Q&A: Spokane شوک صاحب سام آدامز مذاکرات در مورد فصل لغو شدن بازی و وضعیت فوتبال در امریکا - خورشید, 03 مه سال 2020 PST

شش ماه پیش بازنشسته Seattle Seahawks دفاعی مقابله با سام آدامز پا به یک تریبون در مقابل نارنجی-چادری جمعیت داخ

توسط NASERINEWS در 15 اردیبهشت 1399

شش ماه پیش بازنشسته Seattle Seahawks دفاعی مقابله با سام آدامز پا به یک تریبون در مقابل نارنجی-چادری جمعیت داخل owsley اعلام بازگشت اسپوکن یک بار موفق فوتبال حرفه ای حق رای دادن.

داخلی فوتبال لیگ اسپوکن شوک – که تا به حال موفق af2 و عرصه لیگ فوتبال اجرا تا زمانی که آن را rebranded به Spokane امپراتوری و عملیات خود را متوقف در سال 2017 تحت مالکیت قبلی بود بازگشت و پس از دو سال وقفه.

Adams, شوک جدید صاحب فورا مونتاژ یکی از IFL را با استعداد ترین تیم ها و کنده قهرمانی مربی بیلی از کارولینای Cobras. یکی دیگر از برنده های نجومی در یاس بنفش شهرستان قریب الوقوع به نظر می رسد.

اما در ماه مارس فقط پس از تیم برگ ریزان فهرستی از آن به 25 بازیکن پس از اردوگاه های آموزشی این بیماری همه گیر کوروناویروس متوقف تولد شوک در آهنگ های خود را قبل از مارس 22 فصل بازکن. این IFL در نهایت لغو این فصل است.

آدامز یک سیاتل ساکن منطقه که او نیز صاحب کسب و کارهای دیگر است و اعتماد به نفس شوک دوباره شکوفا خواهد شد هنگامی که همه چیز شروع به باز کردن. او می خواهد تیم را به بازی به عنوان به زودی به عنوان آن را امن تلقی به انجام بازی های لیگ یا نه.

او خطاب به سخنگوی-نقد و بررسی در مورد این سازمان در دو ماه گذشته.

سخنگوی-نقد و بررسی: چه شد انتظار روند مانند در ابتدا قبل از IFL تصمیم به کنار گذاشتن 2020 فصل به دلیل COVID-19 نگرانی ها ؟ نگه داشتن بازیکنان و مربیان و پرسنل و طرفداران بیمار در طول نامشخص زمان باید سخت بوده است.

آدامز: آن را به من از 11 سپتامبر که من هنوز در حال پخش (با Baltimore Ravens). که خشن بود. من فکر می کنم ما در مورد به بازی نیویورک که هفته اما آنها شد و گفت: "هی ما به دنبال در بازی اما ما پارکینگ ورزشگاه جایی است که همه متوفی قرار داده شده" و ما در انتظار برای دیدن اگر ما می خواهیم بازی که در هفته.

در حال حاضر ما در یک بحران و بهترین چیز برای جامعه ما است که به لرز در حال حاضر. به من گفت: ما بازیکنان و طرفداران بعضی ها که به من نگاه کرد وری که هی مردم در حال گرفتن بیمار و در حال مرگ است و ما باید در چه چیزی مهم است. این یک بازی است و ما می خواهیم چه چیزی بهترین را برای همه و همه درگیر و این برای ما برای جلوگیری از انجام آنچه که ما در حال رفتن است. بیایید صبر کنید و ببینید.' وجود دارد بیشتر چیزهای مهم تر از ما در حال بازی فوتبال در حال حاضر است.

بعضی از بچه ها بودند که از مناطق پر خطر مانند نیویورک بنابراین من نگه داشته و آنها را در اینجا تا زمانی که آنها احساس می کرد که به بازگشت امن. ما قرار دارد و بازیکنان ما می خواستم به نگه داشتن رستوران های محلی رفتن بیش از حد سفارش بایگانی اطلاعات برای آنها.

S-R: شما به تازگی تضمین شوک خواهد شد بازی در سال 2020 اگر همه چیز شروع به باز کردن هر چند رسمی IFL فصل نمی شود و تا 2021. IFL کمیسر تاد ترایون گفت: قبل از سال 2021 بازی را باید تایید شده توسط IFL هیئت مدیره باید شوک و یا تیم های دیگر بروید که تار و مار. آنچه را در ذهن دارید ؟

یک: من نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد و یا هنگامی که آن را به اتفاق می افتد. این بستگی دارد که می خواهد به بازی چقدر زمان ما می خواهم به بازی. وجود خواهد داشت و تیم های دیگر که می خواهید برای دریافت برخی از بازی ها در, اما در حال حاضر من نمی دانم آنچه که به نظر می رسد. اگر همه چیز شروع به باز دوباره بعد از چند ماه ما زمان را به راک اند رول. ما می خواهم می خواهم به بازی بعضی از تیم ها از این منطقه و برخی گفتند که بازی ما. اما در حال حاضر آن را سخت می گویند.

S-R: با فهرستی خال خال با سابق, Southeastern Conference, Pac-12 و چندین نفر دیگر که در حال حاضر اثبات شده خود را در حرفه ای داخل بازی که شما هیجان زده به تماشای ؟

یک: من فکر می کردم مردم را پشت کارفرمایی چارلز McCullum که 1000 متری دور از IFL تمام زمان پیشرو رهگذر; (پایان دفاعی) Nate افغانی و (defensive back) ست الیس شد تا برای یک سال بزرگ دفاعی. در بینی مقابله با کریس اوکوی که یک پسر (بازگشت) گفت که او تا به حال چشم خود را در سال. وجود دارد بسیاری از بازیکنان بزرگ در این فهرست هستند.

S-R: بنابراین بسیاری از تیم بازگشته است به مربوطه زادگاه?

A: بله, اما برخی از آنها هنوز هم در اطراف اسپوکن کردم و شغل است که دشوار است به انجام در حال حاضر است. برخی از آنها در حال حرکت مبلمان و چیزهای شبیه به آن اما بسیاری از آنها به درجه آنها شما را به استفاده از هنگامی که اقتصاد باز می شود به بالا.

S-R: و مربیان خواهد بود ؟

یک: مربیان ما همه اینجا زندگی می کنند و بسیاری از نقل مکان کرد و در اینجا (برگشت) که در اینجا خواهد بود برای چند سال. ما حتی مربیان که خواهد شد کمک به مربیگری مدارس در منطقه مانند (شوک خط حمله مربی) Marshall هارت که سر مربی در غرب مسیحی است.

S-R: حرفه ای فوتبال در لیگ امریکا که نیست NFL – یعنی به تازگی از بین رفته AAF, XFL و پس از چند دهه از وجود عرصه فوتبال لیگ باید به طور معمول تلاش می کرد. چه آن را در مورد 13-تیم فوتبال داخلی لیگ ساخته شده است که شما می خواهید به سرمایه گذاری در آن است ؟

یک: این مدل. شما نگاه کنید چقدر هزینه برای بازی در IFL CIF نسبت به آنچه در آن هزینه در AFL که هزینه تا $5 میلیون (یک تیم). در IFL ما پرداخت بازیکنان ما در نرخ مقرون به صرفه در قیمت 250 دلار در یک بازی که در آن برخی از AFL بازیکنان بودند ساخت هزاران بازی و مدل پایدار نیست با این مقدار پول به عرصه آوردن در.

S-R: آیا این شوک را از هر ضرر و زیان مالی به دلیل همه گیر?

یک: ما نمی بود ما فصل نشده سال مالی نشده است. ما طرح نیست به از دست دادن پول اما شما باید به مراقبت از بلیط خود را یک سال در یک زمان. ما در یک برنامه سه ساله. من خریدم این زمینه و هزینه های دیگر اما این است که در سال 1 در یک سرمایه گذاری است که به دو تا سه سال یک بار ما به عقب بر گردیم در مسیر. چه (لغو 2020 فصل) می کند این است که به ما زمان بیشتری برای آماده سازی چون در حال حاضر ما هم به چیزهایی که آنها نیاز به رفتن.

S-R: آیا شما اعتماد به نفس بیشتر از فهرست خود را هنوز هم پس از بازگشت اجتماعی فاصله حکم در حال برداشته است ؟

یک: آنها نمی توانند ترک برای دیگری (IFL) اما آنها می توانید به یکی دیگر از لیگ اگر آنها می خواهند. من فکر نمی کنم ما باید یک مشکل آوردن بازیکنان ما برگشت. ما قصد داریم بهترین تیم است که ما می توانیم و من احساس ما از رفتن به بهترین تیم در لیگ این سال است.

اما بسیاری اتفاق می افتد در یک سال است. یک بازیکن می تواند تصمیم, 'سلام شما احتمالا باید hang 'em up" و شما هرگز نمی دانید. اما ما در حال هیجان زده در مورد آنچه اتفاق می افتد رفتن به جلو.

S-R: فراموش 2020 فصل-دارندگان بلیط بازپرداخت?

A: بله. ما می دانیم که مردم از دست دادن شغل خود را و می خواستم به آنها که گزینه.

آنها همچنین باید این گزینه به رول بیش از بلیط خود را برای 2021 نجومی خواهد شد که 16 بازی فصل به طور منظم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن