مونتانا افتخارات مربی در اسپوکن که به صدای به قبایل - Tue, 03 Jun 2020 PST

ارل بارلو خانواده ابراز نا امید زمانی که او اعلام کرد او می خواست برای تبدیل شدن به یک مربی به عنوان او از رفت

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

ارل بارلو خانواده ابراز نا امید زمانی که او اعلام کرد او می خواست برای تبدیل شدن به یک مربی به عنوان او از رفتن به کالج در سال 1946.

چه سرخپوستان آمریکایی مورد نیاز آنها به او گفته بودند وکلا – نه معلمان مدرسه. اما او احساس کردند که او می تواند یک ضربه بزرگتری به عنوان یک مربی.

بر اساس بزرگداشت او روز شنبه, حق با او بود.

به عنوان بارلو خود را جشن گرفتند 93 تولد روز سه شنبه در اسپوکن, مونتانا, رژیم صهیونیستی. استیو بولاک اعلام ژوئن 2 "ارل J. بارلو روز" به افتخار بارلو متعدد دستاوردهای. او اولین آمریکایی هند به عنوان مونتانا مدیر اداره امور هند از آموزش و پرورش هند در سال 1969.

"من کاملا شگفت زده با افتخار و من مطمئن هستم که من مستحق اما من بسیار سپاسگزار" بارلو گفت.

بارلو که دارای شش فرزند منتقل اسپوکن در اواسط 1990s به زندگی می کنند و نزدیک به دو تن از فرزندان خود را. او در Blackfeet رزرو با بیوه, مادر و شش خواهر و برادر. زمانی که او 16 ساله بود او در سمت چپ رزرو داشتن به عنوان فارغ التحصیل دبیرستان را valedictorian و داوطلب خدمت سربازی در ارتش در سال 1944. در نتیجه خود را آغاز کرد "ماجراجویی به غیر هندی جهان است."

زندگی در خارج متفاوت بود از آنچه که او تجربه کرده بود در رزرو – سبک زندگی آداب و رسوم مردم رویکرد به زندگی در آن همه چیز متفاوت است. اگر چه آن را دشوار برای تنظیم درست شد تجربه یادگیری بارلو گفت. او به کالج رفت شهریه بعد از ارتش و گفت: آن بود که فرصتی که به او کمک کرد تا شکاف بین دو فرهنگ است.

"من عاشق خواندن از یک سن خیلی زود و من متوجه شدم که واقعا باعث پیشرفت من نیاز به رفتن به مدرسه," او گفت:.

بارلو اول کار تدریس در یک مدرسه عمومی در Flathead, رزرو هند, اما این اولین سال نیست و بدون هیچ مشکلی. در پایان بهار اصطلاح سرپرست گفت بارلو که پدر و مادر به شدت مخالف به او پیشنهاد یک قرارداد چرا که "او هند" و او نمی خواست دختر خود را یادگیری از او, او گفت:.

"من کاملا نا امید به شنیدن این که اما زندگی به عنوان یک هندی ما در معرض انواع ملاحظات و اظهارات" بارلو گفت. "آن را متوقف نمی من."

هیئت مدیره به اتفاق آرا مورد تایید قرارداد و بارلو در ادامه به یک دوست داشت و احترام مربی برای 30 سال آینده. بارلو تدریس کلاس هشتم دانش آموزان سال اول خود را که در آن زمان تا به حال به یک دبیرستان و کنکور.

"برای اولین بار در تاریخ است که کوچولو مدرسه همه از هشتم کلاس گذشت دولت خود را امتحان و این نوع از قرار دادن من در یک پایه, من حدس می زنم," او گفت:.

آموزش و پرورش بود و کلیدی در آماده سازی دانش آموزان برای مقابله در خارج از جهان رزرو و رسیدگی به هر گونه وضعیت آنها مواجه خارج وجود دارد, او گفت:.

این مربیان در آن زمان فکر می کردم که آمریکایی, هندی, دانش آموزان انجام نمی شود و همچنین دانش آموزان سفید پس انتظارات خود را و سرمایه گذاری در آنها پایین تر بود, او گفت:.

"آنچه که من سعی کردم به انجام دادن آنها همه از فرصت برابر برای یادگیری" بارلو گفت. "و من تولید برخی از برجسته هندی فارغ التحصیلان و غیر هندی فارغ التحصیلان."

برخی از سرخپوستان آمریکایی پدر و مادر فکر می کردم او رفت دریا با انتظارات خود را, اما بارلو گفت: شاید که یک نتیجه از داشتن یک مربی علاقه مند به فرزند خود موفقیت برای اولین بار. بارلو گفت که او در تلاش برای تشویق دانش آموزان به یادگیری و شکستن کلیشه ها به طوری که آنها می تواند رسیدن به موفقیت از طریق آموزش و پرورش.

بارلو بعد تبدیل به یک اصل و یک سرپرست. او شروع به یک برنامه در طول زمان خود را به عنوان سرپرست که معلمان آموزش دیده برای ارائه تمام دانش آموزان با فرصت های برابر.

زمانی که بارلو شد اولین آمریکایی هند برای تبدیل شدن به مدیر آموزش و پرورش هند در مونتانا اداره امور هند او رو راست به کار می کنند.

"اولین چیزی که من بود و من بازنویسی طرح های دولت برای آموزش و پرورش هند" او گفت:. "من دولت جدید طرح پذیرفته شد و بدون هر گونه تغییرات."

این طرح شامل ایجاد یک آموزش و پرورش کمیته ای متشکل از پدر و مادر در هر مدرسه دولتی در رزرو. او موفق به دریافت بودجه فدرال از جانسون اومالی عمل ساخته شده است که آن را ممکن است برای شروع برنامه است که افزایش فرصت های آمریکایی, هندی, دانش آموزان, او گفت:.

بارلو شهادت و لابی برای 1972 هندی قانون آموزش و پرورش است که در میان دیگر طرح های به رسمیت شناخته شده است که سرخپوستان آمریکایی و بومیان آلاسکا منحصر به فرد فرهنگی دانشگاهی مرتبط نیاز دارد.

پنج سال بعد او در استخدام دولت جیمی کارتر رئیس جمهور به رهبری هند آموزش و پرورش در اداره امور هند.

"آن را به حال شده است در آشفتگی برای سال ها و سال" بارلو گفت. "پس من رفتم."

او سپس به عنوان مدیر منطقه ای امور هند در مینیاپولیس به مدت 12 سال در سال 1982 شروع. وجود دارد حدود 30 قبایل در منطقه و بارلو نشستم با آنها به ایجاد اهداف, او گفت:.

"آنها نمی تواند بر این باورند که یک بوروکرات خواهد بنشینید و از آنها بخواهید آنچه که باید انجام شود" بارلو گفت.

اولین هدف این بود که توسعه اقتصادی, چرا که افزایش کیفیت زندگی سرخپوستان آمریکایی, او گفت:. دو نفر دیگر اهداف بودند به تقویت دولت های قبیله ای و حفظ فدرال اعتماد مسئولیت.

"من عمده ادعای شهرت من مرد هستم که در آغاز tribally کنترل قمار," او گفت:. "آنها به قبایل بسیاری از فرصت های شغلی و آنها تا به حال منابع مالی برای انجام برنامه های خود را."

هنوز هم وجود دارد بسیار به انجام در مقابله با فقر در هند رزرو, اما فرصت های آموزشی برای سرخپوستان آمریکایی را بهبود فوق العاده بارلو گفت:

او یک معلم موفق و قادر به پرورش روابط طولانی مدت با برخی از دانش آموزان خود را که هنوز هم برای او آرزوی تولدت مبارک هر سال گفت: Arlene بارلو که به ارل 72 سال و یک مربی سابق نیز هست.

"او یک دوست برای همه" او گفت:. "او همیشه در بالا آمده به دلیل هوش و مهربان نگرش است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن