تغییر کرده است در چهار ماه است ؟

در ماه فوریه, مارس, ما همه واقعا می ترسم. وجود داستان های ترسناک بیرون آمدن از ایتالیا و نیویورک در مورد بهداشت حرفه ای شدن COVID. اما شجاعت به این معنا نیست که نمی ترسم. به این معنی تکیه دادن به آن با وجود اینکه می ترسم. ما در واقع احساس می کنم واقعا امن است. هیچ رمز و راز — هر بیمار COVID و ما ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی "بیمار شدن نرخ" واقعا کم است. آن را در مورد پوشیدن ماسک تمام وقت در محل کار شستن دست های خود را. یک بار زمانی که من ماسک پاره شد کسی به من یک ماسک جدید. انجام کارهای ساده مناسب است که واقعا مهم است. ما در حال چک کردن دو و سه چک کردن هر یک از دیگر. بالاترین خطر نیست از بیمار به ارائه دهنده. آن زمانی که ارائه دهندگان اجازه گارد خود را با هر یک از دیگر. ما نشستن از هم جدا در ناهار ، شما نمی توانید اجازه گارد خود را پایین همیشه با این و آن در مورد حمایت از یکدیگر در انجام این کار است.

ما شنیده ام برخی از نشانه های غیر معمول مانند درد پاشنه پا التهاب یا "COVID پا." این چیزی است که شما در حال دیدن?

ما را دیده اند که یک تن. که توصیف شده در کودکان و قطعا ما شاهد برخی از multi-عروقی التهابی تغییرات. اما در بیمارستان (آنچه که ما در حال دیدن است) نارسایی تنفسی.

همه چیز در حال تغییر سریع در مواد مخدر ، فدرال غذا و داروی آمریکا دیگر پشتیبانی از دادن هیدروکسی کلروکین به COVID بیماران. هنگامی که Bethesda بیمارستان جلوگیری از تجویز دارو?

ما هرگز از این استفاده می شود به درجه قابل توجهی در سیستم ما. بیماران برای آن درخواست شد. رئیس جمهور گفتن مردم به آن را. اما من بسیار افتخار است که ما به عنوان یک سیستم گفت: "ما در حال رفتن به دنبال پزشکی مبتنی بر شواهد و به دنبال شیوه ما می دانیم که چگونه به انجام.' این اولین بار است که مدرن همه گیر است و ما در عصر اطلاعات. بیماران و ارائه دهندگان همه آنها مصرف مقادیر عظیمی از اطلاعات و اخبار از طریق رسانه های اجتماعی. و وجود اطلاعات خوب و بد اطلاعات وجود دارد.

قطعا وجود دارد بسیاری را در.

ما تا به حال به ایجاد تغییرات است که گاهی اوقات ما را شگفت زده کرد. ما تا به حال به ذینفعان با هم بسیار سریع و تصمیم گیری است که ما را تشویق به استفاده از دگزامتازون (هورمونی استروئیدی است که مبارزه با التهاب) در بیماران انتخاب شده. هیچ گلوله نقره ای برای درمان این. آره دگزامتازون کمک می کند. Remdesivir کمک می کند. اما تكیه درمان خوب است استاندارد مراقبت های حمایتی. چه ما می دانیم که چگونه به انجام این کار ؟ نظارت بر بيماران سطح مایع جلوگیری از لخته شدن خون — هیچ یک از کسانی که همه چیز جدید است. اما آنها خیلی مهم است. مهم ترین چیز این است که انجام این کار ما می دانیم که چگونه به انجام این کار و انجام آن را به خوبی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن