Yanks' Masahiro Tanaka مطمئن نیستید که آیا او می تواند 1st چرخش turn - سه شنبه, 14 Jul 2020 PST

نیویورک یانکیز پارچ Masahiro Tanaka مطمئن نیستید که آیا او قادر خواهد بود به نوبه خود برای اولین بار از طریق چ

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

نیویورک یانکیز پارچ Masahiro Tanaka مطمئن نیستید که آیا او قادر خواهد بود به نوبه خود برای اولین بار از طریق چرخش او به عنوان بهبود از یک خط رانندگی کردن سر خود را.

تاناکا بود ضربه در سمت راست در نزدیکی معبد توسط Giancarlo استانتون شات در طول تمرین پنبه حلاجی شده در جولای 4. در حالی که 31 سال right-hander می گوید او هیچ علائم ضربه مغزی او است و نه پرتاب کردن یک تپه پس از.

نیویورک باز می شود فصل 23 ژوئیه در واشنگتن و Tanaka پیش بینی شده است به عنوان بخشی از یک چرخش جدید, ace Gerrit کول پیوست توسط James Paxton, J. A. Happ و شاید اردن Montgomery. او هنوز هم امیدوار است برای جلوگیری از از دست رفته هر گونه شروع می شود.

"من می خواهم به خوش و می گویند بله" تاناکا گفت: از طریق یک مترجم. "اما بدیهی است که آسیب در سر, بنابراین من فکر می کنم این چیزی است که من نیاز به دقت و توجه در مورد و نوع آن را دقیق تر پس از آسیب های دیگر."

حق fielder هارون قاضی نشسته سومین مستقیم intrasquad بازی با توجه به مسائل گردن اما در زمان تمرین پنبه حلاجی شده در این زمینه است. مدیر Aaron Boone گفت: قاضی نزدیک به بازگشت و ممکن است بازی کرده اند آن را به حال شده است به طور منظم فصل بازی.

تاناکا گرفته شده بود به یک بیمارستان برای یک CT اسکن و پس از او رسید. نیویورک قرار داده تاناکا از طریق تصادم پروتکل اما او گفت که او احساس نمی شود هر گونه علائم.

"بدیهی است که ما در حال گرفتن چیزهای کمی بیشتر دقت کنید در حال حاضر. اما نکته خوب این است که من احساس خوب در حال حاضر" تاناکا گفت. "من احساس می کنم بسیار خوش شانس است زیرا آن شده است می تواند چیزی است که بسیار بدتر است."

او فکر نمی کند که او را از ترس اینکه دوباره ضربه.

"من فکر می کنم همه چیز خوب خواهد بود هنگامی که من گام بر تپه" تاناکا گفت. "اما شما واقعا نمی دانم تا زمانی که شما زندگی می کنند hitter وظیفه و در آن نقطه در زمان, شما ممکن است احساس نگرانی یا نگرانی از بالا رفتن بر روی تپه. اما از هم اکنون من احساس می کنم OK گرفتن روی تپه."

تاناکا است 75-43 با 3.75 عصر در شش فصل با یانکی ها و ورود به فصل نهایی از هفت سال قرارداد.

پس از آموزش بهار متوقف شد با این بیماری همه گیر در مارس تاناکا در ابتدا باقی مانده در نزدیکی یانکی' بهار مجتمع آموزشی در فلوریدا و سپس بازگشت و با خانواده اش به ژاپن است. او با جزئیات نیست که آیا تصمیم خود را گره خورده بود به اتهام تهدید علیه آسیایی ها در آمریکا اما می گویند او "با توجه به آنچه که بهترین برای خانواده است."

"بدیهی است که وجود دارد برخی از حوادث اما کسی تا به حال به تصمیم گیری از آنچه ما را به انجام," او گفت:.

یادداشت: یانکی ها مسکن شروع تمرین نوبت با یک دونده در پایه دوم به عنوان نام جدید فوق العاده زمین باز یافته حکومت این سال است. "این واقعی نیست بیس بال. شما به آن استفاده می شود, اما من نمی خواهم به خصوص داشتن دونده وجود دارد که من به دست آورده" آدم Ottovino گفت. اضافه شده چاد سبز: "من شخصا طرفدار این فقط به خاطر من نمی دانم چه کسی می خواهد به زمین با یک دونده در دوم هیچ کس را در فوق العاده زمین باز یافته بازی. بنابراین آن چیزی نیست که شما لزوما نگاه به جلو به زمانی که شما در مورد به اجرا مورد وجود دارد. من فکر می کنم من شنیده اتو می گویند که او می خواهم مردم را به کسب درآمد از آن زمانی که آنها در دوم و من از نوع اکو که."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن