مرز درست شد اول ایالات متحده هواپیمایی نیاز به مسافر متوسط غربالگری - سه شنبه, 07 مه سال 2020 PST

Frontier Airlines کرد و گفت: این نیاز مسافران به درجه حرارت گرفته شده قبل از سوار شدن پرواز شروع ژوئن 1, در تل

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

Frontier Airlines کرد و گفت: این نیاز مسافران به درجه حرارت گرفته شده قبل از سوار شدن پرواز شروع ژوئن 1, در تلاش برای سفر امن تر در طول coronavirus بیماری همه گیر.

هر کسی با درجه حرارت 100.4 و یا بالاتر خواهد بود و مجاز به پرواز گفت: بودجه حامل گفته است که در میان شرکت های هواپیمایی است که در خدمت اسپوکن بین المللی Aiport. در حالی که این حرکت برای اولین بار در ایالات متحده حامل با توجه به شرکت هواپیمایی ایر کانادا اعلام کرد اقدام مشابهی را در اوایل این هفته. فرودگاه هیترو لندن تست شده است متوسط قراضه رسمی وجود دارد به بی بی سی گفت این هفته است.

"بهداشت و ایمنی از همه پرواز مرزی میباشد و دما نمایش اضافه کردن یک لایه اضافی از حفاظت برای هر کس در هیئت مدیره" Frontier Airlines مدیر عامل بری Biffle در بیانیه ای گفت. "این گام جدید در طول شبانه روزی فرایند همراه با پوشش صورت و بالا ضد عفونی روش را در خدمت به ارائه مرزی مشتریان اطمینان که خود را به خوبی بودن است مهمترین اولویت ما است و ما در حال گرفتن هر اندازه گیری به کمک به آنها سفر به راحتی و با خیال راحت."

در اوایل این هفته Southwest Airlines مدیر عامل Gary کلی گفته رادیو فردا که متوسط چک باید به محل قرار داده اما او گفت که باید این کار از اداره امنیت حمل و نقل.

"ما اصرار TSA برای شروع متوسط اسکن به عنوان بخشی از فرآیند غربالگری در بازرسی کند."

مرزی گفت: در بیانیه ای که این غربالگری باید به عنوان مسافر وارد فرودگاه و پیشنهاد TSA و فرودگاه "ممکن است کار به غیر روحانی که در زمینه."

در بیانیه این سازمان گفت: هیچ تصمیم گیری در مورد سلامت غربالگری اقدامات در فرودگاه ساخته شده بود.

"بحث های مداوم ما با وزارت امنیت داخلی و بین همکاران و همچنین ما فرودگاه و شرکت هواپیمایی همکاران فعال خواهد شد این سازمان به تصمیم گیری آگاهانه با توجه به سلامت و ایمنی حمل و نقل هوایی و محیط زیست" در این بیانیه گفت. "ایمنی و امنیت سفر و کارمندان ما همیشه اولویت اول ما است."

تحت مرزی را به سیاست جدید این شرکت هواپیمایی به استفاده از تماس رایگان دماسنج قبل از سوار شدن. اگر کسی درجه حرارت 100.4 یا بالاتر آنها اجازه خواهد داشت برای استراحت قبل از دوم چک کنید تا زمانی که وجود دارد به اندازه کافی در زمان قبل از برخاست. اگر ثانویه غربالگری است که هنوز هم بیش از حد بالا مسافری نمی شود مجاز به پرواز است. اعلام این خبر گفت: مرزی کمک خواهد کرد مسافر rebook یا "در غیر این صورت جای مسافر تنظیمات با توجه به رزرو خود را."

مرزی فرودگاه کارکنان اجازه داده نخواهد شد به کار اگر درجه حرارت بالاتر از قطع زمانی که خود را تغییر آغاز می شود.

این اطلاعیه به شرح زیر حرکت توسط خطوط هوایی نیاز به خدمه پرواز و مسافران به پوشیدن ماسک در طول پرواز است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن