aw_200706_virtual_wall - Sun, 05 Jul 2020 PST

واشنگتن – مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اعطا عمده امنیت مرزی قرارداد به کالیفرنیا فناوری راه اندازی خواهد شد که ب

توسط NASERINEWS در 16 تیر 1399

واشنگتن – مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اعطا عمده امنیت مرزی قرارداد به کالیفرنیا فناوری راه اندازی خواهد شد که با استفاده از هوش مصنوعی در مقیاس بی سابقه ای, جفت شدن رئیس جمهور غول پیکر سد فولاد با این نوع از "دیوار مجازی" طولانی مورد علاقه دموکرات ها برای جلوگیری از غیر قانونی عبور از مکزیک است.

پنج سال توافق بین ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی و Anduril صنایع خواستار این شرکت برای استقرار صدها خورشیدی موبایل برج های مراقبت های طراحی شده برای کار در مکان های ناهموار. با دوربین های دیجیتال و تصویربرداری حرارتی آنها تشخیص اشیاء در حال حرکت و تغذیه یک سیستم هوش مصنوعی قادر به افتراق میان حیوانات و انسان ها و وسایل نقلیه, ارسال موقعیت و نقشه برداری اطلاعات درست به تلفن همراه ایالات متحده ماموران گشت.

اثربخشی Anduril سیستم خلبان برنامه تا کنون و دولت را تعمیق تعهد به تکنولوژی افزایش آشکار – اگر بی دست و پا – سوال برای میهن مقامات امنیتی به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صرف میلیاردها دلار مالیات دهندگان به سرعت تا مرز دیوار پروژه. اگر Anduril سیستم می تواند نقطه مهاجران و قاچاقچیان از فاصله دور و ایالات متحده راهنمای عوامل درست به آنها چه نقطه از ساختمان هزینه مانع فیزیکی جدا شده در مناطق مرزی که در آن وجود دارد چند گذرگاه?

در مخالفت خود برای مغلوب ساختن پیشی جستن فیزیکی مرز مانع بسیاری از دموکرات ها باید ترویج "هوشمند" border تکنولوژی به عنوان یک موثر تر و ارزان تر جایگزین به 15 میلیارد دلار بتنی-و-فولادی نسخه مغلوب ساختن پیشی جستن است مسابقه ای را نصب و آن او است ترویج در کمپین بلیزرز.

USCIS قرارداد پنج شنبه اعلام کرد تعیین Anduril سیستم به عنوان یک برنامه "رکورد" به معنی یک تکنولوژی بسیار ضروری از آن خواهد شد اختصاص داده شده در مورد امنیت داخلی بودجه است. در حالی که مشخص نیست یک دلار مبلغ Anduril مدیران گفت: این توافق به ارزش چند صد میلیون دلار است.

CBP در بیانیه ای گفت: صبح روز پنجشنبه که قصد دارد برای استقرار 200 "مستقل نظارت برج" توسط 2022. آن را می گوید عوامل می تواند راه اندازی سیستم در یک محل در امتداد مرز فقط در دو ساعت.

"این برج را عوامل در این زمینه قابل توجه پا در برابر شبکه های جنایتکار است که تسهیل غیر قانونی مرزی فعالیت" گشت مرزی رئیس رادنی اسکات گفت: در بیانیه ای که اشاره نمی کند Anduril با نام. "بیشتر به نمایندگی های ما در مورد آنچه که آنها روبرو می شوند در این زمینه بیشتر با خیال راحت و به طور موثر آنها می تواند پاسخ" اسکات گفت.

دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن انتقاد کرده است مغلوب ساختن پیشی جستن مرز دیوار طرحها و گفت که او نمی خواهد به صرف پول در موانع فیزیکی. اگر انتخاب او را فشار شدید برای رد تهمت را امضا پروژه و آوردن بولدوزر و بیل را متوقف کند.

Anduril قرارداد برگ شرکت در یک موقعیت به سود بدون در نظر گرفتن نتیجه در ماه نوامبر با یک سیستم هوش مصنوعی است که می تواند تقویت جمهور فیزیکی دیوار و یا توسعه به نوع دیوار مجازی دموکرات ها گفته اند که آنها ترجیح می دهند.

"بدون توجه به جایی که ما به عنوان یک کشور ما در حال رفتن به نیاز به آگاهی موقعیتی در مرز" متی Steckman, Anduril ارشد درآمد افسر در مصاحبه ای گفت:. "مهم نیست که اگر صحبت کردن به یک دموکرات یا جمهوری خواه آنها معتقدند که این نوع از سیستم مورد نیاز است."

Anduril بنیانگذار 27 ساله Palmer Luckey فروخته شده قبلی خود شرکت Oculus به Facebook برای 3 میلیارد دلار در سال 2014. او مجبور شد در Facebook در سال 2017 پس از کمک مالی به یک pro-مغلوب ساختن پیشی جستن گروه خشم کارگران شرکت اما او انکار کرد که سیاست او را از کار اخراج شدند.

Luckey که بزرگ شده در جنوب کالیفرنیا اورنج کانتی کشت یک nerd-جنگجو تصویر پانسمان در فلیپ فلاپ و پیراهن هاوایی در حالی که در حال اجرا در شرکت او به نام بعد از یک شمشیر در "ارباب حلقه ها." شرکت های سرمایه گذاری به تازگی ریخت و یکی دیگر از $200 میلیون دلار به Anduril است که در حال حاضر به ارزش حدود 2 میلیارد دلار این شرکت گفت.

Steckman که قبلا برای پنتاگون پیمانکار Palantir گفت: Anduril را گسترده تر هدف این است که برای رقابت در بزرگتر و بیشتر سودآور دفاع پیمانکاری بازار است. مقابله با CBP اجازه می دهد تا Anduril به نمایش گذاشتن آن سیستم هوش مصنوعی, شبکه که همه دیدن سپر است که می تواند حفاظت از پایگاه های نظامی ایالات متحده و دیگر سایت های استراتژیک.

Anduril همچنین توسعه هوایی هواپیماهای بدون سرنشین است که می تواند مستقر شود برای تغذیه شبکه سیستم اما این شرکت اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای استفاده از این تجهیزات برای قرارداد خود را با CBP و به جای تکیه بر روی برج نصب دوربین تلفن همراه.

امنیت مرزی کارشناسان و Anduril مدیران می گویند شبکه سیستم است دستیابی به موفقیت در مرز فناوری به دلیل ادعای شرکت هوش مصنوعی نرم افزار قادر به تشخیص بین یک حیوان و یک انسان با 97 درصد دقت و کاهش تعداد دفعات عوامل پاسخ به سنسور باعث گاو, گوزن, گراز و دیگر پستانداران بزرگ سرگردان مرز.

سیستم استفاده نمی کند و تشخیص صورت و یا شخصی دیگر شناسایی تکنولوژی به حداقل رساندن نگرانی های حریم خصوصی به طور معمول در ارتباط با استقرار دولت قدرتمند تجهیزات نظارت در فضای باز. آن طراحی شده است در درجه اول برای استفاده در کنترل از راه دور مناطق مرزی با چند مردم مناطق شهری با بیش گذرگاه به ارائه نمایندگی با شرکت تماس "منطقه گسترده ای درک."

از آغاز مغلوب ساختن پیشی جستن ریاست جمهوری CBP مقامات در آغوش گرفت و اصلاح خود چشم انداز اصلی برای یک دیوار بزرگ به سبک عبرت در امتداد مرز در نتیجه این مشاهده از طریق جراحی bollard طراحی در حال حاضر تحت ساخت و ساز. CBP مقامات می گویند که مانع فیزیکی لنگر گسترده تر "سیستم دیوار" است که شامل لایه های مدار بسته از جمله دوربین و سنسور.

این Anduril سیستم می تواند مستقر در شیب دار کوهستانی و مناطقی که مانع ساخت و ساز امکان پذیر نیست و یا به عنوان یک لایه ثانویه با یک نمای پانوراما از جدید حصار مرزی.

CBP خبر قبلی میلیارد دلار در تلاش برای ساخت یک دیوار مجازی به پایان رسید در شکست یک دهه پیش و در سال های اخیر مغلوب ساختن پیشی جستن اغلب مسخره دموکرات اولویت برای چنین سیستم در حالی که شعار خود نسخه.

"آنها می گویند: نه ما نمی نیاز به یک دیوار. ما می توانیم هواپیما پرواز بالا. ما می توانیم pic- – مردم عکس گرفتن. ما می توانیم هواپیماهای بدون سرنشین' " مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در ماه گذشته در سفر به مرز آریزونا به مناسبت اتمام 200 خطی مایل جدید جراحی موانع. "به من بگو چه می خواهید انجام دهید ؟ گرفتن عکس از همه جریان در سراسر?'

"دیوار بزرگترین تکنولوژی" رئیس جمهور گفت:. "آنها کار می کنند."

یک طنز از CBP قرارداد با Anduril است که در طول سه سال گذشته که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت صرف میلیاردها دلار برای قرار دادن یک مانع فیزیکی پیشرفت های فن آوری در نهایت ساخته شده یک دیوار مجازی سیستم امکان پذیر است. شبکه سیستم متکی بر برخی از همان فن آوری تراشه طراحی و توسعه توسط تسلا و شرکت های دیگر برای اتومبیل های بدون راننده, Steckman گفت.

CBP مقامات برای سال شده اند مشتاق به توسعه پیشرفته تر سیستم های نظارت و آنها اعتباری بالاتر ممنوعیت نرخ در سال های اخیر با پیشرفت در تشخیص توانایی و یا "آگاهی موقعیتی."

"تمایل گشت مرزی برای مدتی بوده است و تکمیل آگاهی موقعیتی برای همه سرزمین بین بنادر از ورود, اما آن را هرگز به دست آورد به خاطر آن بود که هرگز در سرمایه گذاری" گفت: Ronald Vitiello 30 سال گشت مرزی کهنه که در خدمت به عنوان سرپرست اداره مهاجرت و گمرک تا تهمت ناگهان حذف شد او سال گذشته است.

Vitiello گفت که او شک و تردید یک بایدن دولت خواهد بود مایل به سرمایه گذاری در Anduril چون حزب دموکرات پایه است که به شدت مخالف به مغلوب ساختن پیشی جستن سیاست های مهاجرتی. "من فکر نمی کنم سیاسی بادها اجازه خواهد داد که او را به حمایت قوی تر امنیت مرزی و یا حتی دقیق تر سرمایه گذاری" Vitiello گفت. "من فقط آن را نمی بینیم چرا که گفتگو در اطراف مرز های امنیتی در حال حاضر بسیار اریب."

آدم see colombia travel, یک تحلیلگر امنیتی در واشنگتن در آمریکای لاتین (ولا) گفت: Anduril سیستم"متناسب با حق به حزب دموکرات لفاظی در مورد داشتن smart مرز تکنولوژی به جای استفاده از یک پنجم قرن دیوار."

اما او هشدار می تواند برخورد با "post-جورج فلوید دوران نگرانی در مورد اجرای قانون با داشتن قدرت بیش از حد."

"این سخت است برای ارزیابی که در آن حزب دموکرات است" see colombia travel گفت. "و برخی از مردمی که برای مرز تکنولوژی در گذشته ممکن است کمتر اعتماد به, اگر با توجه به این قابلیت جدید از یک سازمان اجرای قانون مانند گشت مرزی است که تراز وسط قرار دارد به خودی خود بسیار با مغلوب ساختن پیشی جستن."

Luckey شهرت به عنوان یک مغلوب ساختن پیشی جستن حامی نیز می تواند صدمه دیده است شرکت see colombia travel اضافه شده است.

وزارت امنیت داخلی مقامات می گویند که آنها باقی می ماند و در مسیر تکمیل 450 کیلومتر از موانع جدید تا پایان سال 2020 است. برای اضافه کردن مایل به سرعت به عنوان ممکن است مغلوب ساختن پیشی جستن دولت شده است حفر و انفجار و تخریب از طریق جنگل ملی و حفظ حیات وحش و مناطق حفاظت شده در کشورهای غربی که در آن دولت فدرال در حال حاضر کنترل زمین.

گروه های زیست محیطی و دام داری سنتی خانواده ها در امتداد مرز را تماشا کرده اند با هشدار به ناروا را مانع bisects کویر اکوسیستم پاکسازی سایت های باستان شناسی و کاهش در سراسر جریان در کانال ها و رودخانه ها. این Anduril سیستم ارائه می دهد یک کم تاثیر ناپایدار سبزتر جایگزین است که تجدید نظر به مالکان مرزی است.

ویلیام مک دونالد یک نسل پنجم گله دار در جنوب آریزونا و مادام العمر جمهوری خواه که محکوم دیوار به عنوان مخرب و بی فایده گفت: "هوشمند" border تکنولوژی unintrusive و موثر است. "این در حال حاضر کار به جایی که آن را در محل" او گفت:. "آن کم تاثیر بر محیط زیست و حیات وحش جنبش است. آن اهداف غیر قانونی crossers دوره."

بزرگ موانع فیزیکی در نظر گرفته موثر در بیشتر مناطق شهری از مرز که در آن عوامل هم کمتر به interdict کسی و جلوگیری از آنها را از وارد شدن به یک وسیله نقلیه است. در مناطق دور افتاده که در آن عوامل پراکنده قاچاقچیان و مرز crossers می تواند نقض و یا بالا رفتن بیش از موانع برای پیشبرد شمال اما نزدیکترین راه ممکن است چندین کیلومتر دورتر به گشت مرزی یک زمان استفاده. بزرگترین چالش این است که تشخیص است.

در سال 2010 پس از DHS, منشی, جانت ناپولیتانو به پایان رسید CBP قرارداد با بوئینگ به ساخت یک دیوار مجازی سیستم SBInet بود که جمع آوری اطلاعات از سنسورهای الکترونیکی در امتداد مرزهای ایالات متحده.

CBP مقامات می گویند دولت کشیده پلاگین در میان سرخوردگی است که عوامل آب گرفتگی شد با داده های خام و سنسور ورودی که نمی مش با موجود خود را اجرای ابزارها و تکنیک های.

از آن دفاع اسرائیل پیمانکار Elbit Systems مستقر پیچیده دوربین در برج در امتداد مرز اما تجهیزات آن گران تر است و کمتر از تلفن همراه Anduril های فعلی و سابق CBP مقامات می گویند. این Anduril برج باید رد پای کوچکتر و می توان در اطراف نقل مکان کرد به راحتی به طوری که آنها نیز کمک CBP, برای جلوگیری از برخی از استفاده از زمین مسائل مربوط به درگیری که بوجود می آیند زمانی که شرکت درخواست دسترسی به زمین های قبیله ای مالکیت خصوصی و سازگار با محیط زیست مناطق حساس.

سابق CBP کمیسر کوین McAleenan که استعفا به عنوان سرپرست DHS, منشی, آخرین سقوط تاسیس یک "DHS دره سیلیکون ابتکار" در سال 2016 به جفت با تجربه CBP مقامات با مهندسین نرم افزار. آژانس شروع به کار با Anduril زمانی که شرکت تشکیل شد.

McAleenan گفت که او آگاه است از هر شرکت امنیتی در حال توسعه یک برنامه فدرال از رکورد تا به سرعت.

"ما در زمان یک شرکت و فن آوری راه حل اولیه از مفهوم به خلبان گسترده استقرار در کمتر از چهار سال" McAleenan در مصاحبه ای گفت:. "این بی سابقه است. این که چگونه آن را باید کار کند."

سیستم Anduril توسعه یافته در کنسرت با CBP است که ارزش نصب صرف نظر از اینکه مرز دیوار ساخت و ساز می رود به جلو Steckman گفت: از آنجا که آمریکا و عوامل نیاز به قابلیت نظارت با یا بدون یک مانع فیزیکی.

"شما می توانید کسانی که چشم از طریق مردم و یا با یک سیستم مستقل" او گفت:. "من می خواهم استدلال می کنند که به دلیل گسترده نیروی کار و کاهش هزینه در استفاده مردم این است که یک راه بسیار خوبی برای قرار دادن چشم در هر آنچه که شما نیاز به قرار دادن چشم است."

Steckman گفت: شبکه سیستم ساخته شده است به سرقت اطلاعات شخصی تنها دسته از اشیاء در حال حرکت.

"ما می دانیم که در فاصله این که آیا آن یک فرد آن را به یک گاو, این وسیله نقلیه, این هواپیما آن را به یک کشتی" Steckman گفت. "ما نمی دانیم که هر چیزی در زیر سطح است که, اما برای امنیت مرزی به ویژه در نقاط روستایی که به اندازه کافی برای تصمیم گیری."

"به جای داشتن یک مغز فرد بود سنسور فیوژن موتور," او گفت: "این نرم افزار سطوح اطلاعات تا به نقطه ای که یک تصمیم می تواند ساخته شده به طوری که کاربر می تواند پس از آن رفتن و انجام کاری درباره آن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن