'جلوگیری از درد,' برادر جورج فلوید می گوید کنگره

واشنگتن — Philonese فلوید به چالش کشیده کنگره در روز چهارشنبه به "جلوگیری از درد" به طوری که برادرش جورج نخواه

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

واشنگتن — Philonese فلوید به چالش کشیده کنگره در روز چهارشنبه به "جلوگیری از درد" به طوری که برادرش جورج نخواهد بود فقط "نام دیگر" در یک لیست در حال رشد از کشته شدگان در تعامل با پلیس است.

فلوید ظاهر قبل از یک خانه شنیدن یک روز پس از مراسم تشییع جنازه خدمات خود را به زحمت به 46 ساله مینه سوتا مرد که مرگ در سراسر جهان تبدیل شده نماد در تظاهرات بیش خواستار تغییرات به شیوه های پلیس و پایان دادن به تعصبات نژادی.

"من امروز اینجا هستم تا به شما بخواهید به آن را متوقف کند. جلوگیری از درد" Philonese فلوید گفت: سکوت شنوایی ،

خفگی, پشت, اشک, او گفت که او می خواهد به مطمئن شوید که خود را برادر او به نام "پری" است که "بیش از دیگر چهره بر روی یک تی شرت. بیش از یک نام دیگر را در یک لیست است که متوقف نخواهد شد در حال رشد است."

فلوید به طور مستقیم به چالش کشیده قانونگذاران به گام تا. "مردم راهپیمایی در خیابان ها گفتن شما به اندازه کافی به اندازه کافی است. بود که رهبران این کشور این جهان نیاز دارد. انجام کار درست است."

Philonise فلوید, برادر جورج فلوید می رسد به شهادت قبل از قضایی مجلس جلسه کمیته در تغییرات پیشنهادی به پلیس و شیوه های پاسخگویی در کاپیتول هیل چهار شنبه, ژوئن 10 سال 2020 در واشنگتن است. (مایکل رینولدز/استخر از طریق AP)

قضایی مجلس رئیس کمیته Jerrold Nadler gaveled در این جلسه به عنوان دموکرات را بررسی عدالت در پلیس عمل یک دور گرفته تا بسته پیشنهادی میان یک بحث ملی در پلیس و نژادی و نابرابری در ایالات متحده است.

قانونگذاران نیز شنیدن شهادت از حقوق مدنی و قانون اجرای رهبران در کنگره شنوایی تغییرات پیشنهادی به پلیس و شیوه های پاسخگویی پس از مینه سوتا مرگ انسان در بازداشت پلیس و تظاهرات که به دنبال.

"امروز ما پاسخ تماس خود را" Nadler گفت.

مجلس نانسی پلوسی تماشا از شنیدن مخاطبان و دستگیری رهبر کوین مک کارتی پیوست در افتا.

جمهوری خواهان عجله به پیش نویس پیشنهاد خود را, اما همچنین انتقاد از تماس از فعالان در سراسر کشور که می خواهند به "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" — گرفتن همه مدت برای پیگیری اجرای قانون اما یکی که رئیس جمهور تهمت و متحدان خود را ضبط کرده و به تصویر کشیدن دموکرات ،

"مردم آمریکا درک کند که زمان آن را برای یک بحث واقعی" گفت: Rep. جیم اردن R-اوهایو, رتبه بندی جمهوریخواه در پانل. اما او گفت آنچه که آنها نیز درک اردن گفته است که "این جنون خالص پال خواستار قطع بودجه دولت از پلیس است."

Philonise فلوید صحبت می کند در یک مراسم یادبود برای برادرش جورج فلوید در شمال مرکزی دانشگاه 4 ژوئن 2020 در مینیاپولیس. (AP Photo/Julio کورتز

در اینجا Philonise فلوید اظهارات در تمامیت خود را:

"با تشکر از شما برای دعوت به امروز در اینجا به بحث در مورد برادر بزرگ من ، جهان می داند که او را به عنوان جورج اما من او را به نام پری. دیروز ما گذاشته و او را به استراحت. این سخت ترین چیزی که من تا به حال به انجام. من برادر بزرگ در حال حاضر. پس از آن بود که کار من به راحتی ما برادران و خواهران پری بچه ها و هر کس که او را دوست داشتم. و این که بسیاری از مردم است. من باید قوی یکی در حال حاضر به دلیل آن چیزی است که جورج را انجام داده اند.

"و من که برادر بزرگ در حال حاضر همین دلیل است که من امروز اینجا هستم. به انجام آنچه پری همیشه برای ما-به مراقبت از خانواده و دیگران است. من نمی تواند مراقبت از جورج روز او کشته شد اما شاید با صحبت کردن با شما امروز من می تواند کمک به مطمئن شوید که مرگ او نیست بیهوده است. مطمئن شوید که او بیش از دیگر چهره بر روی یک تی شرت. بیش از یک نام دیگر را در یک لیست است که متوقف نخواهد شد در حال رشد است.

"جورج همیشه فداکاری برای خانواده اش است. و او فداکاری برای غریبه کامل است. او به کمی است که او برای کمک به دیگران. او غول مهربان. من یادآوری شد که زمانی که من به تماشای این ویدئو از قتل او. او خفیف ادب; او نبود ، او گوش به افسران. او آنها را به نام '،' مردانی که در زمان زندگی خود را که خفه او را به مدت هشت دقیقه و 46 ثانیه است. او هنوز هم آنها را به نام 'آقا' به عنوان او خواهش کرد که برای زندگی خود را.

"من نمی توانم به شما بگویم این نوع درد شما احساس می کنید زمانی که شما به تماشای چیزی شبیه به آن. وقتی که شما تماشای برادر بزرگ خود که شما نگاه کرده ام تا تمام زندگی خود را می میرند. مرگ التماس برای مادر خود را.

"من خسته هستم. من خسته از درد من احساس در حال حاضر و من خسته از درد من احساس می کنم هر زمان دیگری سیاه و فرد کشته شده است بدون هیچ دلیل. من امروز اینجا هستم تا به شما بخواهید به آن را متوقف کند. جلوگیری از درد. ما جلوگیری از خسته بودن.

"جورج تماس برای کمک نادیده گرفته شد. لطفا گوش دادن به تماس من به شما در حال حاضر به تماس های از خانواده ما و به تماس های زنگ زدن در خیابان ها در سراسر جهان است. مردم در تمام زمینه های جنس و نژاد گرد هم آمده اند به تقاضای تغییر دهید. آنها افتخار, افتخار جورج و ایجاد تغییرات لازم است که اجرای قانون راه حل -- و نه مشکل. نگه دارید آنها را پاسخگو زمانی که آنها چیزی را اشتباه انجام دهید. آموزش آنها را از آنچه در آن به معنی برای درمان مردم با همدلی و احترام. آنها آموزش های لازم چه زور است. آنها یاد می دهد که نیروی کشنده استفاده می شود باید به ندرت و فقط زمانی که زندگی در معرض خطر است.

"جورج نبود صدمه زدن به هر کسی که در روز. او سزاوار نیست به مرگ بیش از بیست دلار است. من از شما درخواست این است که چه چیزی یک مرد سیاه و سفید زندگی ارزش است ؟ بیست دلار ؟ این است که در سال 2020 است. به اندازه کافی به اندازه کافی است. مردم راهپیمایی در خیابان ها گفتن شما به اندازه کافی به اندازه کافی است. بود که رهبران این کشور این جهان نیاز دارد. انجام کار درست است.

"مردم انتخاب شما را به صحبت می کنند به آنها برای ایجاد تغییر مثبت است. جورج نام به معنی چیزی. شما باید این فرصت را به اینجا نام خود را به معنی چیزی است که بیش از حد.

"اگر مرگ او به پایان می رسد تا تغییر جهان برای بهتر. و من فکر می کنم آن خواهد شد. من فکر می کنم آن است. سپس او درگذشت که او زندگی می کردند. آن است که شما برای اطمینان از مرگ او نیست بیهوده است.

"من نمی توانید شانس خود را برای خداحافظی به پری در حالی که او در اینجا بود. من دزدیدند از آن است. اما من می دانم که او را به دنبال کردن ما در حال حاضر. پری نگاهی به آنچه شما انجام, برادر بزرگ. شما در حال تغییر جهان است. با تشکر از شما برای همه چیز. برای مراقبت از ما هنگامی که شما بر روی زمین و برای مراقبت از همه ما در حال حاضر. من امیدوارم که شما پیدا مامان و می توانید استراحت در صلح و آرامش و قدرت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب