آیداهو تکدی ملی جنگل های آماده برای باز کردن اردو - شنبه, 30 آوریل سال 2020 PST

جنگل کارکنان خدمات در آیداهو تکدی جنگل های ملی در حال آماده سازی اردو برای جنگل بازدید کنندگان در تراز با دستو

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

جنگل کارکنان خدمات در آیداهو تکدی جنگل های ملی در حال آماده سازی اردو برای جنگل بازدید کنندگان در تراز با دستور دولت فدرال و مرحله به مرحله بازگشایی برنامه.

بسیاری از مناطق تفریحی و اردو باز خواهد شد در تاریخ 30 مه. دیگران را باز کنید بعد در تابستان که شرایط اجازه می دهد.

"کمپینگ picnicking پیاده روی و بسیاری از دیگر فعالیت های خارج از منزل هستند فصل تابستان مورد علاقه های شما. ما مشتاقانه منتظر استقبال از بازدید کنندگان به این امکانات برای حمایت از این فعالیت ها گفت:" جین Higgins, آیداهو, تکدی جنگل های ملی سرپرست. "ما همچنان به تشویق جنگل بازدید کنندگان به دنبال محلی و ایالتی و فدرال دستورالعمل ایمن ماندن."

کسانی که با موجود کابین اجاره و مواظب رزرو از طریق Recreation.gov اطلاع داده خواهد شد از طریق ایمیل و/یا پیام متنی اگر وجود دارد هر گونه تغییر. لطفا توجه داشته باشید که اجاره و lookouts را نمی توان در میان استفاده کنید. به عنوان در سال های گذشته این است که به فرد مستاجرها را به خود تمیز کردن وسایل و تمیز کردن قبل و بعد از استفاده از سایت.

مسیرهای پیاده روی و trailheads باز باقی می ماند. خدمات جنگل نشان می دهد برای ادامه عمل اجتماعی فاصله و احترام به دیگران در دنباله.

آیداهو تکدی جنگل های ملی در ادامه به نظارت بر COVID-19 وضعیت. لطفا به یاد داشته باشید برای بررسی توصیه های فعلی از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری همراه با, محلی و دولت دستورالعمل های اجتماعی فاصله و پارچه پوشش صورت.

برای اطلاعات در مورد پیش بینی شده تفریح سایت تاریخ افتتاح منطقه و محل مراجعه آنلاین اینجا را کلیک کنید و در تفریح و سرگرمی, به روز رسانی سایت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن