نگران کننده تعداد بالایی از اسپوکن دانش آموزان نیست درگیر در یادگیری آنلاین - Sun, 10 May 2020 PST

آموزش و پرورش است که در ادامه بیشتر یا کمتر در چهره COVID-19 pandemic – بیشتر برای خانواده ها با منابع کمتر بر

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

آموزش و پرورش است که در ادامه بیشتر یا کمتر در چهره COVID-19 pandemic – بیشتر برای خانواده ها با منابع کمتر برای کسانی که بدون.

و به صورت نگران کننده بالا بودن تعداد دانش آموزان در اسپوکن و بقیه ملت واقعی یادگیری اتفاق می افتد نیست در همه. با وجود تلاش های اسپوکن مدارس و مناطق دیگر بسیاری از خانواده ها را به سادگی داده می شود.

این دلایل عبارتند از: عدم اتصال به اینترنت و آنلاین تخصص و همچنین فقر همه گیر مربوط به بیکاری و بی خانمانی.

هشت هفته در برخی از پدر و مادر را ضربه زدن به نقطه شکستن.

"برای برخی از خانواده ها و مدرسه ممکن است اولویت در این نقطه" گفت: Tricia Kannberg اصلی شاهوار مدرسه ابتدایی در شمال شرق اسپوکن که در آن هفت نفر از هشت دانش آموزان دریافت رایگان و یا کاهش قیمت وعده های غذایی.

هفته گذشته در شاهوار تنها 49 درصد از دانش آموزان وارد شده به هوشمندانه منطقه اصلی پلت فرم برای آموزش از راه دور و دروازه ورود به دیگر برنامه های کاربردی آنلاین.

"در واقع من غافلگیر شده بود در 49%" گفت: Kannberg که گفت: معلمان و کارکنان در حال رسیدن به کسانی که غایب هستند. "مدرسه را محل امن و شاید محل سکونت فعلی خود را ندارد امن ترین مکان است."

خوشبختانه هوشمندانه باری رشد به طور پیوسته از رخصتی بهار که بیشتر خانواده ها تنظیم کرده اند به آموزش از راه دور. دو هفته پیش تنها 35 درصد از شاهوار دانش آموزان ورود به سیستم در.

"وجود دارد یک چشم انداز مثبت از آنجا که آن را تبدیل به بسیار روشن به پدر و مادر است که ما در برای مسافت های طولانی" Kannberg گفت.

مشکل این است که districtwide و در سراسر کشور. از ناحیه 34 مدارس ابتدایی تنها 12 تا به حال بیش از 70 درصد از دانشجويان در ورود به نرم افزار برای دسترسی به آموزش از طریق ویدئو کنفرانس و یا آنلاین مدرسه.

در پنج, مدارس, مشارکت کمتر از 50%; تمام واقع در شمال شرق Spokane. در مقابل باهوش باری بودند بالاترین در مدارس در شمال غربی آرکانزاس و جنوب تپه.

چند تن از معلمان در هفته گذشته گفت: آنها گمان می کنند به عنوان چند به عنوان 10 درصد از دانش آموزان خود را به طور کامل درگیر در آموزش از راه دور.

این شماره ها تایید آنچه مربیان در حال حاضر مشکوک: coronavirus همه گیر و بسته شدن از ساختمان مدرسه را تنها گسترش آموزش شکاف بین خانواده ها با منابع و کسانی که بدون.

در سراسر کشور معلمان هستند گزارش که تلاش خود را در آموزش از راه دور در حال شکست برای رسیدن به تعداد زیادی از دانش آموزان است.

صدها نفر از هزاران نفر از دانش آموزان هنوز هم بدون کامپیوتر و یا دسترسی به اینترنت. کسانی که ورود برای دسترسی به درس و مشق شب را بی شماری از حواس او را پرت: آنها نگهداری از خواهر و برادر های یک لپ تاپ با سه خواهر و برادر دیگر و یا شاید دروغ گفتن در بستر در طول درس.

برای دیگر کودکان, یادگیری مختل شده است به این دلیل ساده که خانواده خود را نمی کند یک چاپگر.

"ما می دانیم که این وضعیت باعث شده است بسیاری از تروما برای خانواده ها" کاردانی سرپرست آدم Swinyard گفت: هیئت مدیره مدرسه به تازگی. "ما کار کرده اند سخت به ارائه راهنمایی به ما خانواده ها و کارکنان است."

در اسپوکن مدارس دولتی انتظارات ساده هستند و آنها به وضوح توضیح داده شده در این منطقه سایت.

در ضمن ورود هوشمندانه به دانش آموزان باید خود را بررسی کنید Office 365 ایمیل و/یا مایکروسافت تیم های حساب در ابتدای هر هفته برای پیدا کردن برنامه برای این هفته است.

آنها انتظار می رود برای تکمیل تکالیف روزانه خود را و معلمان به دستورالعمل در مورد نحوه ارسال کار برای بازخورد و درجه بندی.

همچنین دانش آموزان را تشویق به حضور هفتگی زنده جلسات توسط خود معلم است.

چگونه بسیاری از آنها واقعا درگیر در آموزش از راه دور? هیچ کس کاملا مطمئن است به خصوص در مدارس و دبیرستان به دلیل دانش آموزان کمتر متکی هوشمندانه است.

در مدرسه ابتدایی سطح مشارکت ممکن است به بالاتر از باهوش باری Swinyard یادداشت های, چرا برخی از دانش آموزان ممکن است نشانه دیگر از راه دور-آموزش نرم افزار و رفتن مستقیم به کسانی که دور زدن هوشمندانه است.

از سوی دیگر اصل تعامل ممکن است حتی پایین تر به دلیل برخی از در حال ورود به باهوش و سپس راه رفتن دور.

که ارائه یک پیگیری مشکل برای مدارس که تکیه بر باهوش باری به عنوان روش اصلی اندازه گیری مشارکت.

"ما در حال تلاش بسیاری از چیزهایی که برای رسیدن به دانشجویان و حرکت آنها را به فن آوری" Kannberg گفت. "ما قرار داده بسیار قوی اقدامات به نگه داشتن آنها را درگیر و ما در حال کار سخت برای رسیدن به دانش آموزان است.

"همچنین ممکن است برخی از درگیر شدن در راه های مختلف. آنها ممکن است با استفاده از راهنمای و یا پدر و مادر هستند و مصرف آن خود را در حال رفتن به وب سایت های دیگر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن