سابق FDA کمیسر دیگر مقامات هشدار می دهند تظاهرات توده ای می تواند باعث جهش در عفونت - Sun, 31 مارس سال 2020 PST

به عنوان در سراسر کشور تظاهرات موجب مرگ یک مرد سیاه پوست در بازداشت پلیس کشیده را در روز ششم کنونی و سابق دولت

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

به عنوان در سراسر کشور تظاهرات موجب مرگ یک مرد سیاه پوست در بازداشت پلیس کشیده را در روز ششم کنونی و سابق دولت مقامات یکشنبه هشدار داد که تظاهرات توده ای می تواند منجر به امواج جدید از coronavirus عفونت.

"وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی از مسائل بیرون آمدن از آنچه اتفاق افتاده در هفته گذشته اما یکی از آنها در حال رفتن به می شود که زنجیره ای از انتقال تبدیل خواهد شد روشن از این گردهمایی" سابق غذا و داروی کمیسر اسکات Gottlieb گفت: در مصاحبه ای در رادیو فردا' "چهره ملت است."

او اشاره کرد که در مینه سوتا است که ضربه سخت گیر دیده بود یک چشم انداز مثبت در موارد و بستری شدن در بیمارستان در روزهای اخیر.

"ما هنوز جیب گسترش در جوامع هستند که تحت کنترل خوب گفت:" گوتلیب است که ارائه مشاوره به دولت فرمانداران و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت خود coronavirus پاسخ.

او همچنین به توجه به این ویروس' آستین ، تاثیر و مردم اسپانیایی زبان که در حال ابتلا و مرگ ناشی از آن در نامتناسب نرخ. کم درآمد و پر ازدحام مسکن دسترسی محدود به مراقبت های بهداشتی و نرخ بالا از شرایط اساسی شدند همه عوامل قرار داده است که این جوامع در معرض خطر بیشتری او گفت:.

"من فکر می کنم آن را نشانه ای از گسترده تر نژادی و بی عدالتی در کشور ما که ما نیاز به کار برای حل و فصل" گوتلیب گفت.

در مصاحبه با سی ان ان, مریلند, رژیم صهیونیستی. لری هوگان یک جمهوری خواه گفت که او نگران این تظاهرات می تواند منجر به خوشه در موارد.

"هیچ سوالی وجود دارد که هنگامی که شما را به صدها یا هزاران نفر از مردم با هم در نزدیکی زمانی که ما رو به این ویروس در سراسر خیابان های آن را سالم" هوگان گفت.

آتلانتا شهردار Keisha لنس کف یک دموکرات گفت: در سی ان ان روز یکشنبه صبح که او بیش از حد بود که "بسیار نگران" در مورد گسترش coronavirus در جریان تظاهرات.

"آن را یک بیماری همه گیر و مردم از رنگ در حال گرفتن سخت تر," او گفت:. "ما در حال رفتن به طرف دیگر از این در چند هفته."

جیب آمریکایی ها در سراسر کشور به نظر می رسد به شانه دستورالعمل به پوشیدن ماسک و عمل اجتماعی فاصله بیش از آخر هفته جمع آوری در گروه های بزرگ در اعتراض به ناهار خوردن و یا لذت بردن از آب و هوای گرم.

فلوریدا پزشک که به کار گرفته coronavirus نتایج آزمون برای هزاران نفر از مردم برداشته شد و از پست خود به تازگی پس از مقامات متوجه او تا به حال قرار داده شده است در مشروط شدن توسط دولت هیئت پزشکی برای نادرست درمان بیماران مبتلا به HIV خورشید نگهبان گزارش شده است.

دکتر اریک Pantaleon نیز ذکر شده در اداره مبارزه با مواد مخدر پایگاه فلوریدا پزشکان که خریداری مقادیر زیادی مواد مخدر با توجه به Sun Sentinel.

مقامات دولتی قرارداد با Pantaleon و شرکت های پزشکی همکاران شبکه به ارائه نتایج از 12 coronavirus تست سایت در جنوب شرقی فلوریدا.

مقامات ممکن است متوجه شده او در مشروط شدن در ابتدا از آنجا که او یک شخص ثالث است که مشغول به کار در پایین دست از آزمایشگاه که با اجرای آزمون برای دولت Sun Sentinel گزارش شده است.

سایت های که Pantaleon بود با درگیر شده اند گرفتار تاخیر با برخی از بیماران در انتظار هفته ها یا حتی ماه ها برای دریافت نتایج با توجه به رسانه های محلی.

ساکنان که آزمایش آموزش داده شد به تماس Pantaleon اگر آنها دریافت نتایج خود را ظرف پنج روز. بسیاری از رسانه های محلی گفت او هرگز بازگشت تماس های خود را.

Pantaleon بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر یکشنبه.

در اولین مطالعه با مقیاس بزرگ بررسی coronavirus آنتی بادی در کودکان محققان در واشنگتن پیدا کردم که تقریبا 1 درصد از کودکانی که به بازدید از یک بیمارستان سیاتل در مارس و آوریل با آلوده رمان coronavirus حتی اگر بیشتر شد و نه علامتی.

در این بررسی که منتشر شد شنبه شده است و نظیر بررسی همچنین نشان داد که بسیاری از کودکان سیستم ایمنی بدن خنثی ویروس به سرعت ارائه امیدوارم که برای محققان در تلاش برای توسعه یک واکسن.

"اگر کودکان را در پاسخ به این ویروس پس از آن کودکان می تواند پاسخ به واکسن" این مطالعه همکاری نویسنده جانت Englund های عفونی-بیماری متخصص در بیمارستان کودکان سیاتل گفت: سیاتل تایمز. "و واکسن هایی که به کودکان داده می شود یکی از موثر ترین راه برای جلوگیری از گسترش بیماری در جامعه است."

"این فقط یک کودک گام" Englund اضافه شده است. "اما این است که به دانش من اولین مطالعه سرمی در کودکان است."

منطقه سیاتل یکی از اولین نقاط این کشور ضربه سخت coronavirus که به کشته شدن ده ها تن از ساکنان یک خانه سالمندان در شهر حومه پس از ظهور از موارد برای اولین بار در اواخر فوریه.

محققان با انجام آزمایشات سرولوژی در 1,076 کودکان مراجعه کننده به بیمارستان کودکان سیاتل بین 3 مارس و آوریل 24, که در طی آن زمان تایید موارد مشخصی در واشنگتن و پس از آن مخروطی ، اکثر بستری شده بودند به دلایل نامربوط به کوروناویروس.

یک کودک آزمایش مثبت آنتی بادی در ماه مارس دیگر نه در ماه آوریل با توجه به مطالعه است. هشت نفر از 10 نفر نمی مظنون به داشتن covid-19 بیماری ناشی از ویروس است.

لورا Stevens کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن