مهمان نظر: Killology آموزش هیچ جایی در اسپوکن - Tue, 17 Jun 2020 PST

تظاهرات مسالمت آمیز را فوران در سراسر اسپوکن در همبستگی با سیاه زندگی مهم جنبش که توسط بسیج در سراسر کشور در

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

تظاهرات مسالمت آمیز را فوران در سراسر اسپوکن در همبستگی با سیاه زندگی مهم جنبش که توسط بسیج در سراسر کشور در پاسخ به سیاه و میر در دست کسانی سوگند به "محافظت و خدمت می کنند."

معترضان مسالمت آمیز مطرح کرده اند صدای خود را هماهنگ خواستار پلیس پاسخگویی و برای تبدیل ما سیستم ایمنی. در عین حال در حالی که معترضان در ماه مارس به تماس برای پایان دادن به خشونت های پلیس علیه سیاه و جوامع بومی کلانتر Ozzie Knezovich طرفداران برای یک انجمن عمومی در حمایت از Spokane County Sheriff حمایت "Killology" آموزش او در حال حاضر برنامه ریزی شده برای ماه اکتبر.

Killology آموزش است که معتقد به کاهش تروما توسط desensitizing افسران به تجربه کشتن. به عبارت دیگر افسران در حال تدریس به کشتن بدون پشیمانی.

آموزش است که نتواند برای ساخت یک شناخت مشترک بشریت از اعضای جامعه و افسران که در خدمت گفت: جامعه تنها بیشتر استمرار نژادپرستی نظاممند است که بومی به سیستم از "عدالت است."

جامعه صحبت کرده است: ما تقاضا که Killology آموزش رخ نمی دهد در Spokane County است.

درک که اسپوکن سیاه و شهروندان بومی هستند ای اداره و در بازداشت به شدت نامتناسب نرخ به طور موثر آنها را در افزایش خطر کشته شدن توسط پلیس.

اعضای تمام جوامع در اسپوکن خواستار پایان دادن به Killology آموزش.

یک دادخواست Killology کشته شدن افراد سیاه و سفید: ممنوعیت آموزش در Spokane County, در حال حاضر به دست آورد بیش از 2000 محلی امضا. دادخواست دیگر نیز دریافت پشتیبانی می کند. بر خلاف دیگر دادخواست Killology کشد کمپین متفقین با رنگ برای تغییر و سیاه است و بومی منجر شده است.

ما رد تماس برای یک "انجمن" به عنوان بنیانگذاران این کمپین ما ایستادگی در برابر آموزش کلانتر Knezovich که ما بخواهید "جزئیات اتاق."

Killology پیشرو محقق شد بی اعتبار توسط دانشگاه ایالتی واشنگتن استاد روانشناسی و مجله روانشناسی آمریکا, ویرایشگر, لیزا فورنیر.

پس از بررسی یک Killology گروه پژوهشی مطالعه در سال 2011 و 2012 فورنیر گفت: آن را "فاقد عناصر اساسی مشروع تحقیقات چنین به عنوان گروه کنترل و جلب نتیجه گیری شد که پشتیبانی توسط داده است." در سال 2012 دادگاه سند فورنیر تصریح کرد: "به طور خلاصه در این مطالعه نامعتبر و غیر قابل اعتماد است."

در پاسخ به یک 2018 سخنگوی-نقد و بررسی سرمقاله و در حمایت از من-940 که در میان چیزهای دیگر به نام پلیس برای دریافت د-تشدید آموزش جی Flemming توضیح داد: "سال گذشته بیشتر مردم در واشنگتن درگذشت در برخورد با اجرای قانون از 45 کشورهای دیگر و تقریبا یک سوم از کسانی که کشته شدند دچار بهداشت روان در بحران است. فعلی آموزش انجام نمی دهد به اندازه کافی برای نگه داشتن امن غیرنظامیان به ویژه کسانی که بیشترین نیاز به کمک."

آشکار است که ما در اجرای قانون ندارد و یک موضوع را با استفاده از خشونت زمانی که آنها آن را لازم بدانند به خصوص در برابر سیاه و بومی مردم و کسانی که دچار بهداشت روان در بحران است.

پس از عبور از I-940 ما جامعه درگیر است با اجرای قانون در تلاش برای کار به سمت پاسخگو مبتنی بر جامعه انجام ندادی.

ما پیشنهاد برگزاری یک فروم با سلامت روان کارشناسان است که با استفاده از اطلاعات مبتنی بر شواهد برای رسیدگی به مسائل مربوط به سلامت رفتاری از جمله اجرای قانون خودکشی. در بسیاری از زمینه ها از جمله مسائل افزایش یافته است با اجرای قانون حمایت از نوع "جنگجو" یا "مبتنی بر ترس" طرز فکر ترویج شده توسط Killology آموزش.

استقبال عمومی انجمن در Killology است که مخالف قطبی از آنچه کلانتر Ozzie Knezovichs' ترکیبات هستند مسالمت آمیز اعتراض برای ما اسپوکن خیابان.

ما اعتراض برای تغییر مسالمت آمیز در درون ما اجرای قانون پایان دادن به نژادپرستی نظاممند که آفت ما سیستم عدالت کیفری و نامتناسب می کشد سیاه و مردم بومی.

اسپوکن جامعه می پرسد کلانتر به دنبال نمونه هایی از شهردار مینیاپولیس و کلانتر از شهرستان سانتا کلارا, کالیفرنیا,, دومی گفت: پس از لغو یک Killology آموزش که افسران به معنای "صلح اول و رزمندگان دوم."

ارائه یک پلت فرم برای Killology آموزه دهید جامعه را به مشاهده و اجرای قانون به عنوان ریاکارانه در تلاش خود را برای ایجاد روابط بهتر با جامعه ما است.

فرشته Tomeo سام عضو وثیقه پروژه Spokane. کارمن Pacheco-جونز صندلی نژادی سهام کمیته. Rickey "Deekon" جونز مدیر اجرایی جدید کشورهای توسعه یافته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن