آن زمان برای همه ما به یک تلاش آگاهانه برای بهتر

مبارک پایان هفته اگر چه همه روز هنوز هم همان طوری که می داند چه بعد از آن واقعا است.-من رو به بهتر است.شما رو

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

مبارک پایان هفته اگر چه همه روز هنوز هم همان طوری که می داند چه بعد از آن واقعا است.

-

من رو به بهتر است.

شما رو به بهتر است.

همه ما خوب می شود بلندتر و قوی تر و بیشتر درگیر در ایستادن یک اشتباه شایع است که همه در اطراف ما.

این جذاب و روشنگر با صحبت و گوش دادن به مردم در روزانه من (persian) وجود بیش از او در چند روز گذشته به تظاهرات خروشان در سراسر جهان

پاسکال Siakam. نیک پرستار. فرد VanVleet و هنجار پاول.

همه زده آکورد و ارائه بینش خود را به موضوع نژاد پرستی در جامعه ما آنچه را که آنها می توانید انجام دهید و آنچه که ما باید انجام دهید سعی کنید بهترین ما می تواند به از بین بردن آن به مردم را ببینید که چگونه فراگیر آن است به مهر آن را در دایره خود را از زندگی و امید است که اگر همه ما است که همه چیز باید شروع به بهبود است.

من امیدوارم.

اما تمام مکالمات را ایجاد لحظات اندیشی برای من و من امیدوارم که آنها برای تعداد کمی از شما به عنوان شما خواندن کلمات.

من زندگی 25 سال گذشته از زندگی من مشغول به کار در حاشیه NBA و من صادقانه نظر خودم حداقل نژادپرستانه فرد می دانم. مهم نیست که به من, هرگز, هرگز, و من امیدوارم که من یک نمونه از سوپر پسر و دوستان دیگر که نشان می دهد که.

اما به عنوان من در حال گوش دادن به پاسکال در تماس روز دیگر این احساس که نوع بیان داخل من در حالی که به جلو آمد.

این نکته به اندازه کافی فقط به مراقبت از خود و comport خود را در یک راه است که به ترویج برابری و پذیرش و تحمل و ورود در هر سطح..

ما نیاز به کار بیشتر. به قوی تر در تماس نژادپرستان و باز چشم به راه زیرکانه آن سایه افکنده جامعه ما

ما باید سعی کنید برای تدریس به آنجا که ما باید سعی کنید به صورت جداگانه بهتر است.

من بسیار افتخار از شخص من و درمان من و نظر دیگران را با رنگ های مختلف پوست متفاوت اقوام مختلف پس زمینه.

اما صحبت از این هفته نشان داده اند که ما باید به همه بلندتر باید برای همه بهتر خواهد بود. ما باید ناراحت کننده مکالمات چون خیلی راحت برای بیش از حد طولانی و هزینه آن هر یک از ما یک یا دو دوست که به مراقبت ؟ قیمت های کوچک به پرداخت من می خواهم بگویم.

لو در انجام آن خوب است ؟

-

ما به نظر می رسد به شدت پایین بر روی چیزهای برای آخر هفته مکاتبه اما من شکل است که چرا شما نوشتن برای چیزهای به توسعه است.

خوبی آن است و این بدان معناست که شما باید با کلیک بر روی askdoug@thestar.ca و برخی از مطالب ارسالی به صورت فایل است که به طور معجزه آسایی به نظر می رسد در اینجا گاهی از صبح روز یکشنبه.

رسیدن به آن را خواهد شما ؟

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

-

بنابراین آن را می توان در پایین 20s C و آفتابی تمام آخر هفته و این بدان معناست که همه ما wan به بیرون رفتن در جایی و کاری انجام دهد.

برای تلفن های موبایل خوب – من باید احتمالا ترک خوردگی در راه اندازی سوپر عرشه اگر من می توانید و گرفتن کباب کردن همه تمیز و عملیاتی – اما لطفا لطفا لطفا ماندن در یک فاصله امن از هر یک از دیگر و پوشیدن ماسک اگر شما بیرون بروید در میان مردم است.

حوادث هفته گذشته یک نگرانی بیشتر ممکن است دستگیر کرده اند بیشتر توجه ما اما هنوز هم وجود دارد یک بیماری همه گیر مواج در میان ما تعداد موارد جدید است که به مراتب به مراتب بیش از حد بالا در انتاریو و ما واقعا برای ماندن سخت کوش در ساخت جهان ما به عنوان امن به عنوان آن می تواند باشد.

به عنوان یک پسر خاص, قدیمی, با برخی از دیرینه صدای تیک تیک مسائل زندگی من بستگی به همه ما که هوشمند است.

بنابراین هوشمند خواهد بود.

-

چه همه ما فکر می کنم از طرح بلند پروازانه برای از سرگیری NBA فصل است که عمومی شد دیروز ؟

آن را واقعا نمی نگه دارید و هر چیزی که ما تا به حال در حال حاضر شنیده و یا انتظار می رود و من گمان ما از شنیدن برخی از واقعی بسکتبال مردمی مانند مربیان یا بازیکنان امروز برای پیدا کردن چگونه آنها احساس.

من فکر می کنم آن را تقریبا بیش از حد بلند پروازانه و بودن در فلوریدا برای بیش از سه ماه است که قطعا رفتن به دشوار است و تلاش برای این تیم که آخرین ایستاده و من شوکه شده بود که در لیگ فکر می کند می تواند به نوبه خود در اطراف 2019-20 فصل به 2020-21 سال قبل از دسامبر. 1 و من تصور می کنم بازیکنان ممکن است احساس به همان شیوه.

من شرط می بندم این تصمیم به قدری شتاب ساخته شده بود به حداقل سعی کنید برای دلجویی از تیم های دعوت نشده به اورلاندو که باید برای رفتن شاید هشت یا نه ماه بدون بازی یک بازی است. که بیش از حد طولانی است و می تواند تداوم بدی خود را و آن چیزی لیگ کدام لیگ است آگاه باشند.

من نمی بینم هر عمده موانع اما در طرح کلی است که نمی توان به راحتی مذاکره با بازیکنان را از امروز شروع.

و من امیدوارم که ما یک فرصت برای صحبت کردن با یک زن و شوهر از رپتورز انواع امروز و یا بیش از آخر هفته به دیدن چقدر احساس آنها در مورد آنچه آنها را به فراموش می دانم که یک راه برای دفاع از عنوان خود گذاشته شده است.

-



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن