چه خواهد شد فن حضور و غیاب اگر فوتبال کالج برمی گرداند ؟ در اینجا چگونه واشنگتن و واشنگتن در حال آماده سازی - سه شنبه, 21 آوریل سال 2020 PST

سیاتل – سپتامبر. 22, 1990 نخست شبکه پخش یک از پیش ضبط شده مصاحبه با USC سر مربی لری اسمیت قبل تیم خود را Pac-1

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

سیاتل – سپتامبر. 22, 1990 نخست شبکه پخش یک از پیش ضبط شده مصاحبه با USC سر مربی لری اسمیت قبل تیم خود را Pac-10 بازکن در شماره 21 واشنگتن است.

"بازی در Husky ورزشگاه است که همیشه یک کار دشوار است – من فکر می کنم به خصوص زمانی که آنها در حال رفتن به یک sellout جمعیت و آن را مانند یک بازی مهم در کنفرانس" اسمیت گفت: خوش بی اعتنا به ضرب و شتم آمده است. "جمعیت سر و صدا واقعا نیروهای تیم خود را به آه ... شما می توانید شنیدن چیزی در این زمینه است. بنابراین خود را audibles و آن نوع از چیزی که شما چک عملا از درب."

به عنوان بودند تروجان ها' شانس. در 92 درجه حرارت با sellout جمعیت 72,617 پر در داخل خود نیرومند و درشت هیکل ورزشگاه USC کارفرمایی تاد Marinovich به سرعت ذوب شده را به چمن. او به اتمام 7 از 16 عبور برای 80 متری و یک جفت interceptions و UW بسته USC 31-0.

پس از آن Marinovich معروف گفت: "من فقط دیدم بنفش. که همه من را دیدم."

زمانی که UW مخالفان اسکن نیرومند و درشت هیکل ورزشگاه می ایستد این سقوط آنها ممکن است بسیار از هر چیزی.

چرا که در ورزش جهان بخواهند صفحاتی دوباره مرتب توسط COVID-19 آن را به طور کامل امکان, کالج, دو و میدانی, بازی بدون طرفداران در می ایستد. حتی در "بهترین سناریو" – به اتمام فصل با فن حضور و غیاب – UW است طرح ریزی یک 10-12 درصد شیب ($4.4 میلیون دلار) در دروازه درآمد در 2020-21 سال تحصیلی با توجه به "فن ناراحتی/رکود اقتصادی است." یک دانشگاه سیتون هال نظرسنجی ماه گذشته با 762 شرکت کنندگان نشان داد که 72 درصد نمی خواهد حضور در بازی بدون توسعه COVID-19 واکسن.

اما حتی در آن نقطه نظرات متفاوت است.

"شده اند وجود دارد چند سازمان است که باید انجام شود فن نظرسنجی در سراسر کشور در اطراف کالج ورزشی و آنچه که مردم به دنبال" UW مدیر ورزشی جن کوهن گفت: جمعه گذشته است. "وجود دارد که درصد بسیار بالاتر از طرفداران در سراسر کشور است که می خواهید برای رفتن به کالج در سالن های ورزشی از نیست. پس از آن وجود دارد اطلاعات جالب در مورد آنچه که آنها احساس امنیت – همه چیز از بهداشت ایستگاه های متوسط چک.

"من تعجب نیست با این, اما این مخلوط نقد و بررسی از اطلاعات در مورد بسیاری از مردم می خواهید برای رفتن و آنها نمی خواهید به نگرانی در مورد اجتماعی فاصله و یا آنها نمی خواهید به نگرانی در مورد پوشیدن ماسک. سپس یک درصد است که آن 10 درصد? آن است که 20 درصد? ما نمی دانیم. هیچ کس واقعا نمی داند – اما قطعا خواهد بود یک گروه از مردم که در حال رفتن به احساس راحت رفتن به رویدادهای بزرگ است."

در یک مصاحبه جداگانه, واشنگتن, وزارت امور خارجه, مدیر دو و میدانی پت Chun افزود که "تنها یقین وجود دارد در حال رفتن به یک ضربه. وجود دارد رفتن به برخی از نوع سطح اضطراب, آیا آن را از بهداشت و سلامتی نظر و یا یک نظر مالی. بنابراین کسانی که واقعیت است که ما باید به عامل. وجود دارد هر انتظار است که وجود خواهد داشت اجتماعی فاصله اقدامات است که باید به محل قرار داده."

اما آنچه ممکن است کسانی که اقدامات چگونه است ؟ این ماه میامی دلفین ها پرده برداری کرد قصد دارد به کلاه حضور در Hard Rock ورزشگاه – ظرفیت 65,326 – در 15,000 طرفداران برای آمدن فصل NFL. تیم رئیس جمهور تام Garfinkel گفت: صبح به خیر امریکا است که "ما می توانیم بار به در آمده برای امنیت در حوزه های مختلف گیتس تا مردم خواهد بود جدا از نظر زمانی که آنها وارد ورزشگاه. ما را به خروج از ورزشگاه بسیار شبیه به یک کلیسا محیط زیست که در آن هر سطر خروجی تا مردم نیست پر کردن همه در همان زمان در یک گله." طرفداران – خواهد بود که نیاز به پوشیدن ماسک – می تواند سفارش غذا و نوشیدنی از کرسی های خود را به جای ساخت خطوط.

همانطور که برای فوتبال کالج, خورشید, کمربند کنفرانس کمیساریای کیت گیل گفت: ورزش نشان داده شده در هفته گذشته است که او را خوش بینانه, پاییز فصل فوتبال را شامل فن حضور و غیاب. نوتردام مدیر ورزشی جک Swarbrick صراحت گفت: "من علاقه ای ندارم در هیچ تماشاگر مدل."

اما در یک محدود حضور سناریو چگونه می توانم شما تصمیم می گیرید که می شود بلیط و که نمی کند ؟

"ما 11,000 دانشجو نجومی-دارندگان بلیط و من شروع با دانش آموزان" Swarbrick گفت. "آنها باید برای اولین بار. دوم این است که شاید اعضای هیات علمی و کارکنان. سوم فصل-دارندگان بلیط."

Pac-12 پیش بینی ممکن است یک ذره بیشتر بدبین. در اورگان دولتی کیت براون گفت: در این ماه است که اجتماعات بزرگ ممنوع خواهد شد از طریق حداقل سپتامبر. در همین حال واشنگتن چهار فاز بازگشایی طرح می تواند در بهترین سناریو – اجازه می دهد برای جمع آوری به عنوان اوایل جولای 13.

"من فکر نمی کنم شما می رویم به دیدن جمعیت در استادیوم (این تابستان)" سیاتل شهردار جنی Durkan گفت: این ماه در یک مصاحبه تصویری با پیتر Hamby موفق باشید امریکا در اسنپ چت. "من نمی دانم اگر شما آن را دیدم اما در تایوان آنها تا به حال خود را در اولین بازی و در واقع آنها تا به حال مانکن در صندلی. شما ممکن است طرفداران مجازی. اما من فکر می کنم وجود دارد رفتن به چالش به اندازه کافی برای به دست آوردن بازیکنان به شهرهای مختلف. بنابراین من نمی بینم جمعیت ما در آینده نزدیک. اما من فکر می کنم ما می تواند نوآورانه در راه های مختلف."

کوهن گفت که "اگر به جدول زمانی از فرماندار فاز رویکرد دنبال از طریق و ما باید این فرصت را به طرفداران درگیر در سالن آن را قطعا نمی خواهید به مانند نگاه ما به آن استفاده می شود به دنبال."

آن را به نگاه و یا صدا – مانند Sept. 22, 1990 زمانی که Marinovich التماس کرد با داوران را به تلاش برای آرام sellout جمعیت. و آن را نیز ممکن است متفاوت باشد بسته به جایی که شما زندگی می کنند.

"من فکر می کنم نکته جالب در مورد این است که آن را به طور بالقوه می تواند متفاوت باشد بر اساس آنچه که دولت شما در زندگی در" کوهن گفت. "است که بسیار متفاوت از چیزی است که هر یک از ما باید همیشه درگیر. بنابراین ما در حال یادگیری. ما طرفدار ورزشی رقابت در اروپا و آسیا. ما باید تیم های ورزشی شروع به رقابت در اینجا و عمده تیم های حرفه ای شروع به اشتراک گذاری طرح های خود را. همه که رفتن به اطلاع ما تصمیم گیری و آن را به کمک به ما در درک چگونگی پیاده سازی بهترین استراتژی به خصوص برای طرفداران نامزدی.

"اما واقعیت این است که ما را زیر فرماندار دستورالعمل برای اجتماعات بزرگ و در درون آن محلی و مقامات بهداشت عمومی دانشگاه و دستورالعمل که در اطراف."

و آن را ممکن است این دستورالعمل در نهایت نمی خواهد اجازه می دهد تا طرفداران به حضور در هر فرم. در این سناریو, WSU هفته گذشته اعلام کرد که فصل بلیط-دارندگان سه گزینه را قبلا خریداری بلیط: اهدای پرداخت به WSU به عنوان یک معافیت مالیاتی هدیه تبدیل آنها به یک اعتبار برای آینده خرید و یا دریافت بازپرداخت.

UW – که در حال حاضر به تمدید 87.2 درصد از آن در فصل بلیط به ارزش 21 میلیون دلار – هنوز به پرده یک برنامه رسمی اما کوهن تایید وجود دارد خواهد بود یک کمپین برای تبدیل آن پرداخت به هدیه و همچنین به عنوان گزینه ای برای دریافت بازپرداخت.

"ما یک مدرسه مانند بسیاری از, است که در عمل بالای 90% بلیط فصل تجدید نرخ" Chun گفت. "وقتی که همه چیز آمار (با COVID-19) ما در واقع در حدود 80 درصد است. سال گذشته ما در 91% بلیط فصل تجدید. بنابراین ما در واقع در یک عدد سالم و به عنوان ما شروع به رسیدن به 10% که تا به حال تمدید شد بسیار روشن است که این یک بخش از بازار ما که تا به حال برخی از تردید و به حق تا در مورد گمنام که در خارج وجود دارد. بنابراین ما فقط می خواستم به مطمئن شوید که ما در حال فعال در نحوه ارتباط ما با تمام مشتریان ما فقط تا هیچ ابهامی در چه گزینه های خود را در حال رفتن به.

"هدف ما این است که ما در حال رفتن به بازی در 12 بازی. ما برنامه ریزی شده اند که هفت نفر از آنها در پولمن و ما در حال رفتن به کار سخت برای کسانی که اهداف این سال است. رئیس جمهور ما و دانشگاه ما در حال کار سخت به سقوط پردیس در فرد در اینجا در پولمن. اما ما می خواهم شما بدانید که ما در حال فکر کردن از طریق نسخه پشتیبان تهیه سناریو در صورتی که اتفاق نمی افتد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب