تیمبرولوز, NBA, عضویت در کلینیک مایو در coronavirus مطالعه

مینیاپولیس—به زودی کلینیک مایو امیدوار است که قابل آزمایش پادتن است که اگر تشخیص بدن را توسعه داده است دفاع به

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

مینیاپولیس—به زودی کلینیک مایو امیدوار است که قابل آزمایش پادتن است که اگر تشخیص بدن را توسعه داده است دفاع به coronavirus تنها با سیخونک بحرکت واداشتن بیمار انگشت.

به منظور افزایش دقت این تست مایو است داوطلب خدمت سربازی به کمک NBA از جمله تیمبرولوز که همه تبدیل به بخشی از کلینیک جامع آزمایش پادتن مطالعه است. محققان امیدوارند به اینسو انسو جمع کردن اطلاعات بیشتر در مورد پاسخ بدن به عفونت کرونا ويروسی و تعیین کنید که چگونه گسترده شده است در سطح ایالت و سراسر کشور.

این مهم همکاری های ورزشی و پزشکی با گرگ ها و ارتباط آنها با مایو کلینیک, کمک به رهبری NBA شرکت در مطالعه.

"تست برای آنتی بادی یک چیز است و سپس بخش دوم تفسیر آن و گفت: آنچه که واقعا در چیست ؟" گفت: دکتر پریا Sampathkumar یک مشاور در بخش بیماری های عفونی در کلینیک مایو. "من فکر می کنم آن را به چند هفته قبل از ما می دانیم آنچه اهمیت آنتی بادی است. آیا معنی که مردم واقعا حفاظت شده وجود دارد و یا سطح آنتی بادی که محافظ?"

که یکی دیگر از سوال مایو کلینیک امید به پاسخ در مطالعه خود از آنتی بادی — چه نوع ایمنی بدن به عفونت مجدد?

کلینیک مایو که در حال حاضر ظرفیت برای انجام حدود 20 ، 000 آنتی بادی آزمایش در هر روز در سراسر جهان, به گفته یک سخنگوی دارای نمونه های جمع آوری شده از بازیکنان NBA و کارکنان با استفاده از یک خون قرعه کشی و انگشت-خراش روش. آن است مقايسه نتايج حاصل از هر دو آزمون برای دیدن اگر انگشت خراش است به عنوان قابل اعتماد به عنوان خون قرعه کشی.

انگشت خراش آزمون را "بسیار راحت تر برای همه" Sampathkumar گفت و محققان در تلاش هستند تا ببینید که آیا آنها می تواند با استفاده از این روش در حال حرکت رو به جلو است.

Sampathkumar گفت: NBA شده است "بسیار سخاوتمندانه" اجازه می دهد در لیگ به ذخیره نمونه آن جمع آوری به reanalyze برای کسب اطلاعات بیشتر مانند اندازه گیری چقدر ایمنی بدن ممکن است پس از مبارزه با ویروس.

"ما قادر به بازگشت و تکرار برخی از آزمایشات بر روی نمونه و به طور مستمر دریافت اطلاعات بیشتر," او گفت:. "بنابراین آنچه که ما در حال حاضر یک تصویر لحظهای در زمان و آنها نیز مایل به توان مجددا در سریال فواصل."

NBA عمده بود حرفه ای ورزش فوتبال در آمریکای شمالی به آن اعلام شد تعلیق آن فصل پس از جاز مرکز رودی Gobert آزمایش مثبت برای coronavirus در مارس 11. این مطالعه می تواند کمک به لیگ گارنر اطلاعات بیشتر در مورد چگونه آن را می توانید با خیال راحت از سر فصل آن.

چه چیزی باعث NBA نامزد ایده آل برای این مطالعه ؟ بخشی از پاسخ این است که با طبیعت از ورزش و فرهنگ آن. بازیکنان NBA صرف مقدار زیادی از زمان با هم. آنها به اشتراک گذاشتن بسیاری از تجهیزات و نزدیکی به هر یک از دیگر در دادگاه در رختکن و در هواپیما.

یک مطالعه از بازیکنان NBA ممکن است به محققان یک ایده بهتر از چگونه coronavirus گسترش به خصوص در میان افرادی که به این ویروس هستند اما بدون علامت و یا فقط علائم خفیف.

لیگ اصلی بیس بال کارکنان و همچنین شرکت در یک آنتیبادی مطالعه انجام شده توسط محققان در دانشگاه استنفورد, دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و پزشکی ورزشی تحقیقات و تست های آزمایشگاهی. که مطالعه در بر داشت 0.7 درصد از افراد تا به حال شده است شما با کوروناویروس.

برای گرگ دخالت در مطالعه بازدید نزدیک به خانه. آنها به مدت طولانی همکاری با مایو کلینیک و مرکز کارل-آنتونی شهرهای اهدا 100.000 دلار (آمریکا) به مایو برای مقاصد پژوهشی قبل از مادرش ژاکلین درگذشت این ویروس در ماه آوریل است. رابی سیککا گرگ ها' معاون رئیس جمهور از بسکتبال عملکرد و تکنولوژی به سازماندهی تیم و لیگ دخالت در مطالعه است.

"ما مشتاقانه درک آنچه که در گذشته اتفاق افتاده است چه آنتی بادی آزمایش را به ما بگویید" سیککا گفت. "قطعا وجود دارد یک نقش است که در بررسی اپيدميولوژيک و در باز کردن برخی از نقاط کشور و درک واقعا که ما نسبت به گله ایمنی است که نزدیک نیست."

اما شما باید برای شروع با داده ها و این که چه مایو گرفتن از NBA است.

"خواهد شد که در یکی از بسیاری از قطعه از اطلاعات است که به طور بالقوه می تواند مورد استفاده برای ارزیابی ایمنی از چیزهایی که در حال حرکت رو به جلو" Sampathkumar گفت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

Sampathkumar گفت: این آزمون است که به دنبال حضور آنتی بادی های IgG که بگویید پزشکان یک فرد آلوده شده است. آن را نمی کند, شناسایی آنچه Sampathkumar به نام "خنثی" آنتی بادی است که می تواند بگوید چقدر حفاظت فرد از عفونت است.

"امید است," او گفت: "ما در نهایت می توانید بگویید اگر, مناطق وجود دارد که در آن تعداد زیادی از مردم با آنتی بادی است که کمی وجود دارد و خطر مداوم انتقال مقابل سایر نقاط کشور از دیگر بخش هایی از دولت که در آن سطح آنتی بادی در میان جمعیت وجود دارد بنابراین تعداد کمی از مردم با آنتی بادی شما نیاز به ادامه به بسیار مراقب باشید در مورد اجتماعی فاصله پوشش و جلوگیری از عفونت."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب