Seattle Mariners دوباره باز بهار مرکز آموزش در آریزونا - Fri, 22 مارس سال 2020 PST

سیاتل – پس از گذشت بیش از 60 روز از عدم فعالیت درهای قفل شده از دریانوردان' بهار مجتمع آموزشی در پئوریا آریزون

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

سیاتل – پس از گذشت بیش از 60 روز از عدم فعالیت درهای قفل شده از دریانوردان' بهار مجتمع آموزشی در پئوریا آریزونا را دوباره باز به تعداد محدودی از بازیکنان و کادر.

مدیر کل جری Dipoto تایید از طریق پیام متنی که این سازمان در حال کار از طریق آماده سازی نهایی برای باز کردن این مجموعه به فرد و بسیار کوچک گروه تمرینات روز دوشنبه یا سه شنبه هفته آینده.

آریزونا دولتی mlb کمک کرد این امکان در مارس 12, اعلام کرد که دولت باز بود به بازگشت از ورزش حرفه ای در مه 16.

"البته این امر می تواند با CDC دستورالعمل ها و حفاظت از بهداشت عمومی" Ducey گفت: رسانه های محلی در یک کنفرانس خبری پس از اعلام. "ما تا به حال بحث و گفتگو با رهبران برخی از این لیگ و همه آنها می دانند که آنها در حال استقبال به عمل بازی و انجام در ایالت آریزونا است."

فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis سابق کالج بازیکن بیس بال نیز ساخته شده مشابه اعلام on May 13.

"همه ورزش حرفه ای خوش آمدید در اینجا برای تمرین و بازی" DeSantis گفت: در یک کنفرانس خبری در تالاهاسی. "آنچه من می خواهم بگویم کمیسیون از لیگ است اگر شما یک تیم در یک منطقه که در آن آنها فقط نمی خواهد اجازه دهید آنها را در کار ما پیدا کردن یک محل را برای شما در اینجا در ایالت فلوریدا است."

مارلین و کاردینالها هر دو دوباره خود را باز بهار امکانات آموزشی در مشتری تحت سنگین, محدودیت, در حالی که اشعه را دوباره باز Tropicana زمینه برای تمرین با دستورالعمل های مشابه.

همانطور که در حال حاضر بازیکنان دریانوردان شده اند دستور به بازگشت به آریزونا. هر گونه تمرینات خواهد بود داوطلبانه و از نزدیک نظارت اجتماعی را حفظ فاصله قوانین. مارینرز بسته پیچیده به هر کس در 19 مارس پس از لیگ اصلی بیس بال اعلام کرد که تمام گروه تمرینات خواهد بود ممنوع و فصل قرار بود به طور نامحدود به تعویق افتاد.

Dipoto مطمئن نیستید که چگونه بسیاری از می شروع به بازگشت به آریزونا با این مجموعه باز است. برخی از بازیکنان هنوز به شنیدن در مورد تسهیلات باز شود. اما بسیاری از کسانی که گیر کار در خانه در اساسی ترین راه خواهد بود خوشحال به بازگشت به تسهیلات را تا سطح شیب دار آموزش و مطبوع با امید بهار آموزش 2.0 شروع در اوایل ماه ژوئن و در سال 2020 شروع در اولین روز از ماه جولای.

"هیچ حس که هنوز وجود دارد بنابراین بسیاری از بچه ها در این منطقه در حال حاضر که من می خواهم تصور کنید که ما می بینیم تعداد زیادی از آنها" Dipoto گفت.

در این روز پس از بیس بال تعطیل به دلیل گسترش Coronavirus بسیاری از بازیکنان باقی ماند در آریزونا پس از آموزش بهار متوقف شد, امید برای بازگشت سریع و ایده استفاده از امکانات به کار کردن در زمان استراحت. اما بسیاری از رهبری برای خود offseason خانه یک بار از این مرکز بسته شد. برخی مانند Yusei کیکوچی باقی مانده اند در حالی که دیگران مانند shortstop J. P. کرافورد زندگی می کنند وجود دارد در این منطقه در offseason.

آیا این بازگشایی به این معنی است که دریانوردان را بهار آموزش 2.0 در آریزونا اگر توافق بین صاحبان و بازیکنان MLB' Association رسیده است در هفته آینده یا دو ؟

نه لزوما.

در این زمان پیشنهاد طرح گزینه تیم میزبانی بهار آموزش در عادی خود تسهیلات و یا انجام آن را در خانه خود ورزشگاه. وجود جوانب مثبت و منفی برای هر وضعیت.

وجود دارد برخی از نشانه آن است که ملوانان را به آریزونا به دلیل مزایای استفاده از پیوریا تسهیلات که به شش ویژگی های الماس, سه اغل گاو یا حشم تنظیم با دو کوچکتر bullpens دو عظیم clubhouses یک به طور قابل توجهی بزرگتر وزن اتاق و امکانات آموزشی نسبت به T-Mobile پارک. توانایی کنترل اجتماعی فاصله به دنبال دستورالعمل و ارائه بازیکن ایمنی می تواند آسان تر برای انجام این کار در آریزونا.

"ما منتظر دیدن آنچه که ما گزینه های درست قبل از ساخت که تصمیم" Dipoto از وی خواست تا در مورد وضعیت.

با دولت واشنگتن بازگشایی در فاز بر اساس تست داده و پادشاه شهرستان هنوز هم به قفل فاز 1 که در آن گروه های پنج یا بیشتر افراد مجاز به جمع این دریانوردان نمی تواند عملی بهار آموزش. پرش به فاز 2 که در آن گروه 10 نفر یا کمتر اجازه داده می شود ممکن است آن را ممکن است اما هنوز هم دشوار است. هر گونه امتیازات ویژه ساخته شده برای دریانوردان یا طرفدار دیگر تیم های ورزشی ساخته شده توسط رژیم صهیونیستی. جی Inslee یا شهردار جنی Durkan خواهد بود به احتمال زیاد ملاقات با یک مقدار عادلانه از بهت و حیرت.

با حداقل 50, بازیکنان, مربیان و کارکنان پشتیبانی نیاز به یک بهار آموزش تلاش برای ایجاد یک بهار, آموزش کار در محدود محدوده T-Mobile پارک دشوار خواهد بود. هر گونه استفاده از خارجی nonaffiliated زمینه خواهد بود موضوع را به آب و هوا و دستورالعمل های دیگر.

برگزاری بهار آموزش در آریزونا نیز اجازه می دهد که دریانوردان برای شرکت در یک تعداد انگشت شماری از بازی در برابر تیم های دیگر مانند دایاموند به جای بازی فقط intrasquad scrimmages.

اما داشتن یک بهار آموزش در سیاتل خواهد اجازه می دهد تا بازیکن را به نهایی خود را در زندگی موقعیت هایی برای فصل و در واقع به جای انتظار تا یک یا دو روز قبل از شروع فصل.

بدیهی است که همه کسانی که حالات هنوز هم مشروط بر طرح توافق توسط MLB و MLBPA و این زمان غیر قابل پیش بینی محیط زیست با کروناویروس و بیماری COVID-19 روند در مسیر درست است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن