Andrea گابور: ایالات متحده مدارس باید بازگشایی — با خیال راحت

تحصیل آنلاین شکست خورده است. مدارس آمریکا نیاز به بازگشایی در پاییز.آن را در حال حاضر تبدیل به آشکار است که رژ

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

تحصیل آنلاین شکست خورده است. مدارس آمریکا نیاز به بازگشایی در پاییز.

آن را در حال حاضر تبدیل به آشکار است که رژیم غذایی مداوم آنلاین آموزش در محل قرار داده برای این بیماری همه گیر کوروناویروس نه تنها درد نکنه بچه های تحصیلی و افزایش غيبت است اما کمک به اضطراب و افسردگی و احتمالا حتی تشدید مشکلات سلامتی مانند چاقی است.

"همه سیاست ملاحظات برای سال تحصیلی آینده باید با هدف داشتن دانش آموزان حضور فیزیکی در مدرسه" آکادمی اطفال آمریکا گفت: در گزارش ماه ژوئن.

چند متحده شروع به مقابله با چالش برقراری تعادل ثابت خسارت وارده توسط ناکافی فن آوری اینترنت و عمیق تر کاستی های آموزش دیجیتال در برابر نامشخص خطرات ناشی از COVID-19 عفونت است.

از آن گذشته زمان برای قرار دادن کنار سیاست است. می گوید که هنوز آماده باید قرض گرفتن از کشورهای دیگر. کالیفرنیا و نیوجرسی دقیق نقشه برای مثال می دانیم که هر منطقه باید طرح خود را بر اساس نیازهای محلی و بهداشت و درمان-مراقبت از واقعیت. آنها برای جلوگیری از حکم به جای ارائه پیشنهادات خود را برای همه چیز از مبهوت-برنامه کلاس گزینه را فعال اجتماعی فاصله به استراتژی برای بارگذاری اتوبوس مدرسه با خیال راحت به تجهیزات و پروتکل های بهداشت برای جلوگیری از عفونت های ویروسی.

در مقابل فلوریدا در میان COVID-19 سنبله است که در میان چند متحده الزامی است که تمام بازگشایی مدارس روزانه برای فرد آموزش — بخشنامه که مسلما غیر ممکن است به دنبال با خیال راحت.

وجود دارد هیچ راه حل ایده آل. افتتاح مدارس مستلزم برخی از خطرات — اگر کودک-مراقبت از مراکز که ماند باز در شهر نیویورک که در آن کشور همه گیر کانون و مدرسه reopenings در اروپا اخیرا نشان می دهد که این می تواند نگهداری می شود بسیار کم است.

اولین اولویت باید برای بازگشت کودکان پیش-K از طریق کلاس سوم به فرد در آموزش. دانش آموزان بزرگتر نیز خواهد شد نیاز به ملاقات در فرد است. اما با شکستن کلاس را به گروه های کوچکتر مدارس می توانند با ایجاد چرخش برای ملاقات با گفتن دو روز در هفته در فرد و دو روز کار بر روی پروژه های در صفحه اصلی. مخلوط برنامه در مدرسه و خارج از مدرسه کار خواهد اجازه می دهد تا مدارس برای آزمایش عملی در پروژه های که در حال حاضر رایج در میان هر دو خصوصی و عمومی مترقی مدارس. آموزش علوم و مطالعات اجتماعی و هنر می تواند شامل دانش آموزان با خیال راحت و مولد تحقیق محلی آبراه معماری و گونه پرنده در روز زمانی که آنها در مدرسه است.

متاسفانه فقدان رهبری در برخی از ایالت ها می تواند مانع توانایی مدارس برای بازگشایی با خیال راحت.

بازگشایی مدارس با خیال راحت اخلاقی ضروری است. معلمان به عنوان اساسی به عنوان پرستاران و مواد غذایی تحویل کارگران شده اند که در این بیماری همه گیر مقدم است. مناطق آموزش و پرورش نیاز به همکاری با مربیان به منظور توسعه محلی پروتکل های است که اطمینان هر دو نگران پدر و مادر و معلمان است. و معلم رهبران اتحادیه — که برخی از آنها باید خودداری کردند در بازگشت به مدرسه در طول همه گیر — باید بخشی از راه حل است.

Andrea گابور سابق سردبیر هفته کسب و کار و U. s. اخبار & گزارش جهانی است بلومبرگ صندلی از کسب و کار روزنامه نگاری در کالج از دانشگاه نیویورک و نویسنده کتاب "پس از آموزش جنگ: چگونه مدارس هوشمند Upend کسب و کار از اصلاحات است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن