کسب و کار خود را در سنت پل رو غارت. او بیشتر در رابطه با عدالت برای جورج فلوید

Mussie Embaye بود در اعتراض به قتل جورج فلوید در شنبه شب هنگامی که کسب و کار خود را در خیابان دانشگاه در سنت پ

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

Mussie Embaye بود در اعتراض به قتل جورج فلوید در شنبه شب هنگامی که کسب و کار خود را در خیابان دانشگاه در سنت پل در هم شکسته شد و غارت.

او به رفتن به آن را دریافت توتون و تنباکو در صبح روز یکشنبه به بررسی آسیب های سرگردان در اطراف تخریب مغازه توتون و تنباکو مشغول به کار بسیار سخت برای باز کردن فقط 11 ماه پیش.

درب جلو لگد شد در موارد صفحه نمایش شکسته و تقریبا همه چیز را از او به سرقت برده. هنوز هم آخرین چیزی که در Embaye ذهن خود را کسب و کار.

"من در زمان یکی برای تیم" Embaye گفت. "من اهمیتی نمی دهند. بزرگتر وجود دارد, همه چیز در رفتن در حال حاضر. این چیزی است که ما باید متمرکز شده است."

او می داند که او می تواند به بازسازی. او می تواند تعمیر و بازگشایی شده است. او هنوز هم به آینده.

او می داند همان چیزی نمی توان گفت در مورد فلوید. نه پس از مرگ او زیر زانو از مینیاپولیس افسر پلیس در هفته گذشته در چه تلقی شده است یک قتل توسط Hennepin County medical examiner.

این آخرین نمونه از یک مرد سیاه پوست کشته شدن توسط یک افسر پلیس, یک لیست است که مهمترین آنها شامل Philando کاستیا و Jamar کلارک در شهرهای دوقلو و بیش از حد بسیاری از نامها به دفعات مشاهده شده در سراسر کشور.

Mussie Embaye را به دریافت آن تنباکو کسب و کار در خیابان دانشگاه در خیابان دیده می شود شنبه, ژوئن 2, 2020, در هم شکسته شد و غارت دو بار در هفته گذشته. (اسکات Takushi / پایونیر پرس)

به عنوان یک نتیجه مسالمت آمیز تظاهرات شروع شد و در سراسر شهرهای دوقلو در هفته گذشته با برخی از مناطق افزایش به شورش است. این همان الگوی بازی های برگزار شده است در سراسر کشور در روز های اخیر.

"چه اتفاق افتاده است که تقریبا کلش که پشت شتر را شکست," Embaye گفت. "نگاهی به همه این بار دیگر که ما را دیده اند, معصوم, سیاه, نفر کشته شدند. ما تلاش کرده اند به تظاهرات مسالمت آمیز. ما باید سعی در تغییر قانون. ما باید سعی گرفتن رهبران متفاوت در آن وجود دارد. و این هنوز هم اتفاق می افتد."

به همین دلیل است که Embaye, 32, فکر خود را در مورد مغازه توتون و تنباکو بیش از آخر هفته. به جای او فکر کردن در مورد سال ظلم هر دو تجربیات شخصی او و کسانی که در یک مقیاس بزرگتر که منجر به آن لحظه که مردم را شکست.

"من آموخته بود نژادپرستی در مینه سوتا'

خانواده اش به آمریکا مهاجرت کرد از اریتره در سال 1993. این اولین بار در زندگی خود او متفاوت از مردم در اطراف او و آن آغاز شده و به او احساس متفاوت, حتی به عنوان یک بچه.

او به خاطر طعنه در مدرسه ابتدایی. او به یاد می آورد که به نام n-word خود را در طول دوران نوجوانی. او به خاطر اینکه با نژاد برفلد, زمانی که او به کالج.

"من آموخته بود نژادپرستی در مینه سوتا توسط افرادی که به نظر نمی آید مثل من" Embaye گفت. "من از یک محل که در آن هر کس شبیه من است. که آیا آن را پزشکان و پرستاران و هر کسی در یک موقعیت, قدرت, افسران پلیس, نظامی, همه سیاه بود. من نمی دانم نژادپرستی تا زمانی که من آمد به مینه سوتا است."

او گفت: آن را ادامه داد و پس از او باز کسب و کار خود را با استناد به چگونه او را به نبرد "نژادپرستی نظاممند" برای به دست آوردن مجوز های مورد نیاز برای تبدیل به یک مغازه توتون و تنباکو.

EMBAYE 40 فوت نبرد

پس از باز کردن به عنوان کمی مواد غذایی در ماه اوت سال 2017 در نزدیکی تقاطع هرشل خیابان دانشگاه و خیابان Embaye تصمیم به تبدیل به یک مغازه توتون و تنباکو در میان محدودیت های جدید که محدود فروش منتول محصولات توتون و تنباکو در فروشگاه رفاه.

او در اصل رد مجوز خود را برای بودن بیش از حد نزدیک به یک کسب و کار مشابه. او است که از 2600 فوت دور و در نتیجه نیاز به 40 فوت واريانس به سقوط در خط با سیاست است که توتون و تنباکو مغازه در خیابان نیاز به حداقل 2,640 پا از هم جدا. او ارائه شده به هیئت مدیره منطقه بندی تجدید نظر, درخواست برای 40 فوت واريانس و دقت مورد تایید رای 4-3.

Mussie Embaye در خود بروید و آن را دریافت توتون و تنباکو کسب و کار در خیابان دانشگاه در سنت پل در شنبه 2 ژوئن 2020. کسب و کار در هم شکسته شد و غارت دو بار در هفته گذشته. Embaye می ایستد پشت شکسته شمارنده برگزاری یک سنگ که پرتاب شد و او را از طریق پنجره. (اسکات Takushi / پایونیر پرس)

اگر او خوشحال بود با نتیجه Embaye همچنین ابراز سرخوردگی خود را در مورد چگونه مدیره از منطقه بندی تجدید نظر تایید شده بزرگتر از 200 پا واريانس اتفاق یک هفته زودتر. در حالی که همه Embaye همچنین مبارزه با ارتباط غیر سیگاری مینه سوتا که به دادگاه تجدید نظر تصمیم گیری.

او در نهایت در حال حاضر به St. Paul شورای شهر شد و در نهایت اعطا مجوز خود را پس از ماه ها جنگ حقوقی. که گفت: Embaye مبارزه نبود کاملا انجام می شود. خود را مالک نمی خواهم یک مغازه توتون و تنباکو در آن منطقه و نمی خواهد تمدید اجاره نامه خود را.

که مجبور Embaye به حرکت می کند و او باز به دریافت آن توتون و تنباکو در ماه جولای سال 2019 در محل فعلی خود.

"همه چیز من تا به حال به انجام اگر آن را برای من سنگ زنی و داشتن حمایت خانواده من, من را ساخته اند آن را به خط پایان" Embaye گفت. "من می خواهم مردم بدانند که مبارزه و آنچه در آن زمان برای یک فرد به یک (expletive) کسب و کار در خیابان."

'من نمی توانم اجازه دهید چیزهایی مانند این عبور'

او احساسی صحبت کردن در مورد آن به دلیل آن را به ارمغان می آورد تا نژادپرستی او شده است در برخورد با تمام زندگی خود را. این همان نژادپرستی است که منجر به Floyd مرگ در هفته گذشته, او گفت:.

که چه Embaye می خواهد مردم را به تمرکز بر روی در حال حاضر. به عنوان سخت به عنوان او کار می کرد برای رسیدن به آن دخانیات باز شد بیشتر در رابطه با عدالت برای Floyd.

به عنوان او خود نوشت فروشگاه بروید صندوق من صفحه "ما می دانیم که ساختمان مهم نیست بیش از سیاه و سفید زندگی می کند."

"این احساسات واقعی است" Embaye گفت. "به همین دلیل من شده است وجود دارد معترض از روز 1. من مادر را درک نمی کند که چرا من در خارج وجود دارد. او فقط می خواهد من امن مانند هر مادر خواهد بود. و من باید به او بگویم " این است که چرا من انجام این کار.' من نمی توانم اجازه دهید چیزهایی مانند این ،

به عنوان الهام بخش در اریتره جامعه Embaye امیدوار به ادامه به ایجاد یک تاثیر مثبت در حال حرکت رو به جلو است. خود را در فروشگاه های خود را در صندوق من صفحه در حال حاضر به ملاقات آن هدف و او قصد دارد به کمک هر بودجه اضافی برای کاپیتان شورشی دیگر سیاه و سفید متعلق به کسب و کار است که نابود شد در خیابان دریاچه در مینیاپولیس در هفته گذشته نیز به عنوان دیگر شرق آفریقا و آمریکایی های بومی کسب و کار در سراسر شهرهای دوقلو.

که گفت: Embaye می داند که هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از کار را به انجام تا آنجا که به مبارزه با نژاد پرستی و خواستار برابری. او حروف "TMC" گچ بری بر روی ویندوز خارج از برو آن را دریافت توتون و تنباکو به عنوان یک یادآوری. آن را مخفف "ماراتن همچنان ادامه دارد" و می پردازد ادای احترام به اواخر Nipsey Hussle و جنبش او آغاز شده است.

"این اجازه مردم می دانند که هر چیزی در زندگی است که ما نه با حداکثر سرعت دویدن" Embaye گفت. "این رفتن به یک شبه اتفاق می افتد. آن را یک مسابقه دو ماراتون. و اگر ما همچنان در حال اجرا ما می تواند رسیدن به پایان است."

Mussie Embaye به شمار خارج خود را به دریافت آن تنباکو کسب و کار در خیابان دانشگاه در سنت پل. (حسن نیت ارائه میدهد عکس از Mussie Embaye)


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب