جریان در خواست: 'این Rocketman' انفجار بر روی صفحه نمایش - سه شنبه, 21 آوریل سال 2020 PST

چه جدید در صفحه اصلی مشاهده ویدئو در تقاضا و Netflix و آمازون نخست Hulu و دیگر خدمات جریان. بالا جریان برای هف

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

چه جدید در صفحه اصلی مشاهده ویدئو در تقاضا و Netflix و آمازون نخست Hulu و دیگر خدمات جریان.

بالا جریان برای هفته

Taron Egerton به تصویر می کشد التون جان در "Rocketman" (2019, R) یک زندگینامه, درام, که طول می کشد در افسانه سنگ را افزایش همکاری خود را با ترانه سرا Bernie Taupin ارسال (جیمی بل) و اعتیاد به مواد مخدر با صحنه پر انرژی تبدیل می شود که جان ها به فیلم و موسیقی و تنظیم قطعات. این برنده جایزه اسکار برای آهنگ اصلی و Egerton برنده گلدن گلوب برای عملکرد خود را. جریان در آمازون نخست تصویری و Hulu.

پر جنب و جوش شوخ اقتباس جدید از جین آستن "اما." (2020, PG) ستاره Anya Taylor-Joy به عنوان جامعه ملکه زنبور عسل که می آموزد تواضع و شفقت به عنوان او تلاش می کند به مهندس عاشقانه در اطراف او. مدیر پاییز de Wilde پر می کند این فیلم با شخصیت های زنده اجرای برنامه های متنوع و ترکیبی از جزئیات دوره ها و استعداد مدرن. این یک لذت است. Johnny Flynn میا گت و بیل اهالی نیز sstar. در کابل در تقاضا و VOD همچنین در دی وی دی و در Redbox.

Kumail Nanjiani و عیسی Rae بازی یک مجادله زن و شوهر من کاین توسط یک قاتل و درهم در یک قتل که آنها را می فرستد careening از طریق یک شب وحشی در نیواورلئان در "این مرغ عشق" (2020, R). عاشقانه کمدی اکشن از مدیر Michael Showalter, در اصل مجموعه ای برای اکران قبل از تئاتر تعطیل باعث می شود که اولین آن در Netflix بکشد.

"نظامی همسران" (2020, PG-13) ستاره Kristin Scott Thomas and Sharon Horgan به عنوان زنانی که به شکل یک نظامی همسران گروه کر در حالی که شرکای خود در افغانستان است. Peter Cattaneo ("The Full Monty"), هدایت, انگلیسی, درام کمدی است که با الهام از یک داستان واقعی است. جریان در Hulu و در دسترس در کابل در تقاضا و VOD.

فصل دوم "مراجعت به وطن یامحل تحصیل" ارائه یک رمز و راز جدید محور در ارتش veteran (Janelle Monáe) که از خواب بیدار در بیابان با هیچ حافظه که او است و یا اینکه او چگونه وجود دارد. استفان جیمز و Hong Chau بازگشت و کریس کوپر و Joan Cusack پیوستن به بازیگران از توطئه های سری. ده قسمت در آمازون نخست تصویری.

شراب خواری هشدار: اجرای کامل از Shonda Rhimes' اعتیاد آور هیجان انگیز "رسوایی" (2012-2018 TV-14) با کری واشنگتن در حال حاضر در Hulu.

Pay-Per-View / ویدئو در تقاضا

میراث استعمار فرانسه ثابت "Zombi کودک" (فرانسه سال 2020 نه امتیاز با زیرنویس), Bertrand Bonello را درام است که بافت افسون مراسم هائیتی تاریخ مدرن و فرهنگ فرانسه است.

این تریلر روانی "نقطه Defiance" (2020, امتیاز داده نشده) به ضرب گلوله کشته شد در وشن جزیره توسط مدیر/فیلمنامه جاستین آزادی اطلاعات سابق سیاتل ساکن است.

در دسترس به طور مستقیم به VOD است "سفر به یونان" (2020, امتیاز داده نشده) چهارمین کمدی "سفر" با استیو کوگان و راب Brydon از مدیر مایکل رسانده و هیجان انگیز "ارث" (2020, امتیاز داده نشده) با لیلی کالینز و Simon Pegg.

Netflix

"شیرین Magnolias: فصل 1" (تعیین نشده) بر اساس سری رمان توسط Sherryl جنگل, زیر, سفر, سه بهترین دوستان است (JoAnna Garcia Swisher, Brooke Elliott and Heather Headley) به عنوان حرکت آنها عاشقانه زندگی حرفه ای و خانوادگی در کارولینای جنوبی است.

این مجموعه مستند "تاریخچه 101: فصل 1" (و نه امتیاز) ارائه نیش اندازه درس های تاریخ.

جانی دپ توسط John Dillinger و کریستین بیل است که مامور اف بی آی ملوین Purvis در "دشمنان عمومی" (2009 R) مایکل مان را در گانگستر روز های شکوه از رکود بزرگ.

برایان کرانستون در نقش فیلمنامه نویس لیست سیاه Dalton Trumbo در "Trumbo" (2015, R) یک درام در مورد برنده جایزه اسکار نویسنده همچنین بازیگران Helen Mirren, دایان لین و جان گودمن.

بیشتر streaming TV: نوجوانان درام "خون & آب: فصل 1" (آفریقای جنوبی رتبه داده نشده) می فرستد بینندگان به پیچیده فرهنگ یک شهر کیپ تاون دبیرستان;

گل رقابت نشان می دهد "گل بزرگ در مبارزه: فصل 1" (not rated),

حماسه ماجراجویی متحرک "آواتار: آخرین Airbender – سری کامل" (2005-2007 TV-Y7);

"Trailer Park Boys: سری انیمیشن: فصل 2" (TV-MA);

CW سری ابرقهرمان "فلش: فصل 6"(2019-2020 TV-14);

CBS drama "خانم وزیر: فصل 6"(2019-2020 TV-PG) با Téa Leoni.

بین المللی تلویزیون: نوجوانان درام "کنترل Z: فصل 1" (مکزیک نه امتیاز با زیرنویس) به دنبال تحول در معتبر دبیرستان پس از یک هکر منتشر شده از اسرار محبوب و مطرود. همچنین جدید:

درام انتقام "ملکه و فاتح: فصل 1" (کلمبیا نه امتیاز با زیرنویس) مجموعه در اوایل سال از اشغال استعماری از کلمبیا;

درام فانتزی "عارف Pop-Up نوار: فصل 1" (کره جنوبی با زیرنویس) در مورد یک نوار صاحب که کمک می کند تا مشتریان خود را با وارد کردن رویاهای خود.

در کنسرت "بن پلات زنده از تالار موسیقی رادیو سیتی" (2020, TV-PG) ویژگی های آهنگ از هنرمند آلبوم.

ایستاده: "Patton Oswalt: من دوست دارم همه چیز" (2020, امتیاز داده نشده).

آمازون نخست تصویری

Adain ترنر است که در فصل پنجم از بی بی سی درام تاریخی "Poldark" (2019 تلویزیون-13).

"پسر Rambow" (سال 2008 PG-13) جشن بی گناه, شادی تخیل در خیالی خنده دار داستان دو بعید مدرسه پسر رفقا که شلیک شدید تخیلی عاقبت به "اولین خون" در صفحه اصلی تصویری دوربین.

نائومی واتس ستاره "حلقه" (2002 PG-13), شات در سیاتل آمریکا بازسازی از نفوذ وحشت ژاپنی رسید. همچنین تازه وارد:

نامتعارف کمدی "اثبات" (1992 R) با Hugo Weaving به عنوان یک نابینا عکاس و راسل کرو به عنوان دستیار جدید;

تروریستی, هیجان انگیز "یکشنبه, سیاه" (1977, R) با رابرت شاو و گودیر نوعی بالون هوایی کوچک;

تاریخی حماسی "نیکلاس و الکساندرا" (1971 ص) که برنده اسکار برای لباس و جهت هنر.

بین المللی سینما: "چتر دریایی" (اسرائیل, 2007, امتیاز داده نشده با زیرنویس) از نویسنده اسرائیلی Etgar Keret و کارگردان Shira گفن برنده دوربین طلایی جشنواره فیلم کن.

Amazon Original series "آخرین Narc" (2020, TV-MA) در اصل برنامه ریزی شده برای هفته گذشته به تاخیر افتاده است.

نخست تصویری و Hulu

لورا درن ستاره به عنوان یک مادر هوستون که در نظام حقوقی برای دفاع از یک محکوم به اعدام اهل بیت (جک اوکانل) در "Trial by Fire" (2019, R) یک درام بر اساس یک داستان واقعی (آمازون نخست تصویری و Hulu).

Anton Yelchin, Felicity Jones و جنیفر لارنس در "مثل دیوانه" (2011 PG-13), an American indie در, درام, عشق جوان نشست موانع غیر قابل عبور (آمازون نخست تصویری و Hulu).

Hulu

در کنسرت "تیلور سویفت: شهر عاشق" (2020, TV-PG) ارائه عملکرد در پاریس زندگی می کنند.

یک زن و شوهر در استرالیا می رود در یک سفر جاده ای به دوباره یک خانواده estranged به جلو و یک "بالا پایان عروسی" (2019 TV-14) در کمدی رمانتیک از مدیر Wayne Blair و فیلمنامه/بازیگر میراندا Tapsell ("یاقوت کبود").

مستند "نقاش و دزد" (2020, امتیاز داده نشده) به نظر می رسد غیر منتظره رابطه میان یک حرفه کیفری و چک هنرمند او دزدیدند.

HBO در حال حاضر

خواکین فونیکس به دست آورده جایزه اسکار تصویر تولد یک روانی supervillain در "Joker" (2019, R) یک پیچ در این فیلم دربارهی الهام گرفته از دهه 1970 سینمای آمریکا و مارتین اسکورسیزی "راننده تاکسی" و "پادشاه کمدی."

از HBO اروپا می آید "خواب: فصل 1" (جمهوری چک امتیاز داده نشده با زیرنویس) یک درام مجموعه در سال 1989 در چکسلواکی به اتحاد جماهیر شوروی فرو ریخت. تمام شش قسمت را در HBO Go, HBO در حال حاضر و HBO در تقاضا.

دیگر جریان

دیزنی+ هدیه "بزرگ دروغ گفتن: فصل 1" (2020, TV-G) یک بازی برای کودکان و نوجوانان به میزبانی Yvette Nicole Brown و Rhys Darby. پانزده قسمت در دسترس است. همچنین جدید:

نامزد جایزه اسکار انیمیشن "Fantastic Mr. Fox" (2009 ص);

برنده جایزه اسکار موسیقی "سلام دالی!" (1969 G) با Barbra Streisand.

در آینه طنز راز قتل "مرده هنوز" (2020, امتیاز داده نشده) ستاره مایکل اسمایلی و کر لوگان به عنوان پیشگامان "postmortem عکاسی" در 1880s ایرلند. دو قسمت در دسترس; قسمت جدید هر جمعه در تلویزیون بلوط.

یک مادر (جولی گراهام) عزادار مرگ پسرش که گرفتار با یک کاریزماتیک مرد جوان در تریلر روانی "توبه و طلب بخشایش" (2020, امتیاز داده نشده). انگلیسی سری محدود است در ساندنس در حال حاضر.

"بهشت هیلز" (2019 TV-14) ستاره های اما رابرتز و Awkwafina به عنوان زنان جوان در یک شوم "اتمام مدرسه" برای ثروتمندان است. میلا یوویچ شرکت ستاره در علمی تخیلی, هیجان انگیز در حال حاضر در تمام Showtime سیستم عامل است.

صحنه و لباس, درام, عاشقانه, کمدی و هیولا های غول پیکر برخورد در "Monstrum" (کره جنوبی 2018 نه امتیاز با زیرنویس) جریان در میلرزد.

معیار کانال ارائه مجموعه ای از فیلم "نوشته شده توسط فرانسیس ماریون"شاید بهترین فیلمنامه از دوران از سکوت شاهکارهای "The Scarlet Letter" (1926 سکوت با نمره) و "باد" (1928 سکوت با نمره) با لیلین به اوایل صدا کلاسیک "آنا کریستی" (1930) با Greta Garbo و زندان درام "خانه بزرگ" (1930) به همه ستاره های هالیوود رسید "شام در هشت" (1933) با جان بریمور و ژان هارلو به علاوه مستند "بدون دراز: فرانسیس ماریون و قدرت زنان در هالیوود" (2000). همچنین جدید:

سه فیلم توسط فیلمساز فرانسوی دایان Kurys از جمله نیمه اتوبیوگرافیک "نعناع نوشابه" (فرانسه سال 1977 نه امتیاز با زیرنویس) و "کودکان از قرن" (فرانسه سال 1999 امتیاز داده نشده با زیرنویس) با ژولیت بینوش;

الیو پتری را Kafkaesque طنز سیاسی "Investigation of a Citizen Above Suspicion" (ایتالیا 1970 با زیرنویس);

مارتین اسکورسیزی "عصر بی گناهی" (1993 ص) با Daniel Day-Lewis, میشل فایفر و نامزد اسکار وینونا رایدر.

جدید بر روی دیسک و در Redbox

"به بعد" "اما.," "راه بازگشت" "سراشیبی"

Sean Axmaker سیاتل منتقد فیلم و نویسنده است. بررسی خود از جریان فیلم و تلویزیون را می توان در یافت streamondemandathome.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب