پاریس بیدار پس از 2 ماه به خواب به جهان قدیم به آرامی - Mon, 11 May 2020 PST

پاریس – پس از دو ماه توقف پاریس به آرامی بیدار در روز دوشنبه به جهان آن را از دست داده بود تحت مستند به عنوان

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

پاریس – پس از دو ماه توقف پاریس به آرامی بیدار در روز دوشنبه به جهان آن را از دست داده بود تحت مستند به عنوان آرایشگری, گل, ناخن سالن و برخی از کسب و کارهای دیگر بازگشایی شد – اما تحت اجباری اجتماعی فاصله مورد نیاز است.

مانند یک فقط-بیدار در شهر نور نیاز به مالش آن چشم در اولین روز از آرامش خانه حبس قوانین. مغازه داران در تلاش برای بازیابی ضرر و زیان ممکن است نیاز به صبر کنید روز برای پاریسی به کشف عادات روزانه از قبل از coronavirus متوقف ترین زندگی عمومی است.

"این یک بیت یک عمل از ایمان امروز" گفت: ادوارد Lefebvre که سر از کسب و کار در منطقه شانزه لیزه خیابان بسته بندی شده با جمعیت از مردم محلی و گردشگران خارجی در زمان عادی.

تنها نیمی از خیابان را مغازه ها باز بود دوشنبه Lefebvreon گفت: بازتاب گسترده فرآورده های مورد نیاز با خیال راحت دریافت مشتریان و مردد گام های بسیاری از مردم در زمان نسبت به قبل از همه گیر روزمره.

"مشتریان را در یک روز. زمان آن طول می کشد برای دریافت استفاده می شود برای آمدن به خیابان شانزلیزه به بازگشت به پاریس" Lefebvre گفت: در مصاحبه با آسوشیتد پرس.

وسایل نقلیه شروع به پر کردن خیابان ها دوباره, اما وجود دارد هیچ ترافیک گزارش شده و بسیاری از مردم استفاده از دوچرخه به اطراف.

رستوران ها و کافه ها – در قلب فرانسه ضرب المثلی joie د vivre – هنوز در انتظار به یاد زمانی که آنها خواهد شد در کسب و کار و کافه زندگی می توانند رزومه تحت دولت فرانسه را مرحله به مرحله در بلند کردن اجسام از محدودیت های تحمیلی به بنیادی این کشور شیوع کروناویروس.

فرانسه ضربه سخت بود COVID-19 ضبط بیش از 26,000 ویروس-مرگ و میر ناشی از یکشنبه شب. این ویروس هنوز هم در گردش است. مقامات در تلاش برای برقراری تعادل بین سلامت عمومی و تقویت اقتصاد به عنوان موارد plateaued دوباره بخش های متعدد در سراسر کشور. آنها را ارزیابی مجدد وضعیت در سه هفته و با احتیاط از موج دوم.

پاریسی رشد استفاده می شود برای شنوایی پرندگان و بوی هوای پاک در طول مستند ممکن است پیدا کردن برخی از جنبه های deconfinement ناخوشایند مانند رانندگان بوق می زدند و تجهیزات سنگین در پایتخت هزاران نفر از سایت های ساخت و ساز از یک منبع ناخوشایند بیراهه و سر و صدا که غرق کردن برای تلفن های موبایل از طبیعت.

یک کارگر ساختمانی در سمت چپ بانک پروژه مسکونی شده است که در این آثار به مدت دو سال گفت: این لذت را به عقب بر کار پس از یک دوره خانه حبس کردم که کمی طولانی است. برای محافظت در برابر قرار گرفتن در معرض ویروس ماسک های واجب برای کارگران اسپری ضد عفونی کننده دست در محل در اطراف سایت بزرگ و خدمه با استفاده از یک راه و مسیر را برای حرکت از یک طبقه به طبقه اجتماعی را حفظ فاصله.

پاریسی donned سنگین کت برابر blustering باد و آب و هوای سرد به قدم زدن از طریق محله های خود را بدون اجازه ورقه آنها نیاز به سرمایه گذاری برای فقط چند مجاز اهداف: مواد غذایی, خرید کوتاه رفتن و ضروری کسب و کار.

در حال حاضر فرانسه سفر می تواند از نظر قانونی در شعاع (60 مایل از خانه های خود.

برای بسیاری از مغازه داران و بقا ممکن است بستگی به سرعت دلربا همه دوباره یک چالش خاص با فاصله گرفتن از قوانین است که برای نگه داشتن بعضی از انتظار در درب را وارد کنید.

"این خواهد بود بازگشت اما به آرامی گفت:" گلفروش Iswar Boodhoo که مغازه واقع در یک استراتژیک گوشه ای از Montparnasse منطقه یک در سمت چپ بانک, سرگرمی, امد و شد زیاد.

"مردم نبوده است ، آنها بسیاری از مشکلات و گل, لوکس," او گفت:.

Lefebvre, از شانزه لیزه کسب و کار منطقه bemoaned آنچه او گفته شده است 18-ماه-طولانی اقتصادی "فاجعه" برای پاریس از تظاهرات با جلیقه های زرد جنبش معترضان به یک عمده حمل و نقل اعتصاب بیش از اصلاحات در حقوق بازنشستگی و سپس coronavirus بحران است.

"با این وجود ما باز پر از امید, حتی اگر آن را به زمان طولانی برای reconquer," او گفت:. "این مهم است برای شهری مانند پاریس به زندگی دوباره است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن