دیزنی شیفت 'Mulan' به عنوان هالیوود پرتاب در حوله در ژوئیه - Sun, 28 Jun 2020 PST

"مولان" که آخرین فیلم های هالیوود مجموعه به بیرون آمدن در ماه جولای به تعویق افتاده است توسط دیزنی. آن را در ح

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

"مولان" که آخرین فیلم های هالیوود مجموعه به بیرون آمدن در ماه جولای به تعویق افتاده است توسط دیزنی. آن را در حال حاضر در Aug. 21در انتهای تابستان با ابتلا به امید آتش بازی را از طریق سپتامبر.

"در حالی که این بیماری همه گیر ما تغییر کرده است, انتشار, برنامه ریزی برای 'Mulan' و ما ادامه خواهد داد تا انعطاف پذیر به عنوان شرایط نیاز به آن تغییر نکرده است ما اعتقاد به قدرت از این فیلم و پیام خود را از امید و پشتکار" استودیو دو رئیس آلن شاخ و آلن برگمن در بیانیه ای گفت:. آنها نام این فیلم "زیبا حماسه و حرکت فیلم است که همه چیز را تجربه سینمایی باید باشد و این که به اعتقاد ما آن تعلق دارد – در صحنه جهانی و صفحه نمایش بزرگ برای مخاطبان در سراسر جهان برای لذت بردن از با هم."

این حرکت به این معنی است که از ماه جولای که در سال های اخیر دیده می شود مگا-فیلم های پرفروش از "شیر شاه" به "شوالیه تاریکی" "ترانسفورماتور" به بسیاری از "هری پاتر" فیلم نمی خواهد که عمده فیلم جدید برای اولین بار در دوران مدرن است. در روز پنج شنبه, Warner Bros. نقل مکان کرد "شعار" خود کریستوفر نولان فیلم با تجاری امید از جولای تا آگوست ، 12.

به تعویق افتادن خط تیره امید تئاتر-صاحبان استودیو و بسیاری از مصرف کنندگان از یک سینمایی احیای این تابستان پس از نزدیک به چهار ماه تعطیلی با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

انتشار یک خانواده بزرگ فیلم در زمانی که بسیاری از کودکان برای رفتن به مدرسه و یا فقط انجام می شود – افراطی است نادر مدرن در هالیوود است. اما دیزنی قمار است که این فیلم می تواند بازی خوبی به پدر و مادر و کودکان به دنبال چیزی برای انجام پس از یک عجیب و غریب همه گیر تزریق تابستان که فیلم می توانید یک تعطیلات آخر هفته روز کارگر دو هفته بعد زمانی که بسیاری از نرمال تفریحی گزینه می تواند محدود شود.

به "مولان" حرکت ارائه می دهد وضوح – و یا تلاش در یک در یک که مشکل از زمانی شروع شد که یکی از دیزنی بزرگ سینمایی امید برای سال 2020 گرفتار شده بود توسط موج اول از رمان coronavirus در سراسر جهان است.

در اصل برنامه ریزی شده برای انتشار در مارس 27, Niki Caro زنده-عمل به روز رسانی در سال 1998 دیزنی انیمیشن سر و صدا در مورد یک زن جوان در یک سفر قهرمان های چینی-آمریکایی ستاره Liu Yifei شد موکول به تاریخ 24 ژوئیه هنگامی که این ویروس شروع به گسترش است. هر چند یک 11th-ساعت به تعویق افتادن – فیلم در حال حاضر برگزار شد و اکران آن در هالیوود – حرکت بود بدون ذهن و بسیار خوشحال با توجه به صدها میلیون دلار از آن انتظار می رود را در نه تنها در آمریکا بلکه در چین که در آن فیلم تنظیم شده است و از جایی که بسیاری از بازیگران آن می آید.

اما که در آن برای قرار دادن آن را ثابت کرده است به چالش کشیدن. در حالی که اواخر ماه اوت است که به سختی یک زمان مشترک برای تلفن های موبایل به انتشار یک فشار به پاییز یا اوایل 2021 شده اند دشوار است با توجه دیزنی فیلم های دیگر آن نیز موکول به دلیل بیماری همه گیر. "بیوه سیاه" برای برنامه ریزی ممکن است در حال حاضر در ماه نوامبر "The Eternals" رفت و از نوامبر تا مارس سال 2021 و "جنگل کروز" برای این تیر را در حال حاضر بیرون آمدن بعدی جولای ترک اتاق کمی در تقویم.

دیزنی همچنین دارای "روح" یک فیلم متحرک جدید از پیکسار رئیس خلاق افسر و "بالا" به کارگردانی پیت, دکتر, مجموعه ای برای ماه نوامبر و آن را بعید است که می خواهید به جمعیت است که تاریخ را با خانواده های دیگر-عنوان دوستانه.

"مولان" حمل امید بسیاری برای دیزنی است که گرسنگی برای درآمد با پارک بسته و ESPN قادر به نشان دادن زندگی ورزشی. استودیو برد موفقیت عظیم با آن زندگی می کنند-عمل بازسازی از سال 1990 فیلم های انیمیشن; "زیبایی و هیولایی" و "علاءالدین" هر فروش بیش از 1 میلیارد دلار در سطح جهانی پس از انتشار در چند سال گذشته است.

اما چند برنامه شیفت و این واقعیت است که بسیاری از مصرف کنندگان باقی می ماند و تمایلی به حضور در تئاتر مطرح خواهد شد یک چالش حتی اگر این فیلم می تواند در مسیر باقی بماند برای ماه آگوست است.

آیا تئاتر خواهد بود حتی باز در سراسر کشور نیز یک سوال باقی می ماند. از جمعه چند متحده که به لغو محدودیت های اعمال شده در داخل ساختمان تفریح سالن شد و تلاش برای بازگرداندن آنها به عنوان موارد در ادامه به افزایش در بسیاری از نقاط کشور است.

فلوریدا و تگزاس در میان کسانی که اعلام رکورد تعداد موارد جدید در پایان هفته. فلوریدا رسیده 8,942 عفونت های جدید جمعه, نزدیک به دو برابر رکورد قبلی مجموعه تنها دو روز پیش از آن. فرمانداران هر دو کشور بسته میله های زندان به عنوان یک نتیجه و تگزاس کاهش ظرفیت محدودیت در رستوران.

دیزنی همچنین باید رقابت با محدودیت در چین که در آن سینما بسته باقی می ماند."مولان" همچنین می تواند به صورت یک تبلیغ چالش در پی سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات. در 2019, لیو ارسال شده برای حمایت از پلیس در یک چینی های اجتماعی-رسانه ای سایت در هنگ کنگ تظاهرات گفت: او در پشتیبانی از اجرای قانون و آنچه که معترضان بودند انجام شد "شرم آور است." این بیانیه باعث شد بسیاری او را متهم به حمایت از خشونت پلیس و درخواست تماس برای تحریم این فیلم است.

اگر همه گیر نیروهای دیزنی به حرکت فیلم تاریخ انتشار دوباره آن خواهد بود سخت و فشرده برای پیدا کردن محل دیگری در تقویم بدون سنگ زنی باشگاه داغ فیلم های دیگر در این فرآیند است. یک حرکت به تصویری بر روی تقاضا به عنوان برخی از طرفداران به نام برای, بعید است. دیزنی تحت فشار قرار دادند "Artemis Fowl" آن اقتباسی از اکشن-فانتزی ادبی آمار از یک برنامه ریزی ممکن است اکران به تصویری بر روی تقاضا. اما این حرکت بعید است که برای "مولان" که هزینه ای حدود 200 میلیون دلار را در حالی که درآمد حاصل از مدل به صورت دیجیتال اجاره از بودجه فیلم نامشخص باقی مانده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب