رفتار خانم: خواستار بازگشت فقط به گفتن "خداحافظ" - Mon, 10 Jun 2020 PST

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز McMeel پیوند سلام خانم منش: من تلفن همراه گاهی او

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز McMeel پیوند

سلام خانم منش: من تلفن همراه گاهی اوقات قطره, تماس, و من به طور ناگهانی قطع از شخص من بود صحبت کردن. اگر این اتفاق می افتد در وسط یک مکالمه من به طور معمول تماس با فرد پشت در توضیح آنچه اتفاق افتاده است با یک عذرخواهی و از سرگیری گفتگو.

من تعجب چه باید بکنید اگر این تماس قطع شده است درست در پایان یک مکالمه در هنگام خداحافظی یا در مورد به گفت و یا در این فرآیند است. به نظر می رسد کمی احمقانه به تماس به گفتن "ببخشید گوشی رو قطع شده است. پس به هر حال خداحافظ!"

من نمی خواهم به خطر دیگر کسی به فکر من گستاخانه گذاشت گرچه با توضیح آنچه اتفاق افتاده است.

آرام خواننده: تلفن های همراه یکی از بسیاری از دستگاه های مدرن ساخته شده به ما احساس احمقانه بنابراین اجازه ندهید که شما را متوقف از تماس به نتیجه این گفتگو است.

رفتار خانم متوجه می شود که این را محکوم شود توسط کسانی که بیشترین مقدار بهره وری, اگر چه او مظنون است که حتی آنها را درک نمی آویزان بودن ، اگر شما در حال حاضر مشغول تماس بعدی یک متن کفایت خواهد کرد: "من فکر می کنم گوشی من تصمیم ما انجام شد قبل از ما بودند. دوست داشتنی بود به صحبت با شما. صحبت کردن با شما به زودی."

سلام خانم منش: من متاهل, بدون فرزند و بیکار و گاهی اوقات چهره این سوال: "چه چیزی شما را در تمام طول روز؟"

من معمولا می توانید بگویید که این فقط یک استارت مکالمه با آشنایان جدید و پیدا کردن کسانی که مکالمات دلپذیر به اندازه کافی. گاهی اوقات سوال می آید از دوستان و بستگان با یک لبه به تن و مفهوم آن این است که من باید بسیار کمی برای انجام.

حقیقت این است که یک خانه در حال اجرا سازماندهی زندگی اجتماعی و حمایت از شوهرم حرفه ای نیاز به زمان و کار. اما اگر من بگویم که من مشغول هستم مردم معمولا پاسخ آن است که هیچ کس مشغول است که نمی باید کودکان و نوجوانان.

اگر چه من به ظاهر مودب درون من پیدا کردن این مکالمات ناخوشایند. می تواند به شما به من بگویید که چگونه من ممکن است رسیدگی به این سوالات خوب ، من در جستجوی یک پاسخ است که مودب به جای طعنه آمیز, اما که نمی تواند همراه با این ایده که من باید به طور کلی حساب برای من هم به دیگران.

آرام خواننده: شما در حال جستجو برای یک پاسخ است که مودب رفتار خانم نشان می دهد اما یکی این است که نه بی ادبانه. دوستان و بستگان خود را درک تمایز زمانی که شما پاسخ خود را ناخوانده سوالات و ادب سخنان با شاد "خوب من نمی فضولی به دیگر برنامه به طوری که موجب صرفه جویی در زمان" قبل از اینکه شما تغییر موضوع.

عزیز از دست رفتار: وقتی کسی نیست پاسخ به کلاس مراسم نمایش داده شد (آنها ممکن است محبوب بوده است) چگونه می توانم شما اجازه دهید آنها را می دانم که شما هنوز هم می خواهم به در تماس ؟ و این دبیرستان نگرش چیزی است که هر کس می رود از طریق بیش از احتمال تغییر کرده است ؟

آرام خواننده: وجود یک منطق خاصی در بازگشایی یک زخم کهنه (با یادآوری اینکه همکلاسی خود را, چگونه محبوب او بود) به او اطمینان خواهد بود و نیاز به تسلی شما مایل به ارائه. اما رفتار خانم مشاوره در برابر آن. اگر شما واقعا می خواهم برای اتصال مجدد موضوع دعوت. و پس از آن بوده است مدت زمان طولانی آن را نیز بهترین به تسلیم چنین پرسش که "آیا شما به عنوان roly-poly مثل همیشه؟"

لطفا سوالات خود را به رفتار خانم در وب سایت www.missmanners.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب