پوشش داده شده و یا کشف? برخی از Blue Jays با توجه به پوشیدن ماسک در این زمینه

Blue Jays نزدیک تر کن Giles خواهد پوشیدن ماسک برای محافظت در برابر گسترش COVID-19 در تمام اوقات در حالی که در

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

Blue Jays نزدیک تر کن Giles خواهد پوشیدن ماسک برای محافظت در برابر گسترش COVID-19 در تمام اوقات در حالی که در Rogers Centre با یک استثنا است.

"تنها زمانی که من نمی پوشیدن یک ماسک است که من انجام فعالیت های فیزیکی و ... که در حال اجرا, تبادل, پرتاب, بلند کردن اجسام," جایلز گفت: این هفته به عنوان تیم آمادگی خود را برای فصل بازکن جمعه بعدی در سنت پترزبورگ فلوریدا. "دیگر از آن من است همیشه."

اکثر بازیکنان هنوز با پوشیدن یک ماسک برای, بیس بال, فعالیت, اما برخی از دلایل خود را برای حفظ یک در در همه زمان ها. نیویورک outfielder Clint Frazier اولین یانکی دیده می شود پوشیدن ماسک در طول زندگی تمرین پنبه حلاجی شده یا یک intrasquad بازی احساس می کند به شدت مورد حفاظت از هم تیمی های خود را با حفاظت از خود است.

"افرادی هستند که در سازمان ما است که من در تلاش برای احترام به سمت و من در تلاش برای به طور کلی انجام بهترین بخشی است که من می توانید مطمئن شوید که تیم ما کند سالم بماند" Frazier به خبرنگاران در نیویورک است. "من می خواهم به مطمئن شوید که من نیستم به همین دلیل (coronavirus) به هر کسی."

سه یانکی ها شده اند کنار تست مثبت: نزدیک Aroldis چاپمن infielder DJ LeMahieu و پارچ لوئیس Cessa. سابق یانکی ها shortstop دیدی Gregorius در حال حاضر با فیلادلفیا می گوید او را به پوشیدن ماسک در همه زمان ها به دلیل مشکل کلیوی مزمن.

شده اند وجود دارد هیچ تست مثبت گزارش شده در تورنتو اگر چه وجود دارد "متعدد" تست مثبت زمانی که تیم هنوز تسلیم در آن بهار-مرکز آموزش در Dunedin, Fla.

چند جیز آبی پوشیده اند ماسک در طول بازی یا زندگی تمرین پنبه حلاجی شده از جمله لورد Gurriel جونیور, Ruben تجدا جوی موری و ولادیمیر Guerrero جونیور مدیر چارلی Montoyo با پوشیدن ماسک در زمان به دلیل لیگ پروتکل بلکه از احترام به کارکنان خود را از بازیکنان خود و خانواده خود را.

"من فکر می کنم هر کس باید باشد یکی که به نظر من اما باز هم برای من کودکانی که دارای مشکلات قلبی پس از من شده است با پوشیدن ماسک از آنجایی که من در آریزونا" Montoyo گفت. "من هیچ مشکلی با آن و بازیکنان من به دنبال دستورالعمل از آنچه در لیگ اصلی بیس بال به ما داد."

MLB عملیات دستی نیاز به ماسک توان در بسیاری از غیر-بازی در شرایطی با چند استثنا در ستاره شرق و در میدان.

جایلز' ماسک خواهد آمد زمانی که او سر به تپه گفت: از آنجا که "این بهترین راه برای من به رقابت بپردازند. بار وجود دارد که آن را دشوار است به آن یکی بر ... من نمی خواهم به لمس صورت من تا حد زیادی تنظیم (ماسک) می تواند یک چیز بزرگ برای من است."

که خوب با دکتر اسحاق Bogoch یک بیماری عفونی پزشک در بیمارستان عمومی تورنتو موسسه تحقیقات.

"بیس بال بازی در خارج از منزل و داخل استادیوم آنقدر عظیم است که در هوا جریان مجاز برای بازیکنان به این گزینه نیست با پوشیدن ماسک. همچنین بازیکنان در بیشتر قسمت دورتر از هم جدا به طوری بیس بال است که در انتهای طیف در مقایسه با بسیاری از ورزشی که در راه است. آن را بسیار مناسب برای بازیکنان برای پوشیدن یک, و آن را بسیار مناسب اگر بازیکنان تصمیم به پوشیدن یک.

"ترین منطقه بسته است و بدیهی است که clubhouse و قطعا این یک منطقه که در آن هر کس باید با پوشیدن یکی است."

جیز, در حال حاضر باقی می ماند در یک اردوگاه حالت با باز کردن فصل در یک روز جمعه. این دیدگاه در حال حاضر و پس از آن می تواند تغییر کند.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"من برنامه ریزی در پوشیدن ماسک" infielder کون Biggio گفت. "پروتکل های این تیم را فراهم می کند و بیس بال را فراهم می کند عبارتند از (امن) راه ممکن است به اینجا و بازی. بنابراین من با اعتماد به نفس در نمی پوشیدن ماسک در حالی که بازی."

"در حال حاضر من می خواهم برای محافظت از خودم" Gurriel گفت: از طریق یک مترجم. "در طول فصل من مطمئن هستم که من می پوشند (ماسک) اما در حال حاضر در بازی ها, باز بت, من می خواهم برای محافظت از خودم. خواهیم دید زمانی که فصل شروع می شود."

Mark Zwolinski


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب