آیا Infinite, نوجوانی, K-Pop, طرفداران پانک مغلوب ساختن پیشی جستن باز گشت تجمع ؟ - Sun, 21 Jun 2020 PST

اوکلند کالیفرنیا. – آیا بچه Infinite کاربران و کره ای موسیقی پاپ طرفداران ترول رئیس جمهور ایالات متحده ؟ برای

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

اوکلند کالیفرنیا. – آیا بچه Infinite کاربران و کره ای موسیقی پاپ طرفداران ترول رئیس جمهور ایالات متحده ؟

برای بیش از یک هفته قبل از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اولین کمپین تجمع در Tulsa, اوکلاهما شنبه شب این تکنولوژی زرنگ و دانا گروه های مخالف رئیس جمهور بسیج به رزرو بلیط برای تجمع آنها تا به حال هیچ وجه قصد حضور در. در حالی که این احتمال وجود دارد که آنها مسئول پایین مشارکت antics خود را ممکن است متورم کمپین انتظارات برای حضور در اعداد است که منجر به شنبه را ناامید کننده نشان می دهد.

"من 16 سال دختر و دوستان خود را در پارک سیتی ایالت یوتا صدها نفر از بلیط. شما شده اند نورد توسط امریکا ایم" کهنه کار جمهوریخواه کمپین استراتژیست استیو اشمیت در روز شنبه. صدای جیر جیر به خود جلب کرد پاسخ های بسیاری از دیگران که بچه ها یا کسانی که خود را گفت: آنها را همان.

در بیانیه ای تهمت کمپین سرزنش "جعلی اخبار رسانه ها" برای "هشدار به مردم به دور از تجمع" با توجه به COVID-19 و تظاهرات در برابر نژادی و بی عدالتی در سراسر کشور است.

"چپ و آنلاین عضو شورای نظارت مدت انجام یک پیروزی دامان تفکر آنها به نحوی نهفته تجمع حضور و غیاب نمی دانم آنچه آنها در حال صحبت کردن در مورد و یا چگونه ما تظاهرات کار" مغلوب ساختن پیشی جستن مدیر کمپین براد Parscale نوشت. "خبرنگاران نوشت که gleefully در مورد Infinite و طرفداران K-Pop – بدون تماس با کمپین از نظر رفتار unprofessionally و مایل بودند آمدند به جدول کلمات متقاطع."

داخل 19,000-صندلی BOK مرکز در شنبه متعدد صندلی خالی شد. تلسا آتش نشانی گفت: شهر آتش مارشال دفتر گزارش کمتر از 6,200 در این عرصه است.

این تجمع که پخش شد در کابل نیز هدف رای دهندگان در میدان نبرد متحده مانند پنسیلوانیا کارولینای شمالی و فلوریدا.

کاربران رسانه های اجتماعی که به دنبال حوادث اخیر ممکن است شگفت زده می شود راه جوان مردم (و برخی از مردمی) بسیج به ترول رئيس جمهور. آنها این کار را نه فقط در Infinite اما در Twitter, Instagram و حتی Facebook. طرفداران K-pop – که گسترده و هماهنگ جامعه آنلاین تبدیل به یک متحد غیر منتظره به آمریکا سیاه و سفید زندگی می کند توجه به معترضان.

به عنوان Parscale خود با اشاره به در ژوئن 14, صدای جیر جیر هر چند بلیط و ثبت نام نمی شد به سادگی در مورد گرفتن بدن به این تجمع است. او آن را به نام "بزرگترین اطلاعات مسافت و تجمع ثبت نام تمام وقت با 10x" – به این معنی که صدها هزار ایمیل و شماره تلفن این کمپین در حال حاضر در اختیار خود را برای استفاده از microtargeting تبلیغات و رسیدن به رای دهندگان بالقوه.

"مهم نیست که نشانه های بالا و یا اگر آنها را به یک تجمع نسبت ناروا داده می شود به آموزش retargeting در Facebook. FB سیستم استفاده خواهد کرد که اطلاعات در راه است که هیچ ربطی به تهمت ایم" Georgia Tech استاد ارتباطات ایان Bogost. "ممکن است این جعلی' ثبت نام ظروف سرباز یا مسافر تا تهمت تیم را هدف قرار داده است ؟ شاید آن می تواند تا حدی.

"اما در کل سیستم بسیار گسترده و غیر قابل درک ما هرگز واقعا می دانیم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب