"بازگشت در بازی': SpaceX کشتی انفجار با 2 فضانوردان

توسط مارسیا دونناسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. (AP) — یک کشتی موشک ساخته شده توسط ایلان SpaceX شرکت thundered د

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

توسط مارسیا دونن

اسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. (AP) — یک کشتی موشک ساخته شده توسط ایلان SpaceX شرکت thundered دور از زمین با دو آمریکایی در شنبه طلوع یک عصر جدید تجاری در سفر به فضا و قرار دادن ایالات متحده در کسب و کار راه اندازی فضانوردان به مدار از خاک خانه برای اولین بار در نزدیک به یک دهه.

ناسا داگ هرلی و باب Behnken سوار skyward داخل سفید-و-مشکی گلوله به شکل کپسول اژدها در بالای یک موشک فالکون 9 بلند کردن در 3:22 بعد از ظهر از همان سکوی پرتاب استفاده می شود برای ارسال خدمه آپولو به ماه نیم قرن پیش است. دقیقه بعد آنها را تضعیف با خیال راحت به مدار.

"اجازه دهید نور این شمع" هرلی گفت: فقط قبل از احتراق استقراض تاریخی کلمات استفاده شده توسط آلن شپرد در امریکا برای اولین بار پروازهای بشر به فضا در سال 1961.

دو مرد در حال برنامه ریزی برای رسیدن یکشنبه در ایستگاه فضایی بین المللی, 250 کیلومتری بالای زمین برای اقامت تا چهار ماه پس از آن آنها خواهد آمد خانه با چیزهای راست-سبک فرود در دریا چیزی در جهان نیست شاهد از 1970s.

ماموریت گشوده در میان اندوه از شیوع کروناویروس که به کشته شدن بیش از 100 ، 000 آمریکایی ها و ناآرامی های نژادی در سراسر آمریکا بیش از مورد جورج Floyd این دستبند سیاه و سفید مردی که در دست پلیس مینیاپولیس.

مقامات ناسا و دیگران ابراز امیدواری کرد پرواز خواهد آسانسور آمریکا ارواح و جهان نشان می دهد آنچه که آمریکا می تواند انجام دهد.

"ما در این بازی است. آن را بسیار رضایت بخش گفت:" داگ Marshburn از دلتنا فلوریدا که فریاد زد: "ایالات متحده آمریکا! ایالات متحده آمریکا!" عنوان او را تماشا 260 پا موشک صعود بطرف بالا.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که به فلوریدا به سازمان دیده بان اعلام کرد: "امروز ما یک بار دیگر با افتخار راه اندازی فضانوردان آمریکایی در آمریکا, موشک, بهترین ها در دنیا از حق در اینجا در خاک آمریکا." او قول داد که ایالات متحده خواهد بود که برای اولین بار به زمین بر روی مریخ امیدوار کننده یک "آینده آمریکا تسلط در فضا."

SpaceX می شود اولین شرکت خصوصی برای راه اندازی افراد به مدار یک شاهکار به دست آورد که قبلا توسط تنها سه دولت: آمریکا, روسیه و چین است.

"من فکر می کنم این چیزی است که واقعا باید به مردم راست در قلب هر کسی که هر روح اکتشاف" مشک رویایی نیز پشت تسلا ماشین های الکتریکی شرکت گفت: پس از پرتاب محکم کردن قفسه سینه خود را با مشت خود را.

این پرواز نیز به پایان رسید و نه سال راه اندازی خشکسالی برای ناسا. تا کنون پس از آن بازنشسته شاتل فضایی در سال 2011 ناسا با تکیه بر سفینه های فضایی راه اندازی شد از قزاقستان به آمریکا فضانوردان از ایستگاه فضایی.

در سال دخالت ناسا برون سپاری کار از طراحی و ساخت نسل بعدی خود را از سفینه به SpaceX و بوئینگ اعطای آنها 7 میلیارد دلار در قرارداد در یک مشارکت عمومی-خصوصی با هدف رانندگی کردن هزینه ها و ترغیب نوآوری است. بوئینگ از سفینه فضایی Starliner کپسول است و انتظار نمی رود به پرواز فضانوردان تا اوایل 2021.

ناسا قصد دارد به تکیه در بخش تجاری شرکای آن را به عنوان به دنبال آن اهداف بعدی: ارسال فضانوردان به ماه در عرض چند سال و به مریخ در 2030s.

در یک پست-شروع رالی برگزار شد در ناسا عظیم 525-پا-بالا خودرو مونتاژ ساختمان تهمت و معاون رئیس جمهور مایک پنس تقدیر مشک.

پنس اضافه شده است که به عنوان ملت معاملات با کروناویروس و نژادی نزاع "به اعتقاد من با تمام قلب من است که میلیون ها آمریکایی امروز را پیدا خواهد کرد همان الهام و وحدت هدف است که ما در آن روزها در 1960s" در طول آپولو.

اولین تلاش برای پرتاب این موشک در چهارشنبه نامیده می شد با کمتر از 17 دقیقه در شمارش معکوس به دلیل رعد و برق. در شنبه طوفانی آب و هوا تهدید دیگری برای تعویق بیشتر از روز اما آسمان شروع به روشن شدن فقط در زمان.

فضانوردان مجموعه ای را برای راه اندازی پد در یک gull-بال تسلا SUV پس از Behnken pantomimed در آغوش گرفتن او 6 ساله پسر تئو و گفت: "آیا شما با رفتن به گوش دادن به مامان و زندگی خود را آسان است؟" هرلی منفجر بوسه به او 10 ساله پسر و همسر.

نه دقیقه بعد از پرتاب از موشک اول-تقویت کننده مرحله فرود آمد به عنوان طراحی شده بر روی یک بارج چند صد کیلومتری سواحل فلوریدا به استفاده مجدد در پرواز دیگر.

"با تشکر برای سوار شدن به فضای" هرلی گفت: SpaceX کنترل زمین. او crewmate batted در اطراف sparkly متمایل به رنگ ارغوانی, ابزار جنسی, نشان می دهد که آنها تا به حال رسیده گرانش صفر.

SpaceX کنترل در Hawthorne, کالیفرنیا, تشویق و تحسین شدید و ناسا مدیر جیم Bridenstine اعلام کرد: "این همه چیز است که آمریکا ارائه کرده است در ناب ترین شکل آن."

حضور در داخل مرکز فضایی کندی صرفا محدود به دلیل coronavirus و جمعیت بالغ به تنها چند هزار. توسط ناسا, تعداد بیش از 3 میلیون بیننده کوک آنلاین.

با وجود ناسا اصرار که ایمن ماندن ماندن در منزل تماشاگران رفتند به سواحل و جاده ها برخی از آنها با پوشیدن ماسک یا نگه داشتن 6 پا از دیگران است.

در میان تماشاگران بود Neil موجود زنده یک ماشین از Buffalo, New York.

"با همه چیز است که رفتن در در این کشور در حال حاضر این مهم است که ما انجام کارهای فوق العاده ای در زندگی," او گفت:. "ما شده ایم با بمباران عذاب و دل تنگی برای شش هشت هفته و هر آنچه در آن است و این عالی است. آن را به ارمغان می آورد بسیاری از مردم با هم است."

Hurley, 53 ساله و بازنشسته دریایی و Behnken, 49, یک, نیروی هوایی سرهنگ در حال جانبازان از دو شاتل فضایی پرواز در هر.

به دلیل coronavirus فضانوردان نگه داشته شدند در نيمه قرنطینه برای بیش از دو ماه است. این SpaceX تکنسین های است که کمک به آنها را به خود spacesuits عینک ماسک و دستکش ساخته شده است که آنها را شبیه سیاه چادری گیر منم همین. و SpaceX کنترل بود و ماسک و نشسته بودند دور از هم.

در همراهی با مشک امادگی برای, مربوط به اینده, فلش, فضانوردان عینک زاویه ای لباس سفید با سیاه و سفید تر و تمیز. به جای آن از حد معمول بسیاری از صفحة دستگیره و سوئیچ اژدها کپسول دارای سه صفحه لمسی. Bridenstine همچنین فاش کرد که کپسول شده تعمید تلاش — یا شاید انگلیسی نسخه تلاش خود را به او نمی گویند که یک طبقه نام در تاریخ اکتشاف.

SpaceX شده است راه اندازی کپسول باری به ایستگاه فضایی پس از سال 2012 است.

جدید, شرکت, عمومی, مدل, هوافضا, شرکت های طراحی و ساخت خود را و عمل سفینه های فضایی و ناسا است که در اصل یک مشتری پرداخت در یک لیست است که در نهایت می تواند شامل غیر دولتی پژوهشگران و هنرمندان و گردشگران است. (تام کروز در حال حاضر ابراز علاقه.)

شنبه ماموریت است که از لحاظ فنی در نظر گرفته شده تست پرواز. بعدی SpaceX سفر به ایستگاه فضایی مجموعه برای پایان مرداد ماه را کامل چهار نفر خدمه: سه آمریکایی و یک ژاپنی است.

اولین پرواز در اصل هدفمند برای اطراف 2015. اما این پروژه مواجه تاخیر اداری و فنی شکست. یک SpaceX کپسول منفجر شد در آزمون پایه سال گذشته است. و بوئینگ برای اولین بار Starliner کپسول به پایان رسید تا در مدار اشتباه بود و تقریبا نابود شده در طول یک پرواز آزمایشی در ماه دسامبر.

برای SpaceX و آینده عمومی-شرکت اکتشافات فضایی مخاطرات در روز شنبه شد فوق العاده بالا.

با سفینه فضایی سرانجام در راه آن مشک رو خفه صحبت کردن در مورد وزن و مسئولیت خود را برای فضانوردان زندگی و خانواده خود را و اشاره کرد که از بازگشت به زمین خطرناک تر است در برخی از راه از صعود "بنابراین ما نمی خواهیم به اعلام پیروزی نشده است."

هنوز مشک گفت که او عصبی در مورد راه اندازی روز شنبه در راه او بود در طول تلاش های قبلی.

"امروز من نمی دانم این احساس فقط سرنوشت بودند تراز وسط قرار دارد," او گفت:.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان جیل Colvin و مایک اشنایدر در کیپ کاناورال فلوریدا., کمک به این گزارش.

___

آسوشیتد پرس بهداشت و وزارت علوم دریافت پشتیبانی از Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن