St. Paul Saints دادن آمادگی بازیکنان بیس بال شانس دوم در فصل ارشد

ترک آن را به سنت پل پرستاران به آمده تا با یک off-the-wall ایده طراحی شده برای گسترش کمی شادی. پس از این بیمار

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

ترک آن را به سنت پل پرستاران به آمده تا با یک off-the-wall ایده طراحی شده برای گسترش کمی شادی.

پس از این بیماری همه گیر کوروناویروس به سرقت برده ارشد فصل بی شماری دبیرستان بازیکنان بیس بال در سراسر کشور پرستاران تصمیم گرفته اند به کسانی که بچه ها یک شانس دوم با آنچه که آنها خواستار ارشد کلاس سلام مسابقات است.

از آن خواهد شد 32 تیم تورنمنت در CHS زمینه از جولای 20 Aug. 2 و ویژگی های مختلف سالمندان دبیرستان از سراسر کشور با مربیان از سراسر منطقه در کنار هم قرار دادن این تیم است. هر بازی خواهد بود هفت نوبت و تیم تضمین شده حداقل سه بازی.

"این بوده است که یک سال سختی برای بسیاری از سالمندان دبیرستان هر دو در اینجا در مینه سوتا و در سراسر کشور" Saints مدیر کل درک Sharrer گفت: در یک نسخه. "کلاس 2020 دهکدهای از دست رفته در حافظه های فوق commencements گرادیان احزاب و حتی بهار, ورزش فصل است. در حالی که ما نمی توانیم خود را به من بدهید ارشد فصل پشت ما می توانیم آنها را با ارائه یک فرصت برای قرار دادن بر روی لباس را در این زمینه بازی برای آخرین بار با هم تیمی های دبیرستان. ما مفتخریم به تیم با بسیاری از پرشور مربیان به سلام و ایجاد خاطرات ماندگار برای این کلاس ارشد."

در یک قالب شبیه به جام جهانی در مجموع هشت گروه چهار تیم به یک بازی رابین دور مقدماتی رقابت است. بالای تیم در هر گروه خواهد پیشرفت نهایی در کروشه دور با یک چهارم نهایی در اوت. 1 سپس نیمه نهایی و نهایی در اوت. 2.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب