کولر آبی: Virtual تغییرات را خراب نمی دیگر Bloomsday - سه شنبه, 16 Jun 2020 PST

توسط جولین A. Luebbers سخنگوی-نقد و بررسی در اسپوکن اگر به شما می گویند کلمه "Bloomsday" هر کس بلافاصله فکر

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

توسط جولین A. Luebbers سخنگوی-نقد و بررسی

در اسپوکن اگر به شما می گویند کلمه "Bloomsday" هر کس بلافاصله فکر می کند – به درستی – از جاده مسابقه هر مه (ماه سپتامبر این سال) که در آن 50,000 مردم سیل در خیابان های شهر به اجرا تنه زدن و راه رفتن. اما در دیگر نقاط جهان از دوبلین به نیویورک و یا در هر دانشگاه به زبان انگلیسی بخش "Bloomsday" اشاره به چیزی کاملا متفاوت است.

برای بسیاری از Bloomsday جشن سالانه از جیمز جویس 1922 مدرن رمان "اولیس." به جای کار کردن شدید عرق در روز قیامت تپه شرکت کنندگان در Bloomsday جشن سنتی لباس در دوره لباس و – با enunciated ایرلندی r را بخوانید معابر از جویس رمان.

با توجه به این رمان coronavirus جشنواره امسال است که به طور کامل آنلاین و در حالی که جشن شده اند ramping تا بیش از گذشته چند روز تعطیلات واقعی است بر ما: ژوئن 16.

در این سال Bloomsday ویژگی های همه بازیگران از بازیگران, هنرمندان و دیگر جویس طرفداران خواهد شد که خواندن فصل از "اولیس" در bloomsdayfestival.ie و جیمز جویس مرکز کانال یوتیوب. نگه داشتن خواندن برای جزئیات بیشتر در مورد چه کسانی و چه با درگیر امروز فعالیت است.

اما آنچه در مورد این کتاب این است که ارزش جشن? پروفسور چارلز اندروز از ضربه شارپی دانشگاه که متخصص در قرن 20 و ادبیات ایرلندی, خلاصه رمان:

"این رمان طولانی و دشوار است که به جزئیات گسترده در مورد دو شاید سه شخصیت اصلی است. شما یاد بگیرند که بسیار در مورد آنها اما کل کتاب تنظیم شده است به طور کامل در یک روز: 16 ژوئن 1904. این جزئیات در مورد همه چیز شما احتمالا می تواند تصور کنید در مورد آنچه اتفاق افتاده است."

رمان می گیرد در دوبلین. در یک سال نرمال Bloomsday جشن ها می تواند شامل retracing مراحل از شخصیت های کتاب از طریق دوبلین و یک سری از جشنواره های خیابان. نیست که امکان پذیر است این سال است.

"این مورد نسبتا صلح آمیز لحظه ای در دوبلین تاریخی زندگی و در عین حال همه این کمی چشمک می زند از خشونت است که اتفاق می افتد در تمام طول و به عنوان جویس نوشتن است. او در حال نوشتن در شروع جنگ جهانی اول و او نوشتن را از طریق زمان عید پاک رو به افزایش وجود دارد به عنوان انواع باور نکردنی خصومت در دوبلین خود را.

"این کتاب به پایان رسید و فقط پس از تشکیل دولت آزاد ایرلند است که فوق العاده ستیز و انشعابات این جزیره به زمان شمالی-جنوبی پیکربندی. پس از آن این کتاب است که در آن شما احساس می کنید مانند شما در یک روز به طور منظم و در عین حال وجود این بنای خشونت. ... من که خیلی prescient و جاری است."

چیزی در مورد این رمان هنوز هم قطاری تصورات مردم در سراسر جهان. خوانندگان برای جشنواره امسال عبارتند از "بازی تاج و تخت" بازیگر Aidan Gillen, "Outlander" ستاره Caitriona Balfe ملی کتاب نویسنده برنده جایزه Colum McCann و بسیاری دیگر از قابل توجه بازیگران و هنرمندان و دیگران.

جشنواره فیلم فروشگاه شامل "لوسیا جویس: ظرفیت کامل" در دسترس آنلاین, بازیگران Evanna Lynch (Luna Lovegood از "هری پاتر" فیلم). فیلمساز تامی Creagh خواهد ساخت خاص در دسترس Joycean فیلم کوتاه برای مدت Bloomsday همچنین آنلاین در دسترس با یک سری از آثار دیگر.

مجموعه ای از ماراتن خوانش یک پخش رادیو و دیگر بیش از زوم میزبانی Sweny داروسازی در دوبلین خواهد شد جریان از طریق پایان Bloomsday.

وجود دارد بسیاری از دیگر آثار هنری از فیلم و خوانش به تئاتر renditions و بصری قطعات در دسترس آنلاین در bloomsdayfestival.به عنوان مثال. در این سال به ارمغان می آورد بسیاری از فرصت های بزرگ برای لذت بردن از هنر از دور و Bloomsday جشنواره دهندگان را مونتاژ متنوع و مجموعه فوق العاده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن