گرگور Chisholm: MLB کوتاه از فصل زمین می تواند بازی را به آبی جیز' دست. در اینجا چگونه

لیگ اصلی بیس بال ارائه شده است پیشنهاد خود را به صورت مختصر از سال 2020 فصل به طور منظم و یعنی ممکن است یک خبر

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

لیگ اصلی بیس بال ارائه شده است پیشنهاد خود را به صورت مختصر از سال 2020 فصل به طور منظم و یعنی ممکن است یک خبر خوب برای آبی جیز' شانس در لیگ آمریکا شرق.

تورنتو وارد بهار آموزش در اوایل سال جاری در حاشیه از تیم انتظار می رود به ادعا. وجود دارد یک شانس یک جوان هسته ای تبدیل شدن به یک موفقیت است اما اکثر کارشناسان نمیفهمد معنی دار بیس بال بود و حداقل یک سال دیگر به دور است. تا پس از آن بازسازی شد و راه را برای ادامه.

که می تواند تغییر اگر MLB آخرین پیشنهاد دستاوردهای کشش. با توجه به گزارش های متعدد دوشنبه صاحبان برنامه های تایید شده برای یک 82-بازی های نجومی و گسترش 14-تیم پس از فصل فرمت. جزئیات کامل در حال ظهور است اما در این سند است که انتظار می رود برای ارائه به بازیکنان' انجمن در روز سه شنبه.

مذاکرات رقم به ستیز. MLB گزارش خواستار 50/50 تقسیم بر درآمد به جای ارج نهادن قبلی قرارداد. هر آسوشیتد پرس جبران شده است هرگز به درآمد باشگاه ها و بازیکنان نگران هستند در مورد این بیماری همه گیر شدن استفاده می شود به عنوان بهانه ای برای پیاده سازی یک کلاه حقوق و دستمزد. مذاکرات کشیدن در روز اگر نه هفته است.

یک پیشنهاد که نباید بیش از حد باعث اصطکاک خواستار اردوگاه به بازگشایی در اوایل تا اواسط ماه ژوئن با فصل به طور منظم به دنبال در ماه جولای. صاحبان توصیه 82 بازی و در حالی که بازیکنان می تواند لابی برای اطلاعات بیشتر, آن را نمی خواهد در هر نقطه نزدیک به نمونه 162 پس از سه ماه از دست داده بودند به کوروناویروس.

در میان تغییرات مورد بحث گسترش پس از فصل فرمت خواهد شد که بزرگترین تاثیر را بر جیز. محتمل ترین سناریو را 14 تیم واجد شرایط در سه بخش برندگان و چهار کارت های وحشی در هر لیگ. بخش برنده با بهترین رکورد را دریافت خداحافظ از طریق وحشی-کارت دور در حالی که شش تیم در حال جفت کردن در بهترین سه سری.

نتیجه این است که دو فوق العاده حذفی نقاط در هر لیگ که به تیم انتظار به پایان در اطراف .500 امید تازه. فصل گذشته Red Sox را برنده نهایی نقطه با وجود اتمام 84-78. FanGraphs معیارهای ثابت جیز به پایان 75-87 این سال که سقوط کوتاه از پست های نجومی اما ممکن است به اندازه کافی برای متقاعد کردن جلوی در اتاق آویزان به جانبازان مانند کن Giles و ببینید که در آن همه چیز به.

کمتر بازی نیز می تواند کار در تورنتو به نفع. تیم ها می توانید برای امتداد طولانی اما بیش از 162 بازی کلی بهترین تیم ها معمولا برنده است. فشرده برنامه تغییر همه چیز. اصطلاح "هنوز زود" خواهد بود پرتاب کنار چون راه تیم شروع به بازی می تواند باعث شکستن و یا فصل خود را با زمان کمتر به را تشکیل می دهند و یا از دست دادن زمین در این رده بندی است. که درب باز می شود تقریبا برای هر تیم برای تبدیل شدن به یک مدعی.

یکی دیگر از مزایای کار در این جیز' نفع است که برای اولین بار در چند سال تبادل عمق یکی از نقاط قوت خود و با داشتن مقدار زیادی از اسلحه باید ثابت مهم تر از همیشه. دقیق طول بهار آموزش 2.0 هنوز به تاسیس شود اما کوزه به احتمال زیاد خواهد شد که برای آماده شدن در سه هفته یا کمتر نسبت به حالت عادی شش.

عدم دبستان زمان خواهد شد در نتیجه کوتاه تر ظاهر برای بسیاری از کوزه در آغاز سال است. سریع تر سطح شیب دار تا به ناچار منجر به یک چشم انداز مثبت از صدمات و همچنین. با minor-لیگ فصل هنوز هم در معرض خطر گسترش فهرست اسامی و تاکسی-بازیکنان تیم ملی در حال انتظار مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به تیم از طریق فصل. وجود دارد ممکن است کمتر بازی وجود خواهد داشت بیشتر اسلحه در بازی از همیشه قبل از.

کوتاه برنامه به این معنی کمتر نگرانی در مورد نوبت محدودیت برای بالا چشم انداز Nate پیرسون و right-hander مت کفاش که از دست رفته تقریبا تمام فصل گذشته را با مصدومیت زانو. وجود خواهد داشت افزایش اتکا به اسلحه همه کاره است که می تواند پرتاب چندین نوبت از چرخش و یا اغل گاو یا حشم چیزی جیز باید در پیک با تعقیب Anderson, سام Gaviglio اجتناب جالب ترنت تورنتون و چشم انداز در حال ظهور در افراد زیر سن قانونی.

"این می تواند به نفع ما در برخی از راه" جیز تبادل مربی پیت واکر گفت: در اوایل این ماه با اشاره به یک برنامه کوتاه. "برخی از ما استارت می آیند کردن از دست رفته فصل یک پسر کفاش مثلا اما من فقط فکر می کنم به طور کلی ما در حال نزدیک شدن به آن به این بچه ها آماده و در ادامه به حفظ آنها را تا زمانی که ما شروع کردن که ما آماده شده است. شده است که تمرکز ما."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

یانکی ها و اشعه ها روشن جلو دونده در شرق آل است که رفتن به تغییر دهید مهم نیست که چگونه بسیاری از بازی ها از طرف حل و فصل در. اما درب باز است فقط یک کرک برای سومین تیم به طور بالقوه از شرق نیز هست. آن را به آرام و آن را احتمالا نمی خواهد Red Sox یا نه.

جیز ممکن است در نظر گرفته شده اند مدعی برای یک نقطه حذفی قبل از, اما آنها حداقل متعلق در گفتگو با این تغییرات پیشنهادی. برخی از مقدار مورد نیاز امیدواریم که ممکن است بازگشت به این قطعات پس از همه.

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب