تورنتو FC ری بوت در MLS برگشت مسابقات با چند شگفتی

آنجا بود که تازه خوش بینی در هوا در BMO زمینه در اولین آخر هفته ماه مارس زمانی که تورنتو FC برداشت اواخر 1-0 ب

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

آنجا بود که تازه خوش بینی در هوا در BMO زمینه در اولین آخر هفته ماه مارس زمانی که تورنتو FC برداشت اواخر 1-0 برنده بیش کنفرانس شرق رقیب New York City FC در خانه را باز کن.

قرمز شد و آینده تا حدودی غیر منتظره سفر به MLS Cup final برای سومین بار در چهار سال و با وجود از دست دادن به Seattle Sounders پایدار خارج از فصل پر بود از استقبال خوبی حرکت می کند:

  • کاپیتان مایکل برادلی که ساخته شده $6.5 میلیون دلار (ایالات متحده) در فصل گذشته به عنوان بازیکن تعیین شده توافق به دوباره ثبت نام برای کمتر است.
  • که در را باز کرد برای دستیابی به آرژانتین مهاجم پابلو Piatti به عنوان یکی از جدید خود را سه بزرگ.
  • آنها تمدید معاملات از مرکز بازگشت کریس Mavinga, جناح Auro جونیور و دروازه بان کوئنتین Westberg.
  • و آنها برنامه ریزی برای آینده با اضافه کردن 2020 SuperDraft انتخاب Ifunanyachi Achara, در میان دیگر وطنی جوانان به فهرست.

ترکیبی از rookies و جانبازان پرداخت می شود در بازی دوم از فصل 1-0 پیروزی بر Achara اول لیگ برتر فوتبال هدف در 81st دقیقه است. پنج روز بعد لیگ برتر به حالت تعلیق در آن فصل به دلیل COVID-19 شیوع.

در صبح روز یکشنبه لیورپول به بازگشت به زمین در مقابل DC United (TSN, 9 a. m.) در MLS برگشت مسابقات آغاز شد که چهارشنبه شب در اورلاندو فلوریدا.

  • رقابت: هفته مسابقات در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی با استفاده از یک جام جهانی مانند فرمت: شش گروه چهار با هر تیمی بازی سه گروه مرحله مسابقات بیش از حدود دو هفته است. دو نفر از هر گروه و چهار تا از بهترین مقام سوم finishers پیشبرد به مرحله حذفی. فینالیست خواهد بازی هفت بازی در مجموع.
  • گروه: TFC است که در گروه C با کنفرانس شرق رقبای مونترال, انگلستان و, d. C., United. پس از خود بازکن, قرمز, چهره مونترال در جولای 15 در 8 p. m. و انگلستان در جولای 21 در ساعت 9 صبح — همه در TSN. باشگاه می تواند نام فهرست اسامی 23 بازیکن و پنج تعویض در هر بازی.
  • خبر: گروه-مرحله نتایج شمارش خواهد شد در به طور منظم فصل جدول رده بندی در حالی که در این مسابقات برنده را بدست آورده یک نقطه در 2021 لیگ قهرمانان کونکاکاف — جایگزینی اسکله به طور سنتی تعلق می گیرد به طور منظم-فصل کنفرانس رهبر که برنده نشد حامیان' سپر. نیز وجود دارد یک $1.1 میلیون (آمریکا) جایزه به گود.
  • COVID عوارض: FC Dallas و گسترش نشویل كارشناسي ارشد هر دو هنوز هم در این مسابقات بودند که حکومت را برای مسابقات پس از یک مجموع از 19 بازیکن تست مثبت برای COVID-19. تمام مسابقات بازیکنان تست خواهد شد به طور منظم از جمله روز قبل از مسابقه با توجه به MLS.
  • که در? Piatti که نه بازی رقابتی بازی از دسامبر انتظار می رود که خود را به TFC اولین. برادلی که تا به حال خارج از فصل عمل جراحی برای تعمیر یک راست مچ پا دچار آسیب در MLS نهایی از دست رفته دو بازی اول فصل است اما انتظار می رود در دسترس خواهد بود.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
  • که در خارج ؟ Achara, the rookie هافبک نیست سفر پس از پاره شدن رباط صلیبی قدامی در زانو چپ خود را در طول آموزش در اوایل این ماه. او تحت عمل جراحی روز سه شنبه در تورنتو است.
  • شانس: با توجه به Oddsshark.com, TFC پنجم انتخاب برای برنده شدن در این مسابقات پشت لس آنجلس FC, the Seattle Sounders, آتلانتا, ایالات و NYCFC.
Laura Armstrong


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن