رپتورز برای باز کردن تمرین تسهیلات به بازیکنان شروع هفته آینده

طبیعت منحصر به فرد از رپتورز' وجود — تنها کانادا مبتنی بر تیم در آنچه که در غیر این صورت همه American NBA است

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

طبیعت منحصر به فرد از رپتورز' وجود — تنها کانادا مبتنی بر تیم در آنچه که در غیر این صورت همه American NBA است — محدود کردن آنچه که می تواند تیم را در حال حاضر است که به آن اجازه محدود تمرینات برای بازیکنان در طول coronavirus بیماری همه گیر.

حق رای دادن مقامات روز جمعه گفت تیم خود را تمرین و امکانات در دسترس برای بازیکنان شروع دوشنبه — یک بازیکن در یک زمان به جای استفاده از چهار گروه لیگ اجازه خواهد داد — اما همه در واقع می تواند استفاده از آن را.

استان جمعه اعلام کرد آن را کاهش محدودیت در انتاریو تیم های ورزشی حرفه ای برای باز کردن درهای خود را منوط به شهرداری دستورالعمل.

"ما را خوشحال و برای دیدن تیم های ورزشی حرفه ای پیشرو در تولید نقش جدید دقیق پروتکل برای حفظ ورزشکاران خود را امن در حالی که اجازه می دهد آنها را برای آموزش در یک داوطلبانه و فردی به شیوه ای" لیزا مک لود وزیر میراث فرهنگی, ورزشی, گردشگری و فرهنگ در صنایع, در بیانیه ای گفت.

رپتورز مدیر کل بابی وبستر گفت: حدود نیمی از بازیکنان 17-مرد فهرستی هنوز هم در تورنتو با دیگران پراکنده در سراسر ایالات متحده است. اگر آن دسته از بازیکنان می خواهند به دوباره بسته مرز بین کانادا و ایالات متحده آمریکا و دولت فدرال موظف 14 روز در قرنطینه برای هر کسی وارد این کشور ارائه یک موضوع است.

"ما در حال تلاش به شهروندان خوب و به دنبال چه چیزی در جای خود" وبستر گفت: در یک کنفرانس تلفنی جمعه. "ما تا به حال بحث (با دولت کانادا) اما این که در آن است.

"من فکر می کنم ما نه یک گروه خاص و از ما نیست کسی که به دنبال هر گونه استثنا به طوری که حکومت همچنان به تکامل ما آینه آن را به عنوان به خوبی."

این پرسش که چه کسی می آید و اینکه آیا آنها احساس دو هفته قرنطینه است که ارزش آن خواهد بود یک انتخاب فردی. چیزی لیگ یا رپتورز انجام داده اند در این هفته داشتیم که بازیکنان بازگشت به شهرستانها که در آن خود را فرانچایز کار گیرند.

"آن پایین می آید به وضعیت هر فرد و نفع آنها را به آینده و پیوستن به 14 روز در قرنطینه ... طوری که آنها می توانند در یک باشگاه ورزشی" وبستر گفت. "با توجه به یک مرد وضعیت او ممکن است می گویند" هی یک (one-on-none) تمرین در تورنتو یک وضعیت بهتر از من در حال حاضر?'"

هنوز هم برخی از رپتورز می توانید شروع به بهره گیری از این تیم امکانات برای اولین بار از لیگ رفت و در وقفه مارس 11. وجود دارد دستورالعمل های دقیق گذاشته شده توسط لیگ است که عبارتند از:

  • دادگاه تنها در منطقه خواهد شد که با استفاده از بازیکنان و مربیان — رختکن, وزن, اتاق, تجهیزات پزشکی, دفاتر و مناطق دیگر از ساختمان بسته باقی خواهد ماند;
  • هر چند NBA دستورالعمل اجازه می دهد برای چهار بازیکن در یک زمان در عمل امکانات رپتورز تنها اجازه خواهد داد که یک بازیکن در یک زمان در ساختمان;
  • بازیکن خواهد بود به همراه یک مربی با هیچ همپوشانی بین گروه
  • اعضای هیات پوشیدن دستکش و ماسک در تمام اوقات هنگامی که در ساختمان است. بازیکنان را به پوشیدن ماسک در همه زمان ها به جز زمانی که در دادگاه;
  • تمیز کردن کامل از تمام فضاها و تجهیزات از جمله بسکتبال برگزار خواهد شد و قبل و بعد از هر بازیکن با استفاده از ساختمان;
  • علائم و متوسط چک انجام خواهد شد توسط تیم پزشکی کارکنان قبل از هر کسی وارد این تاسیسات.

"ما صحبت کرده ام و روزانه با ما پزشکان و متخصصان در این زمینه و من فکر می کنم در زمان حاضر هر کس احساس می کند راحت با آن ما آمد." وبستر گفت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

تصمیم به اجازه می دهد فقط یک رپتور در یک زمان به ساختمان ساخته شده بود پس از تیم مشاوره با کارشناسان پزشکی و مقامات دولتی.

"ما فکر کردیم که آن را اجازه ما بچه ها شروع به حرکت و خارج شدن از آپارتمان خود را کمی و ... شاید بیشتر برای سلامت روان آنها را به شروع به تیراندازی و انجام کارهایی مانند این که" وبستر گفت.

"ما اشتباه در سمت محافظه کار گفت: بیایید با هم یک بازیکن در ورزشگاه در یک زمان به دلیل من فکر می کنم همه ما در حال رفتن به یادگیری همه چیز در هفته آینده و چیزهایی که ممکن است به تغییر. اما ما فکر می کنم با این بسیار محدود باز ما راحت و کارشناسان هستند راحت با ما فرایند ها و پروتکل در محل."

NHL هنوز هم نمی اجازه می دهد بازیکنان خود را برای استفاده از امکانات تیم برای تمرینات هر چند بازیکن مصدوم باید همیشه اجازه استفاده از امکانات به درمان. تا زمانی که کامل باز کردن مجاز است ، افرا برگ تسهیلات عمل بسته باقی خواهد ماند برای هر دو اسکیت و غیر اسکیت تمرینات.

لیگ برتر فوتبال در حال حاضر افتتاح شد, هوای آزاد, آموزش زمینه را برای بازیکنان خود و TFC کنار هم قرار دادن برنامه های خود را برای مقامات دولت برای تصویب.

لیگ اصلی بیس بال است که نسبت به گزارش ماه ژوئن افتتاح نوعی از اردوگاه های آموزشی اما هیچ چیز نهایی شده است یا اعلام کرد و لامپ کم مصرف باقی می ماند بسته به طور کامل.

در حالی که NBA داده است تایید برای هر یک از آن 30 تیم برای باز کردن امکانات خود را وجود دارد یکنواختی در آنچه آنها را تمام انجام دهد. برخی از باز جمعه اما برخی مانند دالاس ماوریکس در حال ترک خانه های خود و امکانات توقیف در حالی که دیگران در حال انتظار تا محلی یا ایالتی اقامت در خانه قوانین برداشته می شوند. و با هر گونه تصمیم گیری در یک سرگیری فصل ابدا آن را سخت برای دیدن چگونه چند بازیکن گرفتن عکس برای یک ساعت یا بیشتر در روز تبدیل خواهد شد به هر عمده مزیت رقابتی شاید سال پایین خط.

"من مطمئن هستم که این یک مزیت رقابتی است. من فکر می کنم مردم دیگر ممکن است نظرات مختلف اما برای ما ... آنچه که ما در حال انجام در اینجا این است که ما در حال باز کردن ورزشگاه و یک بازیکن می توانید در رفتن و می توان آنها را یک مربی در دادگاه, اما آنها به تمرین فیزیکی فاصله و پوشیدن PPE," وبستر گفت.

"شما می توانید نوع تصور کنید که چقدر از یک مزیت رقابتی است. بنابراین اگر شما به قرار دادن آن در محدوده پنج در پنج شیوه یا سه روز-three من نمی آن را به عنوان یک بزرگ."

حتی اگر باز از امکانات آموزشی باید به عنوان چیزی بیش از یک بسیار کوچک اولین گام وبستر حفظ خوشبین فصل می توانید رزومه در برخی از نقطه.

"این احتمالا یک بیت از طبیعت من است, اما من فکر می کنم که با ما می خواهید برای دریافت به عقب برای اقدام," او گفت:. "و من فکر می کنم آن را به انجام مسئولانه و من فکر می کنم آن را باید انجام شود متفکرانه و من فکر می کنم این چیزی است که ما انجام می دهند."

Doug Smith

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما فکر می کنم از نرم باز است ؟ به اشتراک گذاری افکار خود را

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن