رپتورز امید آشنایی و تجربه فراهم خواهد کرد وقتی که لبه NBA بازگشت

بزرگترین ویژگی تورنتو رپتورز شده خود سازگاری و که خواهد شد را به sternest از آزمون در این عجیبترین از فصل NBA.

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

بزرگترین ویژگی تورنتو رپتورز شده خود سازگاری و که خواهد شد را به sternest از آزمون در این عجیبترین از فصل NBA.

در حال حاضر با دستورالعمل در جای خود برای از سر گیری در بازی همه چیز رپتورز غرور خود را بر روی همه کاره, آشنایی با یکدیگر تجربه gleaned از مسابقات اجرا خواهد شد که به گرد هم می آیند و اگر آنها به تعقیب یکی دیگر از عنوان.

"من احساس می کنم مثل تاپیک شیمی وجود ما شده است بازی برای مدتی بوده ایم برنده مسابقات قهرمانی هم چیزهایی که شما واقعا نمی فراموش" پاسکال Siakam گفت: در اوایل این هفته.

نگرانی وجود دارد اگر:

  • Marc Gasol این تیم شروع centre, بازی های برگزار شده است فقط نه بازی پس Dec.18 و یکی پس Jan. 28. در 35 سال, چه مدت طول خواهد آن را به او برای بازگشت به NBA سرعت ؟
  • کایل لوری است که 34 سال و Serge Ibaka 30 است. این خوب است اگر آنها شده است حفظ نوعی از تمرین رژیم از ماه مارس, اما, دوباره, NBA بازی در حالی که برای دریافت استفاده می شود.
  • این زمان کمک کرده است تا فرد VanVleet و هنجار پاول مقابله با هر گونه اثرات باقی مانده از آسیب ها اما چقدر زمان پایین بیش از حد است ؟
  • وجود خواهد داشت به اندازه کافی عمق برای رسیدگی به امکان 36 بازی در 74 روز است که آن را ممکن است برای برنده شدن یک دوم متوالی عنوان?
  • همه کسانی که آسیب های که آمار رپتورز را از طریق دوره اول 64 بازی flukes و یا یک الگوی است که ظهور مجدد هنگامی که بازی در حال بازی دوباره ؟

بهره مند است که رپتورز با آن آشنا هستند حذفی خرد کردن و ثابت کرده اند که آنها برنده می تواند تحت شرایط عجیب و غریب این فصل است. هر یک از تیم های برتر هشت بازیکن از دست رفته زمان قابل توجهی را وادار سر مربی نیک پرستار به ترکیب و مطابقت با ترکیب اولیه اما تمام پنج شروع و ششم مرد Ibaka تجربه از سال گذشته اجرا شود.

"من احساس می کنم که ما باید یک گروه جامد و راه ما بازی ما همیشه می توانید آن را هنگامی که ما در طبقه" Siakam گفت.

تمام تیم های دیگر به رهبری به اورلاندو به سر فصل شروع ژوئیه 31 در همان قایق به عنوان رپتورز بدیهی است و هر کدام از ارقام چیز سریعترین مطمئن است به یک لبه.

هنوز به تعیین خواهد شد که رپتورز را در بازی خود هشت "بذر بازی" به عنوان لیگ است که اشاره به آنها. با توجه به NBA.com تورنتو پنجم بهترین رکورد در بازی های بین 22 تیم که تشکیل خواهد شد در اورلاندو ماه آینده خود را 27-17 رکورد کلی برگ رپتورز انتهایی تنها لیکرز (37-14) میلواکی (31-12), کلیپرز (33-17) و دنور (32-17) در استخر که به دنبال قهرمانی است.

داشتن فصل رزومه به رپتورز یک فرصت برای سعی کنید برای دفاع از قهرمانی آنها در فصل گذشته و به تصریح خود را به عنوان سازگار عنوان رقیب.

تمرکز leaguewide قطعا به مرکز در میلواکی دیگران بودند که با کنار هم قرار دادن یکی از بهترین فصول منظم در لیگ, تاریخچه وقتی فصل به توقف screeching آمد در ماه مارس و لس آنجلس لیکرز با LeBron James پیشرو طبقه حق رای دادن به پلی آف برای اولین بار از سال 2013.

این امکان وجود دارد تورنتو را در زیر رادار پرواز در برخی از محافل چیزی است که آنها تمایل به استفاده از به عنوان انگیزه.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"به طور ساده و راستگو من فقط نمی مراقبت از آنچه مردم فکر می کنم از رپتورز" Siakam گفت. "من فکر می کنم ما آن شده است بسیاری از سال مراقبت در مورد" آه عشق من بیش از حد " و من فکر می کنم که بیش از مرد است. ما قهرمانیم و اگر شما آن را نمی بینیم که مشکل خود را.

"و برای ما آن را در مورد ما نیست نگران آنچه دیگران فکر می کنم ما قصد داریم همچنان به برنده شدن در بازی و تعقیب شد. تنها چیزی که ما در مورد مراقبت و هر کس احساس می کند راه آنها احساس می کنید که آنها را و هیچ ربطی به ما ندارد. ما اهمیتی نمی دهند در مورد ادراک."

Doug Smith


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن