2020 مشخص شده توسط پررونق خرید و فروش خانه اخراج - Mon, 27 Jul 2020 PST

برای مسکن جیمز Dietsche وجود دارد تنها یک راه برای توصیف بازار املاک و مستغلات در حال حاضر: "این احمقانه است."

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

برای مسکن جیمز Dietsche وجود دارد تنها یک راه برای توصیف بازار املاک و مستغلات در حال حاضر: "این احمقانه است."

1950s سبک سه خوابه خانه او ذکر شده در اواخر ماه ژوئن برای $200,000 در یک شهر کوچک در خارج Harrisburg, Pa. دریافت 26 پیشنهادات اولیه آخر هفته آن را برای فروش. بسیاری از خریداران زوج های جوان به دنبال یک خانه شروع و بازنشستگان به دنبال کوچک. اما قیمتهای همچنین از فیلادلفیا شهر نیویورک و واشنگتن دی سی منطقه است. یک نفر بود که حاضر به پرداخت تا $50,000 بالا پرسیدن. چند ارائه شد برای خرید آن را بدون بازرسی.

در حالی که Dietsche تلفن همراه شده است زنگ با مشتاق خریداران Tammy Steen تلفن شده است وزوز برای دلایل مختلف. صاحبخانه او نگه می دارد و خواستار خواستار $700 اجاره او را ندارد. Steen, 52, یک هتل خانه دار در یک همپتون مسافرخانه در پنساکولا فلوریدا. او به طور موقت اخراج در حال حاضر به نظر می رسد دائم. او در عین حال برای دریافت کمک بیکاری با وجود اعمال در اواخر ماه مارس است. او اعمال بی شماری فست فود خرده فروشی و شغل اما نشده است استخدام. او شروع به فروش هات داگ در کنار جاده به beachgoers دعا او نمی تبدیل شدن به بی خانمان.

Coronavirus همه گیر است تشدید نابرابری در سراسر آمریکا به ویژه در مسکن. این تابستان یکی از بهترین زمان برای خریداران خانه و بدترین برای بسیاری از مستاجرها. آمریکایی ها با پول در بانک در حال خرید خانه های بزرگتر در حالی که مستاجرها به طور فزاینده ای نگران اخراج.

خانه های فروخته شده در سراسر کشور در مه و ژوئن در نرخ سالانه از 15 میلیون با توجه به فصلی-تنظیم آمار منتشر شده در هفته گذشته توسط وزارت بازرگانی و انجمن ملی از Realtors. در ضمن 12.6 میلیون اجاره می گویند آنها قادر به پرداخت اجاره بها در ماه گذشته با توجه به آخرین خانوار پالس نظرسنجی از سرشماری ایالات متحده.

خانه خرید و فروش پررونق چرا که آمریکایی ها که پس انداز شغل پایدار و نمره خوب اعتباری با استفاده از ارزان ترین نرخ وام مسکن در ثبت برای فروشگاه مقرون به صرفه برای خانه های بزرگتر. جدید برنامه های کاربردی وام مسکن فقط آمار یک سطح دیده نمی شود پس از سال 2008 است. خرید و فروش املاک, مانند یکی از Dietsche ذکر شده در پنسیلوانیا مرکزی رسید و یک رکورد تنظیم 20.7 درصد در ماه ژوئن. خرید و فروش خانه های جدید شروع به پریدن کرد 13.8 درصد در ماه گذشته به خوبی بالاتر از پیش بینی های کارشناسان.

"مردم به معنای واقعی کلمه تلاش برای بازگشت به یک خانه در حومه شهر با یک حیاط و یک حصار. کسانی که خانه های که در حال منفجر کردن بازار در دو ثانیه" گفت: Dietsche مسکن در خانه 4 U املاک و مستغلات در Dillsburg, Pa.

در سمت تلنگر, بدترین رکود اقتصادی از زمان رکود بزرگ ضربه کم درآمد کارگران - که به طور معمول اجاره - سخت ترین. شصت درصد از مستاجر خانواده باید حداقل یک نفر در خانه رنج می برند یک شغل و یا کاهش پرداخت در مقابل 45 درصد از صاحب خانه خانوار سرشماری داده های نظر سنجی از جولای 9-14 نشان می دهد. اخراج به طور گسترده ای انتظار می رود به سنبله به زودی. تنومند Risius راس, مشاوره و سرمایه گذاری بانکی شرکت پیش بینی نزدیک به 12 میلیون اخراج براده اکتبر.

"هر چه پس انداز من تا به حال ساخته شده است تا از آن همه رفت و در اجاره و یا دیگری من می خواهم به زندگی در خارج. من نور و آب در مورد قطع می شود. من در تلاش برای کار بر روی نگه داشتن آنها" گفت: Steen به او کمک کرد تا فروش سگ داغ در راه رفتن به ساحل. "من فقط می ترسم برای رفتن به Pensacola Beach, اما من باید به نوعی از پول است."

مستاجرها به سرعت در حال از دست دادن چند خطوط آنها تا به حال در طول این بیماری همه گیر. دولت فدرال مهلت قانونی که محافظت میلیون ها نفر از مستاجرها از اخراج تمام شده در جمعه. اضافی 600 دلار در هفته در بیکاری کمک بسیاری گذاشته کارگران شده بود گرفتن به پایان رسید بیش از آخر هفته. کنگره هنوز به توافق بر سر تمدید یک نگرانی به عنوان Aug. 1 پرداخت اجاره میدهد.

"این بحران واقعا باید از این پتانسیل به تشدید مسکن نابرابری. واقعا کم نرخ وام مسکن در حال ارائه اضافی 100 دلار به 300 دلار از ذخیره ماهانه هزینه های مسکن برای افرادی که قادر به خرید یک خانه در حال حاضر و یا میلیون ها نفر از مالکان که refinancing" گفت: Jeff تاکر یک اقتصاددان در مسکن سایت Zillow. "اما آن را بدون کمک به مستاجرها و یا افرادی که گذاشته شد و در حال حاضر قفل شده است و از بازار وام مسکن."

ميانه لیست قیمت برای خانه برای فروش در ایالات متحده آمریکا است که در حال حاضر $340,000 با توجه به Zillow اطلاعات تا حدود 5 درصد از یک سال پیش و نشانه ای از افزایش تقاضا و چند خانه در بازار است.

ملکی اقتصاددانان و خریداران خانه می گویند افزایش در خرید خانه رانده است سه عامل: ارزان ترین رهن همیشه Millennials ضربه 30s خود را و مایل به حل و فصل کردن و شهرستان ساکنان ناگهان مایل بیشتر و کمتر گران فضا را به عنوان همه گیر نیروهای خانواده ها به صرف زمان بیشتری را در خانه.

در Harrisburg منطقه قیمت ها تا 10 درصد Zillow یافت. Dietsche که همچنین یک ایمیل حامل می گوید او شده است ارائه مقدار زیادی از ارسال ایمیل برای جابجایی مردم از شهرستانها عمده. برخی از آنها تصمیم به ماندن بدانند آنها می توانند سفر یک یا دو روز در هفته به شهرستان های بزرگ در صورت نیاز. در Hamptons ثروتمند جامعه ساحل در خارج از شهر نیویورک قیمت ها تا 25 درصد به عنوان غنی خود را انجام دهد نسخه خود را از فاصله با توجه به یک گزارش از میلر ساموئل و داگلاس Elliman.

"این همه در مورد نرخ بهره است. آن را واقعا به خریداران خانه بسیاری از قدرت خرید در حال حاضر" گفت: Tendayi Kapfidze یک اقتصاددان در اعطای وام درخت.

در ماه مارس فدرال رزرو کاهش نرخ بهره به صفر و آغاز خرید تن از اوراق قرضه از جمله وام مسکن مورد حمایت اوراق بهادار. این اقدامات کمک کرد ماشه دو تا از بزرگترین comebacks تا کنون در اقتصاد: افزایش قیمت سهام و افزایش خرید و فروش خانه.

محبوب 30 سال وام مسکن ثابت به تازگی کاهش یافت و به زیر 3 درصد برای اولین بار از فردی مک شروع به ردیابی نرخ وام مسکن در سال 1971. که باعث می شود خانه های مقرون به صرفه تر. A $340,000 صفحه اصلی می خواهم که در مورد هزینه $1,260 یک ماه و یک سال پیش زمانی که معمولی وام مسکن نرخ 3.75 درصد است. امروز آن را هزینه $1,140.

"امریکا خانه -- اگر شما می توانید پیدا کردن یکی در فروش هستند به معنای واقعی کلمه از کم سابقه نرخ وام مسکن کم" گفت: سوزان Wachter یک وارتون املاک و مستغلات استاد و مدیر شرکت پن موسسه شهری تحقیق در دانشگاه پنسیلوانیا است.

نتیجه این است که برنامه های کاربردی وام مسکن برای خرید خانه هستند تا نزدیک به 20 درصد از یک سال پیش به بالاترین سطح خود در بیش از یک دهه با توجه به وام مسکن بانکداران انجمن. Refinancing است و حتی داغتر تا بیش از 120 درصد از یک سال پیش. صاحب خانه شده اند قادر به تشکیلات جدید بکار تجاری به صرفه جویی در پول و یا حقوق صاحبان سهام از خانه خود را اگر آنها نیاز به پول نقد تاسیسات چیزی مستاجرها نمی تواند انجام دهد.

ملکی و مسکن کارشناسان می گویند آنها همچنین شاهد یکی دیگر از عوامل در بازی رانندگی در خانه فروش: جمعیت. سن متوسط اولین بار خانه خریدار 33 یا 34 سال. در حال حاضر یک برآمدگی از Millennials در حال تبدیل 30 و شروع به فکر کردن در مورد خرید و فروش خانه و به طور جدی - اگر آنها را به پس انداز به آن را انجام دهد.

وجود دارد برخی از نگرانی که چنین داغ بازار مسکن پژواک 2008-09 بحران های مالی که در آن میلیون ها نفر خریداری خانه های آنها واقعا نمی تواند به استطاعت از دست داده و آنها را در دردناک موج سلب حق مالکیت. اما بسیاری می گویند آن است که بسیار سخت تر برای به دست آوردن یک وام مسکن در حال حاضر و مردم نیاز به قرار دادن مقدار زیادی پول بیشتر زمانی که آنها را خرید. صفحه اصلی سازندگان نیز شده اند ساختمان تقریبا به عنوان بسیاری از خانه ها در سال های اخیر در آنها به عنوان سال 2008.

"اگر شما باید یک کار در حال حاضر این کافی نیست. شما نیاز به اندازه کافی پس انداز و بکر اعتباری برای دریافت وام مسکن" گفت: Wachter

زمانی که این بیماری همه گیر, ضربه, جی پی مورگان چیس سخت تر آن استانداردهای وام و حتی بیشتر گفت: آن را نمی خواهد موضوع وام مسکن به هر کسی مگر اینکه آنها می تواند 20 درصد پایین بود و نمره های اعتباری حداقل 700. بسیاری از آمریکایی ها که می توانست به دست آمده وام مسکن در 1990s در حال حاضر قفل شده است و از Wachter می گوید: یکی دیگر از ضربه به هر کسی اما کسانی که در حال حاضر به خوبی خاموش در حال حاضر.

"افرادی که خود را خانه در بهترین مالی شکل در کشور است. آنها افرادی هستند که ما باید به نگرانی در مورد. مستاجرها هستند که نیاز به کمک و تحمل" گفت: لوگان Mohtashami سرب مسکن تحلیلگر در مسکن سیم که پیش بینی سریع "V شکل" بازیابی برای فروش خانه.

مستاجرها مانند Steen هستند به معنای واقعی کلمه نگران تبدیل شدن به بی خانمان ها در ماه های آینده. در حالی که او در تلاش برای باقی می ماند و امیدوار است که او را زمین کار به زودی با خدمات دوشیزه یا زن جوان برای تمیز کردن افراد ثروتمند را در خانه او می داند که آن را دشوار خواهد بود برای پیدا کردن یکی دیگر از $700-یک-ماه آپارتمان اگر او از دست می دهد او جاری است. اجاره کاهش یافته و در سراسر کشور داده ها نشان می دهد و تنها حدود 2 درصد از مستاجرها باید دریافت هر گونه تاخیر در پرداخت سرشماری یافت. در مقابل. 4.5 درصد از دارندگان وام مسکن شده اند قادر به تسلیم.

با وجود تقاضا برای فلوریدا بیکاری کمک های آنلاین و ارسال در یک مقاله نرم افزار - او در عین حال برای دریافت هر گونه پول. این $1,200 بررسی دولت ایالات متحده فرستاده شده در بهار ارائه تاسیسات, اما این پول در حال حاضر از بین رفته اند. کلیسا بانک های مواد غذایی کمک کرده اند او را دریافت.

"من نمی دانم که راه به نوبه خود. من واقعا نمی," Steen گفت. "من دعا و من بیشتر فقط تاکید کرد. من نمی خواهم به خیابان آمدند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن