سامی Sosa می گوید: او هرگز نتوانست تست برای PEDs: 'البته من متعلق به سالن از شهرت'

سابق شیکاگو توله outfielder سامی Sosa منحرف سوال در مورد استفاده از داروهای افزایش دهنده عملکرد افزایش دو بار

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

سابق شیکاگو توله outfielder سامی Sosa منحرف سوال در مورد استفاده از داروهای افزایش دهنده عملکرد افزایش دو بار در مرجع است که او هرگز آزمایش مثبت برای استروئیدها در طول MLB حرفه ای ساخته شده و پرونده او برای القای به سالن از شهرت در مصاحبه صبح روز دوشنبه با شیکاگو ایستگاه های رادیویی.

مصاحبه آمد بر روی پاشنه از ESPN مستند "بلند رفته تابستان" که وقایع سال 1998 اجرا خانه تعقیب و گریز بین Sosa و علامت McGwire که بعدها به استفاده از استروئیدها در طول MLB حرفه ای.

"من نمی خواهید برای دریافت در دیگر مردم کسب و کار" Sosa گفت: در طول یک ظاهر در "Mully & Haugh نمایش" در شیکاگو 670 نمره. "اما صحبت کردن در مورد خودم من تست مثبت است. من همیشه بازی هر روز. من بازی بسیار زیبا 162 بازی هر (سال). من سالم بود تقریبا همه از زمان. شما در نگاه من رکورد من در این زمینه است. که یک سوال مطرح است. بیایید ببینید چه اتفاقی می افتد. من تست مثبت است. مورد من بیش از حد سخت است برای مقابله با است."

Sosa پاسخ — که او هرگز موفق نشد یک تست برای PEDs — پژواک پاسخ او را داده در گذشته بوده است. در یک سال 2018 مصاحبه با ESPN جرمی Schapp, Sosa گفت: "تا به حال هرگز موفق آزمون در کشور" و "هرگز از دست رفته هر آزمون در سطح لیگ." Schapp دوباره پرسید اگر او تا کنون مورد استفاده PEDs و Sosa گفت: "هرگز." و خواسته سوم سوال خاص Sosa پاسخ داد: "من هرگز آزمایش مثبت است."

به گزارش نیویورک تایمز در سال 2009 که Sosa انجام تست مثبت برای عملکرد افزایش مواد مخدر در یک سال 2003 انجام شده توسط MLB است که اجازه بازیکن به ناشناس باقی می ماند. در سال 2005 Sosa تحت سوگند شهادت داد قبل از کنگره در یک جلسه عمومی که او تا به حال گرفته شده و هرگز هر گونه غیر قانونی PEDs.

در مورد عصر کنونی از قدرت متمرکز بیس بال که دیدم مورد ترکیب برای لیگ برتر فوتبال-رکورد 6,776 خانه اجرا می شود در طول سال 2019 فصل Sosa شوخی که "احتمالا این توپ بود که یکی که juiced نه ما."

"شما می دانید منظورم چیست ؟ در سال گذشته هر کس از هیچ جا آمد ضربه زدن به خانه اجرا می شود در سمت چپ و راست. آن متفاوت از دوران."

Sosa نیز یک مورد برای معکوس خود را باریک شانس برای ساخت این سالن از شهرت که او را دیدم رسم 55 رأی یا 13.9 درصد از رای دهندگان در سال 2020 رای گیری. که به نمایندگی اندکی از سربازان ارتش 2019 زمانی که Sosa بود به نام فقط 8.5 درصد از آراء. بازیکنان واجد شرایط باید دریافت حداقل 75 درصد از رای گیری برای القای. Sosa دو سال بیشتر در انتخابات.

Sosa به پایان رسید کار خود را پس از فصل 2007 با 2,408 فتح کرد گرفته شد بازدید و 609 صفحه اصلی اجرا می شود خوب برای نهم در همه زمان فهرست. او MVP در سال 1998 زمانی که او و McGwire مبارزه برای تک فصل خانه اجرا ضبط و کمک بیس بال به دست آوردن مجدد یک محل در آگاهی ملی پس از سقوط از نفع در طول یک مدت طولانی کار نبرد در سال 1994 و 1995. Sosa پایان فصل با 66 صفحه اصلی اجرا می شود در حالی که McGwire آمار 70.

"من بازیکنان را به آنها ندارد و این نوع از اعداد است که من" Sosa گفت: در مصاحبه. "آنها باید خیلی بهتر آرای نویسندگان برای درمان این افراد بسیار بهتر از من است. این سوالی است که من از خودم چرا من نمی شناخت بیشتر وقتی که می آید به رای گیری.

"اعداد دروغ نمی, شما می دانید. من بازی هر روز. من بازی هر روز. من همه چیز را که من تا به حال به انجام. البته من متعلق به سالن از شهرت."

Sosa گفت: از مشارکت خود در ESPN مستند که در آن "زمان مناسب برای من به انجام این کار است" و این که "من بسیار از آن راضی بود. من راحت بود."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن