رپتورز' relaunch شروع می شود با LeBron است لیکرز در اوت. 1

رپتورز را دریافت LeBron James و لس آنجلس لیکرز در بازی اول خود بازگشت که NBA فصل رزومه نزدیکی اورلاندو.دفاع از

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

رپتورز را دریافت LeBron James و لس آنجلس لیکرز در بازی اول خود بازگشت که NBA فصل رزومه نزدیکی اورلاندو.

دفاع از قهرمانان بازی خواهد کرد جیمز پیر هم تیمی دنی سبز و لیکرز در نشسته است. Aug. 1 دو روز پس از این فصل برنامه ریزی شده راه اندازی مجدد در سه دادگاه پیچیده در دنیای دیزنی زمینه.

رپتورز بود که 46-18 ضبط زمانی که فصل را به حالت تعلیق در مارس 11, باید یک مجموعه ای از بازگشت به عقب بازی در هشت بازی برنامه اعلام شده از لیگ برتر در روز جمعه:

  • نشسته است. Aug. 1 در مقابل لس آنجلس لیکرز, 8:30 p. m.
  • Mon. Aug. 3 vs. Miami 1:30 بعد از ظهر
  • بحباله نکاح در اوردن. Aug. 5 مقابل اورلاندو 8 p. m.
  • Fri. Aug. 7 مقابل بوستون 8 p. m.
  • خورشید. Aug. 9 در مقابل ممفیس 2 بعد از ظهر
  • Mon. Aug. 10 در مقابل میلواکی 6:30 p. m.
  • بحباله نکاح در اوردن. Aug. 12 در مقابل فیلادلفیا 6:30 p. m.
  • Fri. Aug. 14 مقابل دنور زمان TBA

وجود خواهد داشت هیچ طرفداران در هر یک از این بازی ها در حالی که لیگ برتر گفت: این افزایش مشاهده برنامه برای طرفداران در صفحه اصلی.

"ما در حال رفتن به استفاده از این به عنوان یک فرصت را به طرفداران ما نزدیک به بازی و بنابراین آنچه که شما در این عرصه هستند و فرصت هایی برای علاقه مندان به تعامل: دیده می شود در این عرصه و به صدها نفر از طرفداران قادر به نظر می رسد در این ویدئو تخته اطراف دادگاه" معاون کمیسر علامت Tatum گفت: در یک کنفرانس تلفنی.

رپتورز اعلام نشده است هر محلی پخش برنامه های رادیو یا تلویزیون. پنج تا از هشت بازی نشان داده خواهد شد در ESPN تی ان تی یا NBA-تلویزیون در ایالات متحده است.

برنامه دلهره آور است. به گزارش آسوشیتد پرس رپتورز باید دوم-سخت ترین تخته سنگ پشت دنور زمانی که پرونده در میان 22 اورلاندو-محدود تیم مقایسه می شوند.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

تورنتو دارای سه بازی سرب در بوستون سلتیکز برای مقام دوم در کنفرانس شرق. سلتیکز را بازی میلواکی پورتلند و میامی و بروکلین, اورلاندو, ممفیس و واشنگتن و همچنین رپتورز.

لیگ استفاده ترکیبی از عوامل تعيين "بذر بازی" برنامه. آنها انتخاب ترکیب هیرو از باقی مانده های اصلی برنامه که در آن ممکن است و سپس با استفاده از آنچه آنها به نام "matchup تعادل" روند برای بقیه.

Doug Smith
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن