جونز dodges wrecks به پیروزی 1st حرفه ای کامیون مسابقه در Pocono

طولانی برکه PA.—Brandon Jones رسید پایین نهایی در دو دور را به نفع خود خراب پر از کامیون سری مسابقه از سه مساب

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

طولانی برکه PA.—Brandon Jones رسید پایین نهایی در دو دور را به نفع خود خراب پر از کامیون سری مسابقه از سه مسابقه نسکار یکشنبه در Pocono Raceway.

این اولین بار سه نسکار ملی سری مسابقات خواهد بود شتافت و در همان روز در همان مسیر است. از آن خواهد شد پنجمین بار سه ملی سری مسابقات اجرا خواهد شد در همان روز اما کسانی که در آهنگ های مختلف.

کامیون مسابقه شد و بارید از شنبه را وادار به حرکت به اوایل یکشنبه. ردیف دوم Xfinity سری و جام مسابقات را به دنبال خواهد داشت. کوین Hoffman می رود برای پیروزی جام حذفی در روزهای متوالی در Pocono.

جونز نمی تواند لذت بردن از پیروزی خود را برای او شروع به هفتم در Xfinity مسابقه.

کامیون مسابقه هرگز هر گونه حرکت و کشیده از آغاز به پایان برساند چرا که نه احتیاط پرچم و دو پرچم قرمز در, درهم و برهم, بعد از مسابقه در Pocono. Clint Bowyer گرم تا خود را برای مسابقه جام با تنه زدن در پیگیری اموال به عنوان کامیون مسابقه آغاز شده و در توییتی پایانی دور "وجود دارد یک شانس خوب من هنوز هم ممکن است پیشی جستن این مسابقه کامیون."

Bowyer ممکن است تا به حال طولانی ترین اجرا از روز است.

مسیحی Eckes, منفجر حق تایر عقب چرخید که او را از سرب با 12 دور در سمت چپ خود را به پایان مسابقه. پرچم سبز با هشت دور باقی مانده تنها برای مسابقه به سرعت دوباره سه دور بعد وقتی عظیم نهم احتیاط از 60 دامان نژاد bunched این زمینه است.

که در سمت چپ دو دور به صورت سنتی سبز-سفید-شطرنجی پایان و جونز ساخته شده آن را یک doozy زمانی که او توپ رو دور از شلدون کیش به پیروزی در اولین مسابقه کامیون در 46 حرفه ای شروع می شود و در اولین شروع خود را پس از فصل گذشته. او تا به حال 13 top-five پس از اتمام در سری کامیون — فقط هرگز شطرنجی.

"ما در نهایت آن را انجام داد" جونز گفت. "ما شده است در گذشته است."

جونز درایوهای شماره 51 تویوتا برای Kyle Busch موتورسواری غالب تیم در سری و او برخی از مشاوره در مورد چگونه به مسئولیت رسیدگی به این سه مسیر بیضی شکل از قهرمانی خود را مالک پس از چهار مسابقه جام.

"واقعا که خیلی فشار صادقانه" جونز گفت.

Austin تپه دوم بود و عقیده که برنده دو مرحله سوم شد.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

این مسابقه تا به حال یک جفت از wrecks داخل از 10 دور که به رانندگان خواب بیدار کردن تماس از صبح زود شروع می شود. مت Crafton سه بار قهرمان سری و Codie Rohrbaugh smacked دیوار در اولین به نوبه خود از اولین دامان. Austin Wayne خود و رافائل Lessard همچنین ضربه زدن به دیوار و در که بیرون آورده و پرچم قرمز به صورت گسترده پاکسازی.

احتیاط پرچم بود از مدت کوتاهی دوباره زمانی که Ty Majeski سقوط سخت ورود اولین به نوبه خود به خارج سوم احتیاط پرچم در تنها 12 دور. انرژی جذب امن تر موانع قرار داده شد به خوبی استفاده در طول مسابقه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن