میگوئل Sanó متهم به آدم ربایی می گوید او شده است تهدید

توسط آسوشیتد پرس دوقلوها مینه سوتا مشت زن میگوئل Sanó گفت: جمهوری دومینیکن روزنامه او را در حال تهدید بوده است

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

توسط آسوشیتد پرس

دوقلوها مینه سوتا مشت زن میگوئل Sanó گفت: جمهوری دومینیکن روزنامه او را در حال تهدید بوده است متهم به آدم ربایی و حمله.

دوقلوها گفت: آنها آگاه گزارش در El Nuevo Diario و هنوز در تلاش برای جمع آوری اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت اطراف Sanó که امضا سه سال 30 میلیون دلار قرارداد در ماه ژانویه و حرکت خواهد کرد به پایه اول اگر و هنگامی که 2020 فصل آغاز می شود.

"ما ادامه خواهد داد برای نظارت بر وضعیت و امیدوارم که بیشتر آن را به عنوان در دسترس می شود" دوقلوها سخنگوی داستین مورس گفت.

El Nuevo Diario گزارش داد که Odalis راموس یک وکیل متهم کرده است Sanó و سه نفر از دوستان خود را از آدم ربایی و ضرب و شتم و تهدید به قطع مشتری خود را Raudy عمر Sanchez de la Cruz, در طول یک حادثه ماه گذشته در San Pedro de Macoris زادگاه 27 ساله Sanó.

Sanó رد اتهامات وارده به روزنامه. او گفت: Sanchez de la Cruz درگیر شد در یک تجاوز جنسی یک جوان نسبی Sanó است. اتهامات واصل شده اند در رابطه با هر یک از این اتهامات. دفتر دادستان محلی یک جلسه برنامه ریزی شده برای ژوئن 25, El Nuevo Diario گزارش شده است. Sanó به این روزنامه گفت که راموس درخواست 10 میلیون پزو دومینیکن است که حدود 170,000 در آمریکا ارز را رها کرده است. Sanó گفت که شکایت راموس برای 30 میلیون پزو یا در مورد $500,000.

Sanó bounced بازگشت از یک سال 2018 فصل ضربه حرفه ای-34 homers فقط در 105 بازی سال گذشته است. او در عین حال حرفه ای-بهترین .923 بر-پایه-plus-ضربه زنی در صد در سال 2019 پس از یک دیرهنگام شروع با توجه به شدت کاهش پاشنه او رنج می برد در طول یک جشن تیم خود را در زمستان مسابقات قهرمانی لیگ در جمهوری دومینیکن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب