آرام روز بازی برای دورتموند به عنوان بوندسلیگا, فوتبال, رزومه

دورتموند آلمان—روز بازی در بوندسلیگا بسیار ساکت تر از آن استفاده می شود.به جای هزاران نفر از طرفداران چت و نوش

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

دورتموند آلمان—روز بازی در بوندسلیگا بسیار ساکت تر از آن استفاده می شود.

به جای هزاران نفر از طرفداران چت و نوشیدن آبجو در خارج از ورزشگاه وجود دارد و تنها تعداد کمی از مردم محلی برای یک آخر هفته دوچرخه سواری به عنوان بوروسیا دورتموند میزبان شالکه در یک به طور معمول شدید محلی رقابت.

آلمانی فوتبال لیگ برتر از سر گرفته شد روز شنبه و پس از دو ماه استراحت با توجه به کروناویروس اما با طرفداران در استادیوم.

آهنگ "you'll Never Walk Alone" مورد علاقه خود از طرفداران دورتموند و همچنین لیورپول حامیان تکرار در اطراف ورزشگاه پیش از کیکآف و سوت شروع می شود شنیده می شود خارج. عرصه یک 81,000 ظرفیت اما قوانین لیگ اجازه فقط 213 نفر از جمله بازیکنان به داخل بازی هیچ یک از آنها استفاده کرد.

در مرکز شهر پیش از مسابقه دیرین دورتموند مارکو فن Perz نشسته در خارج از فوتبال آلمان موزه در یک ژاکت وصله با نمادهای باشگاه. او گفت که او نه از دست رفته یک بازی خانگی از 1990s شروع شد.

"من می خواهم به طور معمول در جنوب ایستاده در حال حاضر و در زرد دیوار" گفت: با اشاره به تراس وسیع است که پی ریزی دورتموند شهرت برای پرشور پشتیبانی می کند. در حال حاضر Perz در حال برنامه ریزی برای تماشای بازی با یک دوست بیش از غذا و آبجو. "نکته اصلی این است که برای دیدن بازی," او اضافه شده است.

در خیابان بعدی, ماسک صورت در فروش در دورتموند را زرد و سیاه و سفید با stallholder گفت: آنها محبوب ترین در ارائه.

مقامات محلی در حال التماس کرد با طرفداران نه به جرم در خارج از ورزشگاه.

"هر کسی که می ایستد در مقابل ورزشگاه به دلیل آنها می خواهند به دنبال این بازی دارای اشتباه کردم" دورتموند شهردار Ullrich Sierau گفت. "این یک درخواست تجدید نظر به حس خوب از همه طرفداران و من مطمئن هستم که طرفداران هر دو شالکه 04 و بوروسیا دورتموند در حال معقول مردم است."

دورتموند فن نیکول Bartelt گفت: او را دور ماندن از ورزشگاه — که او را به نام "معبد" — به امید نشان دادن طرفداران می تواند اعتماد به بازگشت هر چه زودتر به جای بعد برای بازی.

اگر از طرفداران جمع آوری "ما می خواهیم تا پایان انتظار حتی دیگر به عقب بود," او گفت:.

پلیس گسترش در امتداد جاده توسط این ورزشگاه در ون سوار بر موتور و سوار بر اسب. شده اند وجود دارد درگیری بین هواداران در دورتموند-شالکه بازی های قبل از, اما پلیس تا به حال به جز یادآوری خدمه تلویزیون به ایستادگی بیشتر دور از یکدیگر به عنوان آنها فیلم برداری از اتوبوس های تیم های ورود. یک راننده اتوبوس لعنتی بیرون یک باشگاه دورتموند آهنگ به عنوان او سوار دور.

دورتموند در آخرین بازی در خالی ورزشگاه بیش از حد, اما با جمعیت خارج است.

هزاران نفر از Paris Saint-Germain هواداران خارج از Parc des Princes به عنوان تیم خود را ضرب و شتم دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا در مارس 11.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

آن صحنه و تصمیم پاری سن ژرمن بازیکنان به آواز خواندن همراه با طرفداران — نشان داد که یک بازی خطر گسترش این بیماری حتی بدون اجازه یک حامی به میدان جنگ. صحنه های مشابه همان شب در بوندسلیگا بازی بین Borussia Mönchengladbach و ادکلن باعث نگرانی است.

در طی دو روز به آلمانی, انگلیسی, فرانسوی و اسپانیایی لیگ همه تصمیم گرفتند به حالت تعلیق در رقابت به جای بازی در خالی استادیوم حداقل برای زمان حال.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب