برگها' Holl نقش صبر کنید و ببینید با بازی NHL طرح هنوز هم تیره

Maple Leafs defenceman جاستین Holl می گوید متولد آمریکا و بازیکنان در حال حاضر در ایالات متحده در حال انتظار ب

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

Maple Leafs defenceman جاستین Holl می گوید متولد آمریکا و بازیکنان در حال حاضر در ایالات متحده در حال انتظار برای "بتن ریزی" قبل از عبور از مرز و در نهایت دوباره کانادا مبتنی بر تیم NHL.

در روز سه شنبه کنفرانس تلفنی از او مینه سوتا خانه Holl — یکی از 253 فعال در ایالات متحده متولد شده NHLers — گفت که او آماده بازگشت به تورنتو به محض رفتن به آینده داده شده است. او آگاه بود از نخست وزیر جاستین ترودو اخیر بیانیه تکرار کرد که "در یک سخت حداقل هر کسی که می رسد از یک کشور دیگر را به پیروی از تمام قوانین قرنطینه در یک شیوه ای بسیار سخت."

که دو هفته از خود انزوا اگر چه نخست وزیر — که از آن زمان تا به حال بیشتر مذاکرات با NHL — اضافه شده "ما هنوز در بحث های ما" با لیگ است که در مکث از مارس 12 به دلیل این بیماری همه گیر.

"اجماع عمومی در میان مردم آمریکا بازیکنان این است که ما صبر کنید تا ما یک طرح توجیهی بتن قبل از ما رفتن به عقب وجود دارد" Holl گفت. "شما هرگز نمی دانید, شما می توانید به بازگشت (به تورنتو) و نشستن برای یک ماه. امیدوارم که من می تواند به من ماشین و درایو و فقط انجام آن مراحل و آماده برای رفتن."

Holl یکی از سه آمریکایی در برگ فهرست همراه با مرکز Auston متیوز و دروازه بان جک کمپبل. آنها همچنین باید هفت بازیکن اروپایی تبار از جمله دروازه بان Frederik اندرسن است که ماندن در ماتیوز " خانه در آریزونا — و قرنطینه محدودیت نیز اعمال می شود به کسانی که در حال حاضر در خارج از کانادا است.

در یادداشت هفته گذشته NHL گفت: تیم آن را به دنبال حرکت به فاز دو از بازگشت آن طرح است. فاز یک درگیر quarantining بازیکنان و مربوط به کارکنان است. گام بعدی را ببینید بازیکنان بازگشت به تیم تاسیسات در تعداد محدود به آموزش با دستورالعمل های دقیق در اسکیت (شاید بیش از شش در یک زمان). که سناریو آینه ورزش های دیگر لیگ ها از جمله ایتالیایی فوتبال سری آ که در آن بازیکنان از سر آموزش در شماره این هفته است.

NHL معاون کمیسر اخیرا گفته است که فاز دو می تواند آغاز خواهد شد "برخی از زمان در اواسط ماه مه." فقدان یک شرکت, تاریخ این برگ بازیکنان مانند Holl تعجب زمانی که آنها باید سفر به عامل به احتمال زیاد دو هفته قرنطینه.

تورنتو یکی از چندین NHL شهرستانها تحت نظر گرفتن به عنوان هاب میزبان چهار تیم هر کدام به شیوه و در نهایت بازی. برتر داگ فورد روز سه شنبه گفت که او تا به حال بحث های مقدماتی با Maple Leafs ورزشی و سرگرمی در مورد این موضوع. شهرهای دیگر بنا به گزارش ها در نظر گرفته شده شامل Carolina, لاس وگاس, Dallas, ادمونتون, کلمبوس در ایالت مینه سوتا و پیتسبورگ.

یکی دیگر از گزینه بالقوه برای Holl و دیگر عبور از مرز بازیکنان فوری تست برای COVID-19.

دکتر گلن Copeland, مشاوره, دکتر, با Blue Jays و مشاور تورنتو شرکت سرمایه گذاری QuestCap می گوید: پنج تیم NHL خواسته اند در مورد QuestCap تلاش برای به دست آوردن coronavirus آنتی بادی کیت های آزمایش از کره جنوبی PCL. کیت گزارش تولید نتایج قابل اعتماد در 15 دقیقه از یک نمونه خون.

اما آن نقش را Holl می گوید: او مشتاق به بازگشت بر روی یخ با هم تیمی های خود را هر زمان که او می شود چراغ سبز: "من در اینجا برای ماه و نیم گذشته ...امیدوارم ما می توانیم به عقب بر گردیم به حالت عادی به زودی."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام
Mark Zwolinski


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن