آیا لیزر موهای زائد مردان سرطلان زاست؟

همانطور که می دانید یکی از روش های از بین بردن موهای زائد،  لیزر آن است. لیزر موهای زائد آقایان و چه خانم

توسط NASERINEWS در 27 دی 1400

همانطور که می دانید یکی از روش های از بین بردن موهای زائد،  لیزر آن است. لیزر موهای زائد آقایان و چه خانم ها توسط دستگاه لیزر انجام می شود. عمل لیزر موهای زائد توسط دستگاه لیزر انجام می شود. دستگاه های رایج لیزر، الکساندرایت و دایود هستند.

لیزر موهای زائد آقایان به چند جلسه نیاز دارد؟

لیزر موهای زائد آقایان به دلیل بالا بودن میزان تراکم موهای آن ها نسبت به بانوان طبیعتا به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارد، تا نتیجه دلخواه حاصل شود. هر جلسه از لیزر موهای زائد آقایان و حتی خانم ها ماهی یکبار صورت می پذیرد.

قبل از لیزر موهای زائد، باید به چه نکاتی توجه شود؟

حتما قبل از لیزر مکان مورد نظر را شیو کنید و بهداشت فردی را رعایت کنید. چرا که عملکرد لیزرموهای زائد در از بین بردن فولیکول های مو است و تاثیر تابش اشعه لیزر بر روی فولیکول های مو می باشد و نیازی نیست موها حتما بلند باشند.

آیا لیزر موهای زائد آقایان خطرناک است؟

باید بگوییم خیر، لیزر موهای زائد آقایان هیچ خطری را به دنبال ندارد و شما هر ناحیه از بدنتان را مد نظر داشتته باشید می توانید لیزر کنید و برای همیشه از شر موهای زائد بدنتان راحت شوید.

از جمله نواحی که بعضی از افراد از لیزر آن می ترسند، ناحیه تناسلی و زیر بغل است اما توجه داشته باشید که  اشعه ی لیزری که روی پوست شما زده می شود آسیبی به غدد تناسلی و غدد زیر بغل نمی رساند چرا که اشعه لیزر فقط به لایه ابتدایی پوست وارد می شود و غدد مربوطه مصون باقی می مانند.

هزینه لیزر موهای زائد آقایان چقدر است؟

همانطور که گفته شد، با توجه به بالا بودن تراکم و میزان ضخامت موهای اکثر آقایان، چون به تعداد جلسات بیشتری نسبت به بانوان برای حذف موهای زائد خود  نیاز دارند، بنابراین میزان هزینه آن ها نسبت به خانم ها بیشتر خواهد بود.

برای اطلاع از هزینه ها به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://b2n.ir/e61912

لیزر موهای زائد آقایان چه عوارضی دارد؟

لیزر موهای زائد آقایان به خودی خود عوارض خاصی ندارد و تنها عوارض ناچیز حاصل از لیزر موهای زائد قرمزی پس از لیزر موهای زائد است که چیز مهمی نمی باشد.

اما باید دقت کنید که برای لیزر موهای زائد حتما به مراکز معتبر لیزر موهای زائد مراجعه کنید تا نتیجه مطلوب و دلخواه خود را بدست آورید، به دلیل اینکه با سهل انگاری در این امر ممکن است پس از انجام لیزر، در نواحی لیزر شده  لک ایجاد شود و رنگ پوستتان را تغییر دهد.

لیزر موهای زائد آقایان چه مزایایی دارد؟

همانطور که گفته شد بزرگترین مزیتی که لیزر موهای زائد آقایان دارد، خلاص شدن همیشگی از شر موهای زائد بدن است و این درحالی است که با استفاده از روش های دیگر حذف موهای زائد، مشکل رویش مجدد موهای زائد را داشتید. از مزیت دیگر لیزر موهای زائد آقایان می توان به صرفه بودن آن از لحاظ هزینه ای اشاره کرد.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن