Canda را لری واکر محتوا با انتظار برای سالن از شهرت القای مراسم

لری واکر شده است انتظار 10 سال به ملی بیس بال از شهرت.و او خوب با انتظار یکی بیشتر.واکر در سال 1997 لیگ ملی MV

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

لری واکر شده است انتظار 10 سال به ملی بیس بال از شهرت.

و او خوب با انتظار یکی بیشتر.

واکر در سال 1997 لیگ ملی MVP از میپل ریج, B. C. بود مندرج در سالن در Cooperstown, n. y., این جمعه اما القای مراسم لغو شد بازگشت در ماه آوریل میان COVID-19 بیماری همه گیر.

بنابراین به جای برگزاری تا پلاک و سخنرانی در مقابل جمعیت هزاران واکر خواهد بود جشن در خود خاموش راه است.

"من احتمالا در زمین گلف," او گفت: با خنده اخیرا در یک مصاحبه تلفنی با کانادا را فشار دهید. "این یک راه بزرگداشت آن من حدس می زنم."

سابق Colorado Rockies و مونترال Expos all-star شد فقط دوم کانادا انتخاب ملی بیس بال Hall of Fame که inductees اعلام شد در ماه ژانویه است.

او را به پیوستن به Chatham, Ont., پارچ Fergie جنکینز وجود دارد در نهایت.

53 سال واکر شناخته شده برای خود را متواضع رفتار, شوخی که او خواست به سالن از شهرت به جلو بروید با یک فن-کمتر مراسم بنابراین او می تواند اجتناب از صحبت کردن به یک جمعیت بزرگ.

حضور در این رویداد در سال گذشته 55,000.

"من خوشحال شده اند به صحبت در مقابل یک زن و شوهر ده به جای" او خندید. "است که می شده اند و مناسب برای من.

"اما (به تعویق انداختن مراسم) معلوم شد که کار درست را انجام دهید ... و اون من را خسته نکنید. من خوب با آن است."

واکر موفقیت خود را در طول 17 سال MLB حرفه ای بود فراوان: سه حلاجی عناوین هفت طلا و دستکش پنج all-star ظاهر به رفتن همراه با جایزه MVP.

او فقط دقت ساخته شده و آن را به داخل سالن در این سال -- در 10 و سال آخر در انتخابات — دریافت 76.6 درصد از رای گیری توسط اعضای بیس بال نویسندگان' Association of America. که او را تحت فشار قرار دادند بیش از مورد نیاز 75 درصد آستانه سال فقط شش رای.

واکر تا به حال ابراز تردید است که او می خواهم این رای مورد نیاز در روز inductees اعلام شد Jan. 21, به tweeting, "من باور دارم من قصد دارم به آمده تا کمی کوتاه" در حالی که ضمن تشکر از هواداران خود.

ماه بعد واکر می گوید که کفر همچنان ادامه دارد.

"من هنوز هم احساس نمی مانند آن را در واقع اتفاق افتاده است, بنابراین من حدس می زنم آن را ندارد به من رسید و در عین حال" او گفت:. "در سر من من هنوز هم همان مرد است. هیچ چیز تغییر کرده است. و من در تلاش برای ماندن در لحظه تا روز می آید زمانی که ما در سال آینده وجود دارد. امیدوارم آن را (اتفاق می افتد) در سال آینده — چه کسی می داند؟"

واکر با پوشیدن سیاه و سفید و زرد SpongeBob SquarePants نسکار-پیراهن — کامل با حروف در جلو است که به عنوان خوانده شده "ain't No Ordinary اسفنجی" — زمانی که او در فیلم ضبط مصرف مشمول اعلام تماس بگیرید. او نگه داشته و پیراهن و پس از آن برای مصاحبه های تلویزیون که بعد.

این پیراهن که سالن از شهرت بعد از آن زمان از واکر برای اضافه کردن به صفحه نمایش وجود دارد موجب بسیاری از وزوز در رسانه های اجتماعی.

تام کنی صدای SpongeBob حتی ارسال واکر یک ویدیو تبریک او را در خود القایی.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

واکر می گوید او انتظار نیست توجه این پیراهن را دریافت کرد.

"من کاملا شگفت زده کرد," او گفت:. "بچه ها من فکر می کردم کمی مسخره بود" چرا شما با پوشیدن که ؟ اما بعد از آن دوباره من در انتظار یک تماس تلفنی و سپس یک ویدیو گرفته شود و قرار دادن روی اینترنت.

"بنابراین همه چیز از یک نوع در یک هوی و هوس تعجب. اما این همه معلوم شد خوب است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن