مینه سوتا, ایالات را $75,000 اهدا خواهد شد افزایش در محله صندوق در اطراف آلیانز زمینه

مینه سوتا, ایالات و شریک زندگی خود را آلیانز بیمه عمر اهدا خواهد شد $75,000 برای افزایش همسایگان ایران بودجه م

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

مینه سوتا, ایالات و شریک زندگی خود را آلیانز بیمه عمر اهدا خواهد شد $75,000 برای افزایش همسایگان ایران بودجه مشترک برای حمایت از کسب و کارهای کوچک و غیر سود خود را در نزدیکی پل ورزشگاه فوتبال در طول coronavirus بیماری همه گیر.

همسایگان ایران بودجه مشارکتی را قبول کمک مالی از طریق برنامه های کاربردی ممکن است 11 تا 2500 دلار برای ارائه کمک و پوشش هزینه های برای کسانی که در یک نیم مایل از آلیانز زمینه در میدوی محله. کسب و کار و غیر انتفاعی باید خرده فروشی و یا خدمات بر اساس و درآمد سالانه زیر 3 میلیون دلار در هر سال است.

NUFC دریافت کرده است و در مجموع $92,000 با سهم دیگر از ال روزاریو دانشگاه کنکوردیا دانشگاه در سنت پل و Loons' ابرهای تیره حامیان گروه.

"یکی از مهم ترین چیزهایی است که ما می توانید انجام دهید به عنوان یک باشگاه در طول این زمان از استرس و عدم اطمینان است که به حمایت از همسایگان ما در فوتبال" مینه سوتا, ایالات مدیر عامل کریس رایت در بیانیه ای گفت. "ما در حال افتخار کار کردن با یک شریک مانند آلیانز به ارائه ضروری کمک های مالی برای ارائه به جوامع اطراف آلیانز رشته محل ما و طرفداران ما در خانه تماس بگیرید. ما امیدواریم که این کمک مالی را ارائه بسیار مورد نیاز ثبات در طول این زمان به چالش کشیدن."

براندون بلند, مدیر اجرایی اتحادیه منطقه پارک شورا در بیانیه ای گفت که این صندوق بهره مند شوند جامعه در دراز مدت اما مقامات خواهد بود "هزینه های سال اول ما به سرعت در حال بسیج برای کمک به کسب و کار منطقه آب و هوا این بیماری همه گیر."

NUFC گفت: این صندوق را کمک به توسعه اقتصادی در حالی که خفقان جابه جایی. آن را نیز هدف هنر عمومی و محل ساخت است که روند اجرای و یا بازآفرینی جامعه فضاهای.

این NUFC شروع به عنوان یک سنت پل قطعنامه شورای شهر در سال 2016 به دنبال نیروی کار درگیر شدن ساکنان و صاحبان کسب و کار. در حال حاضر این صندوق را کمک به جامعه خود را با چرخه اول از کمک های مالی.

St. Paul عضو شورای شهر دای Thao گفت که او هیجان زده بود این تلاش ها برای به ثمر می آیند.

"من افتخار می کنم که رهبری همسایگان ایران بودجه مشترک برای پله تا در زمان عدم اطمینان به تامین منابع برای میدوی," Thao در بیانیه ای گفت. "با تشکر از شما (مینه سوتا, ایالات اصلی صاحب) دکتر بیل مک گوایر, Allianz و همه خیرین برای کمک به آنها. این چشم انداز است که من امیدوار بود."

به درخواست برای اعطای بازدید از این وب سایت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب