'John Lewis جنگیدند مبارزه خوب': سیاه و رهبران در اسپوکن غمگین حقوق مدنی آیکون - شنبه, 18 Jul 2020 PST

Rev. Lonnie میچل بود و پرواز برگشت از لوئیزیانا که در آن او می خواهم با حضور او 93 ساله در مراسم تشییع جنازه پ

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

Rev. Lonnie میچل بود و پرواز برگشت از لوئیزیانا که در آن او می خواهم با حضور او 93 ساله در مراسم تشییع جنازه پدر یکشنبه هنگامی که او را دیدم این خبر که John Lewis فوت کرده است.

میچل پاستور از بتل A. M. E. کلیسا در اسپوکن گفت که او احساس می کند از درجه اعتبار ساقط بیش از از دست دادن هر دو مرد بودند که نیروهای قدرتمند در زندگی خود.

"اما بهشت به دست آورده غول" میچل گفت.

میچل راه می رفت در سال 2018 با لوئیس در مونتگمری آلاباما جایی که او یک مهمان کنگره کتی McMorris راجرز مهمان در کنگره حقوق مدنی زیارت. مهمانان دیگر شامل محلی دیگر سیاه و سفید شبان و سپس رئیس جمهور از اسپوکن فصل NAACP فیلیپ تایلر و Kitara جانسون رئیس توسعه افسر در اکسلسیور.

میچل گفت: Lewis نشستم در یک مغازه سلمانی و صحبت در مورد زندگی خود را به عنوان اگر او فقط گرفتن کوتاه کردن مو.

"جان لوییس جنگیدند مبارزه خوب است. او به پایان رسید ، او نگه داشته و ایمان و" میچل گفت. "و من معتقدم هر کسی که به نظر می رسد در زندگی خود می تواند افتخار از کار او را انجام داده است."

لوئیس بود پسر sharecroppers. در سن 25 او تقریبا مرده بود در ادموند Pettus پل نام یک مؤتلفه کلی و رهبر, آلاباما, Ku Klux Klan, در یک ضرب و شتم وحشیانه توسط پلیس در یک نقطه عطفی مارس 1965 در شهر سلما در ایالت آلاباما در کنار مارتین لوتر کینگ.

میچل توصیف لوئیس به عنوان پادشاه جوان "خواننده گروه." اما او را متوقف نمی وجود دارد. لوئیس یک دموکرات بود نماینده ایالات متحده برای گرجستان 5th کنگره منطقه از سال 1987 تا زمان مرگ او.

"او راه می رفت و صحبت خود را" جانسون گفت.

از سال 2018 زیارت او گفت: "او چراغ دریایی از مردم از همه نژادها در سراسر پل و چیزی متفاوت در این زمان ؟ پلیس حفاظت از ما."

او توضیح داده است که زیارت co-اسپانسر شده از طرف لوئیس و McMorris راجرز به عنوان یک "قدرتمند و تجربه فراموش نشدنی است." لوئیس دست تکان داد با هر کسی گفت و به تشریح اهمیت آنچه که او به نام خوب مشکل است و لازم است مشکل.

بتسی Wilkerson تنها سیاه و عضو اسپوکن شورای شهر گفت: Lewis' معروف مشاوره برای کسانی که به دنبال تغییر اجتماعی به "خوب مشکل" شده است طنین با او به عنوان او بدحال حقوق مدنی افسانه است.

او گفت: او جوان آغاز و آتشین اما او به آن گیر کرده.

"این تماس مردمی جوان به درگیر شدن و ماندن درگیر" Wilkerson گفت. "او متوجه تغییر می کند و یک شبه نمی آیند و گاهی اوقات این احساس خیلی آهسته آن را ندارد – اما ما در حال رفتن در مسیر درست است اما ما باید به یاد داشته باشید که."

Kurtis رابینسون رئیس جمهور اسپوکن فصل NAACP گفت: Lewis' مرگ در می آید در زمانی که برخی در حال هل دادن در برابر پیشرفت به سوی برابری نژادی.

رابینسون گفت: Lewis' مرگ یک یادآوری است که آمریکایی ها باید در جایی که لوئیس و دیگر حقوق مدنی رهبران چپ خاموش.

"ما نمی دهد تا" رابینسون گفت. "ما کاملا باید هرگز متوقف به دنبال عدالت و برابری و عدالت و انسانیت برای کسانی از ما که به حاشیه رانده شده اند. رویای آمریکایی هنوز به آمده است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن