آیداهو کارفرمایی Colton ریچاردسون به دست فصل آینده - شنبه, 20 Jun 2020 PST

کارفرمایی Colton ریچاردسون نمی خواهد با آیداهو فوتبال برنامه در سال 2020 به دلیل اعتباری-ساعت موضوع ناشی از یک

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

کارفرمایی Colton ریچاردسون نمی خواهد با آیداهو فوتبال برنامه در سال 2020 به دلیل اعتباری-ساعت موضوع ناشی از یک پزشکی برداشت در پاییز 2019 در لوستن دبیرستان فارغ التحصیل کرد.

ریچاردسون که دو فصل واجد شرایط در سمت چپ باقی خواهد ماند ثبت نام در UI. او قصد دارد در بازگشت به این تیم و او گفت که او و مربی پل Petrino سخن گفته اند که امکان.

"من گفتگو با پدر و مادر من هر روز بیشتر ما در مورد آن صحبت کنید – من باید دوباره من نمی خواهم برای انتقال من می خواهید به وجود دارد," او گفت:. "من تصمیم درست رفتن به آیداهو. من می خواهم برای اثبات به هم تیمی های من و مربیان است که به اعتقاد من هنگامی که آنها به من این پیشنهاد را که من می توانید به عقب می آیند که این است که چرا آنها به من ارائه دهد."

حدود سه هفته پس از متحمل آسیب مچ پا Oct. 19 برابر Idaho State – یک در یک رشته طولانی از آسیب های پس از خود واقعی سال اول در سال 2017 – ریچاردسون خارج از مدرسه به بهبود ذهنی خود را به خوبی بودن و به دست آوردن مجدد شور و شوق برای یک بازی است که گرفته شده مراجعه کنند.

"در برابر ایالت آیداهو من واقعا به آن, پس از آن من دوباره صدمه و این نوع از تحت فشار قرار دادند من به بد حالت روانی," او گفت:. "سپس من باز به (تیمی و کارکنان) در مورد آنچه که من قرار بود از طریق, چرا که آنها می دانستند که من می خواهم مجروح شده است بسیاری از زمان من می خواهم در اینجا بوده است. من فقط می خواهم شروع به از دست دادن عشق به فوتبال است."

در ابتدا آن را دشوار است برای ریچاردسون برای آمدن به مقابله با وضعیت به اعتراف است که صدمات چپ او را تخلیه عاطفی. اما از طریق صادقانه و مهم بازتاب و بحث و گفتگو با عزیزان سابق دو بار کلاس 5A Inland Empire MVP لیگ آمده است برای مشاهده آن از دیدگاه های مختلف.

"من صحبت از طریق آن با پدر و مادرم و این نوع از یک برکت و رحمت در لباس مبدل" او گفت:. "عشق به فوتبال نبود همیشه وجود دارد در طول کالج حرفه ای. ... اما در حال حاضر اینجا نشسته تضمین می کنم در سال آینده بدتر خواهد شد. من میخوام از دست این بازی برای مطمئن بنابراین هدف من این است که قطعا می آیند.

"من ذهن من و بدن راست به جایی که آنها باید. من می دانم که من در جای مناسب در حال حاضر. زمانی که من می آیند و بازی این دو سال دوباره, من می تواند به مردم نشان می دهد آنچه که من می توانید انجام دهید."

او گفت که او در حال حاضر می خواهد به باز کردن خود را در مورد وضعیت امید توانمندسازی دیگران دچار مشکلات مشابه به صحبت کردن و نگه داشتن آن در.

"من می خواهم به یک مرد که می تواند کمک به," او گفت:. "من فقط در انتظار است به همه بگویم که من قصد دارم به راه راست و پایین ، در این نوع از سخت به بحث در مورد آن. در حال رشد در مزرعه, آیداهو, کشور, پسر, شما واقعا صحبت کردن در مورد احساسات خود را به خصوص اینکه یک ورزشکار. من هرگز واقعا فکر کردم من می تواند بحث در مورد این نوع از چیزی."

ریچاردسون با اشاره به زمان می reinstill شور و شوق برای ورزش و او را حتی گرسنه به خود را انجام خرابکاری اهداف است که باید تغییر نمی کند.

همه در حالی که او مشغول به کار خستگی ناپذیر برای دریافت مناسب. 6-پا-4 سیگنال-caller گفت: او را به حدود 245 پوند پس از بازی بسیاری از کالج حرفه ای بین 260-270.

"در پایان روز با آنچه که من در وزن و در حال حرکت به همان سرعتی که من می توانم – زانو آسیب تکان مغزی شد و از آنجا که" او گفت:. "من در حال حرکت خیلی بهتر; شما قطعا می توانید ببینید پیشرفت. من هنوز مشغول به کار است. من می خواهم به پایین به حدود 230 و بازی در آنچه که من در دبیرستان بود."

ریچاردسون به نظر می رسد در 12 بازی در سه فصل برای خرابکاری از جمله سه شروع می شود – یکی در هر سال است. او 93-از-174 عبور برای 1,203 متری با نه touchdowns و هشت interceptions و نشان داده است جهش اب زیر کاه گریزپا خارج از جیب.

در اخیر ظاهر در یک 45-21 تار و مار از Bengals در Oct. 19 او انداخت برای 289 متری و اختصاص سه touchdowns, آتش زدن ISU خود را در بهترین بازی تا کنون قبل از خروج با یک آسیب در سه ماهه سوم – آن که در آن نقطه او شروع به در نظر گرفتن یک استراحت از ورزش است.

ریچاردسون در زمان حداقل جرقه بزند بعد از اینکه پیش بینی شده به عنوان یک نویسنده به عنوان یک دانشجوی سال دوم در سال 2018 و به جای آن بخشی از یک کارفرمایی جوخه با میسون Petrino برای بخشی از سال است. او کشتی با مچ دست آسیب و چند تکان مغزی که فصل.

ریچاردسون بود دچار آسیب پا در سال 2017 آخر فصل مقابل گرجستان دولت که کنار او برای متعاقب آن بهار اردوگاه. او می خواهم خود را از دست داد اشتباه سال اول پس از مصرف بیش از اواخر سال 2017 برای مجروح استارت مت Linehan و پشتیبان Petrino.

ریچاردسون به نظر می رسد فقط در چهار بازی در سال 2019 حفظ خود را اشتباه.برای سال 2020 فصل ریچاردسون بود جدولبندیشده توسط بسیاری به عنوان مورد علاقه به بیرون آمدن در بالا در یک چهار راه کارفرمایی رقابت از طریق تجربه خود را در Petrino را جرم.

میگیرد آن را به صورت نقطه در حال حاضر خواهد بود 6-5 کانکتیکات فارغ التحصیل انتقال مایک Beaudry بالا-لایه اول جذب کالیب اردن – از اتحادیه دبیرستان در کاماس واشنگتن – و دوم Nikhil Nayar است که 4-برای-10 برای 32 متری در دو حرفه امداد ظاهر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن