پیستون' Dwane کیسی ترس پسر برخورد خواهد شد مانند جورج فلوید

دیترویت—Dwane کیسی یک دست اول درک درستی از وضعیت آفریقایی-آمریکایی ها مواجه شده اند در ایالات متحده است.دیتروی

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

دیترویت—Dwane کیسی یک دست اول درک درستی از وضعیت آفریقایی-آمریکایی ها مواجه شده اند در ایالات متحده است.

دیترویت پیستونز مربی بزرگ در Morganfield, Ky., و او شاهد Ku Klux Klan سوار خود را از طریق کوچک روستایی شهر در حالی که او در مدرسه ابتدایی بود.

کیسی را در مدرسه دانبار ابتدایی, مجتمع با همه سفید است 1954 حکم دادگاه عالی در Brown v. هیئت مدیره آموزش و پرورش. او تجربه نژادپرستی هر دو از همکلاسی های خود و پدر و مادر خود را در 1960s.

مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او برای نزدیک به دو ساعت طول بازداشت در دوشنبه بازدید به خانه برای کیسی بود که مربی تیم مینه سوتا تیمبرولوز از سال 2005 تا 2007.

کیسی ارائه شده این بیانیه به شرح زیر پنج شنبه به مطبوعات آزاد در Floyd مرگ است.

"پنجاه و چهار سال پیش من هشت سال زندگی در روستایی کنتاکی که در مدارس شد desegregated. من راه می رفت به یک مدرسه ای که من نه می خواستم و نه استقبال. که در آن زمان وجود نداشت تلفن همراه برای ضبط درمان من, هیچ, کابل, اخبار ایستگاه با 24/7 پوشش هیچ رسانه های اجتماعی به ثبت واقعیت از وضعیت و یا ارائه پشتیبانی و نه محکومیت. اما من می توانم به یاد داشته باشید دقیقا چگونه من احساس به عنوان یک هشت-سال-کودک قدیمی. من احساس درماندگی. من احساس به عنوان اگر من نه دیده و نه شنیده و نه درک. به عنوان من تماشا وقایع آشکار در روز پس از قتل جورج فلوید در مینیاپولیس یک شهرستان که در آن من مربی و یک بار به نام من ببینید که چگونه بسیاری از مردم همچنان به احساس همان کسانی که احساسات درمانده و نا امید نامرئی عصبانی است.

"من درک می کنم این خشم به دلیل آن به نظر می رسد این لیست همچنان به رشد: Ahmaud Arbery, Breonna تیلور جورج فلوید. بی عدالتی همچنان به کوه و هیچ چیز به نظر می رسد در حال تغییر است.

"پنجاه و چهار سال بعد پسر من در حال حاضر هشت سال است و من در جهان نگاه او در حال رشد است و تعجب می کنم که چقدر واقعا تغییر کرده است ؟ چگونه اغلب او قضاوت در چشم? است او در حال رشد در یک جهان که در آن او دیده و شنیده و درک ؟ آیا او احساس درمانده ؟ او درمان شود مانند جورج فلوید یا Ahmaud Abrey? آنچه ما واقعا انجام شده در آخرین سال 54 به ده سال جهانی بهتر از مال من بود ؟ همه ما باید و بهتر انجام دهید.

"ما باید به تغییر راه ما از دیدن و شنیدن هر یک از دیگر. ما باید با هم کار کنند برای پیدا کردن راه حل برای سیستم عدالت فقط. سیاه و سفید و قهوه ای مردم را به همکاری با یکدیگر برای پیدا کردن پاسخ. تنها راه ما می توانیم جلوگیری از مشکلات سیستمیک است که مردم از رنگ مواجه شده اند تمام زندگی ما است که از طریق صداقت و شفافیت است. ما باید درک کنند که چرا مردم در حد خود در این لحظه. در آن طول می کشد همدلی در آن حقیقی ترین شکل. در آن طول می کشد یک تغییر فرهنگ آن عمل می شود. بیایید جلوگیری از بی عدالتی در حال حاضر. بیایید دیگر اجازه نمی دهد نسل به ادامه زندگی در یک جهان که در آن آنها می شوند نابرابر. در حال حاضر زمان برای تغییر واقعی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن